סוגת בקמפיין שילוט חוצות וחסויות טלוויזיה: ארוחה אמיתית לאנשים אמיתיים

חברת סוגת, הבולטת בתחום האורז בישראל, עולה בקמפיין של בשלטי חוצות ומתן חסויות במגוון ערוצי טלוויזיה , בעלות של כחצי מיליון ש"ח.
.
צרכני סוגת לוקחים חלק בקמפיין שלטי החוצות שיעלה ב-14 ערים בארץ, כאשר בכל עיר יפורסם שמו של תושב העיר אשר יופיע בקמפיין, עם בקשה ייחודית להכנת מאכל ספציפי. 

הקמפיין יעלה בקרית שמונה, קרית חיים, חיפה, אור עקיבא, תל אביב, רמת גן, בית יצחק, נתניה, פתח תקווה, יהוד, רעננה, ירושלים, אשקלון, אשדוד, באר שבע, ראשון לציון, לוד, כפר סבא ודימונה.
דוגמא לשלטי חוצות בירושלים:
"מרים בן דור, מרח' גוייטין דוד בירושלים, רועי יושב עכשיו בלוס אנגלס ומתגעגע לאורז המעולה שלך יותר מהכל"

"משהו אמיתי" היא תפישת עולם האומרת שסוגת היא אלטרנטיבה אמיתית בעולם האורז, המהווה אחד המאכלים הבסיסיים שמשותפים כמעט לכל בית בישראל. מתוך כך הוחלט לעשות קמפיין של "ארוחה אמיתית לאנשים אמיתיים".החיבור הרגשי בין משפחות ואורז באמצעות הפתעה מיוחדת למספר משפחות אמיתיות בישראל. 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה