סוגת יוצאת בקמפיין המציג קטגוריות חדשות

סוגת יוצאת בקמפיין לרגל הצגת הקטגוריות החדשות של החברה: "מהשדה לשולחן ב- 10 דקות", "סדרת המלחים" ו"סדרת אגוזים וגרעינים". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום SMG וימשך עד סוף ספטמבר.

הקמפיין מציג את סוגת ואת המוצרים החדשים של החברה, ביניהם סדרת ה- 10 דקות – סדרת מוצרים חדשה המורכבת מתערובות של קטניות, אורז ודגנים להכנה קלה ומהירה של עד 10 דקות, ללא צורך בבישול ארוך והשרייה ממושכת.

קמפיין החסויות ישולב במגוון תוכניות בשעות הבוקר והפריים טיים בערוץ 2, 10, 9 ו- 24 ובמיתוג תחנות הסעה של האגודה למען החייל בכל רחבי הארץ. כמו כן, יו"ר ומנכ"ל סוגת דיוויד פרנקלין ישולב למשך 10 דקות בתוכנית פשוט בריא עם פיליס גזלר בערוץ האוכל המשודרת גם בערוץ 10. בתוכנית, פרנקלין מסביר על מוצרי ה- 10 דקות, מביא מתכון הכולל את המוצר וביחד עם פיליס גלזר מכין את המנה שנבחרה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה