סטודיו אנד ג'וי מציע לשולחן ליל הסדר שי שהוכן על ידי אנשים עם מוגבלויות

אנשי הסטודיו הכינו מתנות לחג המסמלות שפע ושגשוג כולל בונסאי עץ אושר, עץ האהבה ופיקוס ננסי עם מעדני החג

סטודיו אנד ג'וי בראש העין, שמעסיק אנשים עם מוגבלויות בהכנת סידורי פרחים ומתנות, מציע למארחים ולאורחים בליל הסדר להפתיע את כל הסועדים בתחילת הערב או בסופו עם שי מתוק: מארז קטן של בונבוניירות עם אגוזי לוז או מעדני דבש.

למארז מצורפת תוית המספרת על המיזם לקליטת אנשים עם מוגבלויות במעגל העבודה וכך המקבלים יוכלו להנות מההפתעה המתוקה וכן מהתרומה לקהילה בערב חשוב זה.

אנשי הסטודיו הכינו מגוון של שילובים לבחירה עם שוקולד המכיל קרם אגוזים איכותי, מעדני דבש בטעמי חלווה, חמאת בוטנים, קונפיטורת תפוזים וג'ינגר או תאנים וקינמון, חרוסת ואגוזי מלך.
המוצרים נארזים באורגנזה או במארז מיטלי. המחיר: 14-20 שקל בלבד.

המארזים המיניאטורים מתאימים גם לחברות וארגונים שמעניקים לעובדיהם תוי קניה או תוספת למשכורת לכבוד החג, אולם רוצים בכל זאת לתת מתנה סמלית.

בסטודיו אנד ג'וי הכינו סדרת מתנות לחג שמשלבות עצים וצמחים שמסמלים שפע ושגשוג המתאימים לעונת האביב עם מעדני החג. המחיר נע בין 60-110 שקל. למארזים ניתן להוסיף ספר מהודר, הגדה מאוירת, מוצרי שוקולד איכותיים או יין. הסדרה כוללת:
בונסאי עץ אושר, שתול בכלי קרמיקה דקורטיבי, אשר תלויים מענפיו אגוזי מלך ולצידו מעדן דבש. העץ מסמל את המקור לאושר ושמחה ומשרה אוירה טובה.
בונסאי עץ האהבה, בעל גזע מיוחד המזכיר דמויות פיסוליות שונות של אוהבים חבוקים ושלובים. הגזעים שונים אחד מהשני ונראים אחרת מכל זוית ראיה ומהווים מקור השראה למתבונן. לעץ האהבה מצורפת שקית אורגנזה בתוספת מעדן חרוסת ובונבוני שוקולד.
פיקוס בינימיני ננסי, אשר גזעיו קלועים כצמה מיוחדת. שתול בכלי קרמיקה דקורטיבי בצבעים שונים. מענפי העץ תלויים אגוזי מלך וצמודים לגזעיו שני מעדני דבש.
למי שמעונינים להפתיע את חבריהם, עובדיהם או לקוחותיהם במתנה יוקרתית במיוחד מציעים באנד ג'וי חבילות שי מהודרות במחירים של 40-400 ש"ח

את המתנות לחג ניתן לרכוש בחנות של סטודיו אנד ג'וי ברח' המלאכה 9 בפארק אפק בראש העין. החנות פתוחה לקהל הרחב בימים א' – ו'. הזמנות בטלפון: 03-9011735.
הסטודיו מבצע משלוחים בכל אזור המרכז, השרון והשפלה. הסטודיו מעניק הנחות של עד 40% ברכישה מרוכזת. מידע על מוצרי סטודיו אנד ג'וי והמיזם היחודי באתר: www.andjoy.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר