סטודיו קארמה שוקולד בקצה מושב מקסים

קארמה הנו סטודיו לשוקולד הממוקם בחיק נוף פסטורלי, טובל בירוק. הריחות המקדמים את פני הבאים מערפלים את החושים ומפתים להיכנס

הדס, בעלת סטודיו קארמה שוקולד בכפר-אביב (יישובי גדרות), פנתה אל מערכת אכול ושאטו, ואנו נותנים לה את הבמה:

סטודיו קארמה- שוקולד גורמה, פרלינים בקופסאות מהודרות, סדנאות ואירועים, ממוקם
ברחוב ללא מוצא, ממש בקצה המושב המקסים כפר אביב אשר בשפלה.
זהו סטודיו לשוקולד הממוקם בחיק נוף פסטורלי, טובל בירוק. הריחות המקדמים את פני הבאים מערפלים את החושים ומפתים להיכנס.
שם, על מדפי עץ כבדים ממתין האוצר: פרלינים משוקולד איכותי בהם אצורים טעמי תבלינים ופירות טריים, אלכוהול משובח ומיני אגוזים. אלו מרקדים על הלשון ויוצרים חגיגה חושית מסעירה לא רק ללשון אלא גם לעיניים.

לאחר שנים של פעילות בארה"ב, ועם הרבה אהבה ותשוקה, חזרה הדס עם משפחתה ארצה. את יצירת השוקולד בחרה לקיים בסטודיו יפהפה הסמוך לביתה. את עשיית השוקולד למדה ב- FCI במנהטן, והתאהבה ברקיחת הטעמים והמרקמים, ובעשיית הניסיונות החדשניים שמזמנת הכנת השוקולד.

בסטודיו מייצרת הדס שוקולד גורמה, מבחר פרלינים, טראפלס ומתוקים מיוחדים – הכול עבודת יד. בין המיוחדים של הדס תוכלו לטעום פרלינים ממולאים: פסיפלורה, קוקוס, קינמון, לימונצ'לו, אייריש-קרים, אספרסו, תפוז, צ'ילי, ג'ינג'ר, רום ואחרים.

כמו כן מציע סטודיו קארמה מבחר סדנאות המתאימות לילדים מגיל 5 ומעלה ולמבוגרים. בסדנאות לילדים מציירים עם השוקולד, מכינים פרלינים ולקקנים המתאימים לקטנטנים, ומקשטים קאפ-קייקס בשוקולד וסוכריות צבעוניות. בסדנאות מפעילה הדס גם מפל שוקולד לטבילת פירות (בעונה), מרשמלו ובייגלה.
בסטודיו ניתן לקיים סדנאות עד 15 משתתפים. בסדנא בבית הלקוח יוגבל מספר המשתתפים ל-20. הסדנאות מתאימות לימי הולדת, בר- בת מצווה, מסיבת רווקות, ימי גיבוש, ערבי נשים, וכל אירוע אותו חפצים לחגוג.
המוצרים בסדנא הינם מחומרי גלם משובחים, שוקולד בלגי, אלכוהול ותבלינים טריים. פרטים על הסדנאות ניתן למצוא באתר.

אפשר ומומלץ לתאם ביקור מראש. ניתן לקנות חבילות שי קטנות וגדולות של פרלינים וטראפלס יפהפיים מעשה ידיה של הדס.

סטודיו קארמה
כפר אביב (כחמש דקות נסיעה מגדרה)
יש לתאם ביקור מראש
טל. 052-5149885 
[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר