סטלה ארטואה משיקה: בית הקולנוע הווירטואלי הראשון בישראל

מותג הבירה הבלגי סטלה ארטואה יוצא בקמפיין השקה חסר תקדים באינטרנט, המביא לצרכן הישראלי מסורת ארוכה של סרטי פרסומת מושקעים ואיכותיים, באמצעות מהלך אחד מהיר ופשוט

מותג הבירה הבלגי סטלה ארטואה יוצא בקמפיין השקה חסר תקדים באינטרנט, המביא לצרכן הישראלי מסורת ארוכה של סרטי פרסומת מושקעים ואיכותיים, באמצעות מהלך אחד מהיר ופשוט.

לראשונה בישראל עולה ברשת בית קולנוע ווירטואלי בסגנון אירופה של שנות ה-20. בקולנוע של סטלה מוזמן הגולש לרכוש כרטיס ב"קופה", להצטייד ב"פופקורן" , להיכנס ל"אולם" ולצפות בסרט מתוך מבחר הסרטים עטורי הפרסים המפרסמים את המותג בעולם מזה 10 שנים.

הקמפיין, באמצעות Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי/Y&R, הינו מהלך שיווקי מיוחד במינו, המבסס את תדמיתו הבינלאומית היוקרתית של המותג עם השקתו בישראל. הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים בתקציב כולל של 350 אלף שקל.

קרדיטים
מבשלות בירה ישראל
מנהל שיווק: אמיר יפרח
מנהלת מותג: נירית מי-טל

Y&R אינטראקטיב
מנכ"ל: ערן גפן
מנהלת מדיה: רחלי בן אבי
ארט דירקטור: משה קרסיק
מעצבת פלאש: לנה פלדמן
מעצב פלאש: אבריק ברמן
תקציבאית: דינה אילנברג

שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאי: נמרוד אקרמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר