"סטלה היקרה" – מבשלות בירה ישראל בקמפיין שילוט חוצות למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה

הקמפיין, שעלה על פני כ- 1,000 שלטי חוצות עם הכיתוב "סטלה היקרה", מחדד את ערכי המותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמה "לשלמות יש מחיר"

מבשלות בירה ישראל עלתה בקמפיין פרסום רחב היקף למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין, שעלה על פני כ- 1,000 שלטי חוצות עם הכיתוב "סטלה היקרה", מחדד את ערכי המותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמה "לשלמות יש מחיר" – Perfection has its Price.

סטלה ארטואה ידועה ברחבי העולם כבירת לאגר סופר פרימיום בעלת ציביון מיוחד, המחוברת לעולמות תוכן של קולנוע וסרטי איכות. סטלה ארטואה מעניקה חסות ראשית לאירועים מובילים בעולם ביניהם: פסטיבל הסרטים בקאן, פסטיבל סאנדנס בניו יורק לסרטי סטודנטים וכן שותפה אסטרטגית של סרטי פוקס המאה ה- 20.

בחול המועד סוכות, בין ה-7 ל-14 באוקטובר, תעניק סטלה ארטואה חסות ראשית בהשקעה של 1.5 מיליון ₪, לפסטיבל הסרטים הבינלאומי שיתקיים בחיפה.


קרדיטים:
– משרד הפרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
· מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
· מנהל קריאייטיב: צור גולן
· צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה
· פלנינג: יהורם דוידי, טלי קשטן
· סופרוויזר: אדם אבנון
· תקציבאי: נמרוד אקרמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר