סיבה למסיבה: 20 שנה לרשת גלידריות ד"ר לק

ד"ר לק הוקמה בשנת 1987, כאשר נפתח הסניף הראשון ביפו בסמוך למגדל השעון, במקום בו פועל גם כיום סניף הדגל של הרשת. מאז נפתחו עוד סניפים רבים בכל רחבי הארץ: באילת, בירושלים, בצמח בצפון, בצומת אלונים, בת"א, בשרון ועוד ועוד. סה"כ מונה הרשת כיום 19 סניפים

רשת הגלידריות ד"ר לק חוגגת הקיץ 20 שנות פעילות.
חגיגות יום ההולדת יתקיימו במהלך הקיץ וימשכו עד לראש השנה. טעמים שירדו מהמגוון במהלך השנים, יחזרו במהדורות מוגבלות למכירה בסניפים. יתקיימו מסיבות יום הולדת בסניפים, בחירת הטעם הישראלי, ועוד הפתעות.

ד"ר לק הוקמה בשנת 1987, כאשר נפתח הסניף הראשון ביפו בסמוך למגדל השעון, במקום בו פועל גם כיום סניף הדגל של הרשת. מאז נפתחו עוד סניפים רבים בכל רחבי הארץ: באילת, בירושלים, בצמח בצפון, בצומת אלונים, בת"א, בשרון ועוד ועוד. סה"כ מונה הרשת כיום 19 סניפים.

ד"ר לק הינה רשת פרטית בבעלות ד"ר דני כותני ואביב ארן, מייסדי הרשת ובעליה. ד"ר דני כותני, דוקטור לרפואת שיניים הגשים את חלומו והפך תחביב לעיסוק מרכזי. הוא הקים בחדר קטן בחנות אחורית ביפו מפעל לגלידה, ופתח את הדרך לרבים אחריו בגישתו שגלידה היא מעדן מעורר שמחה וכיף הפונה לכל הגילאים, ויש לעשותה מהמרכיבים הטובים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

הטעמים אשר יוחזרו למגוון ירדו חלקם במהלך השנים בגלל הצורך הטבעי לרענן את המגוון, וחלקם מפני שהקדימו את זמנם וכיום יתקבלו בשמחה רבה יותר. בין הטעמים המיתולוגיים: שוקולד פרלין, תפוז סיני,וניל של פעם,נענע, ועוד. הטעם הראשון שכבר נמצא בסניפים הנו הפרלין – גלידת שמנת עשירה עם אגוזי לוז פריכים וקרמל.

הרשת מכריזה גם על תחרות לבחירת טעם הגלידה האהוב ביותר בכל הזמנים. לקוחות הרשת יוזמנו להמציא את הטעם האהוב עליהם ביותר,"טעם החלומות". מתוך כל הטעמים יבחרו שני טעמים, והממציאים יוזמנו לפגישה עם הד"ר וביחד הם ייצרו את הטעם למכירה בחנויות הרשת.
המבצע ילווה בפרסים רבים לזוכים ולמציעים. בין הפרסים גלידה חינם לשנה.
התחרות תחל ב– 1.6.07 ותימשך עד ראש השנה. ניתן יהיה להגיש את הטעמים בכרטיסיות שיחולקו בסניפי הרשת או באתר האינטרנט של החברה.

וללא כל קשר לחגיגות יום ההולדת. ד"ר לק מחזקת הקיץ את הקונספט שלה: איכות ללא פשרות ומוצרי בריאות. בין היתר יוצגו טעמי גלידה דיאטטיים חדשים (ללא שומן וללא סוכר), משקה יוגורט בסגנון ברד טעים ומרענן, ועוד.

ברשת ד"ר לק מגוון גלידות שמנת, סורבה, יוגורט וגלידות "לק קל" ללא שומן וללא סוכר, ובנוסף עוגות, קרפים צרפתים, ופל בלגי, פנקייקס ועוד.
כל הגלידות עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. בד"ר לק אומרים כי הם משתמשים בחומרי גלם ובפירות מובחרים בלבד.


מחירים:
חצי ק"ג גלידה – 31.90 ₪
כדור גלידה – 8 ₪
עוגה משפחתית – 95 ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר