סיגל שחמון נבחרה להוביל את מהלך קיץ 2009 של מי עדן עד אליך

מי עדן בחרה בסיגל שחמון להוביל את מהלך קיץ 2009 של "מי עדן עד אליך", שירות הכדים של החברה.

שחמון תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של מי עדן, במהלך חודשי הקיץ, תחת המסר: "הילדים שותים יותר מים – עם בר של מי עדן בבית!", שייחשף בין היתר בטלוויזיה, אינטרנט ובעיתונות במהלך כל חודשי הקיץ.

במסגרת המהלך השיווקי תתמקד מי עדן סביב השמירה על אורח חיים בריא לכל המשפחה ובמיוחד תשים דגש על הדרך הפשוטה להקנות הרגלי שתיה נכונים לילדים, אצלם המודעות לשתיית מים נמוכה יותר והם נוטים לצרוך יותר משקאות ממותקים או לא לשתות כלל.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "להורים, כמחנכים ישנה אחריות בחינוך הילדים להרגלים בריאים לחיים, כבר מגיל צעיר. אחת הדרכים הקלות לעידוד צריכת מים בקרב ילדים היא הכנסת בר של מי עדן הביתה. ממחקרים שערכנו עולה כי הילדים שותים יותר, בריא יותר. סיגל, כאמא ל- 2 ילדים צעירים, המנהלת אורח חיים בריא ומאוזן, היתה עבורנו בחירה טבעית לקידום המסר הזה במהלך הקיץ שלנו".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה