סיימן בקמפיין טלוויזיה לחמאה צרפתית: אלוויר – קלה כמו אוויר בכ- 1.5 מיליון ₪

קמפיין הפרסום יכלול שני סרטוני טלוויזיה הומוריסטים באווירה פריזאית, שעוסקים בזוג המבלה ביחד. בסרטון אחד הבעל נושף על הקפה שלו על מנת לקרר אותו ובנשיפה מעיף את אשתו, ובסרט השני הבעל עף ממשב רוח שנגרם ע"י האישה כ"נקמה"

חב' "סיימן" יוצאת בקמפיין פרסום חדש למותג החמאה הצרפתית "אלוויר" תחת הקונספט "אלוויר – קלה כמו אוויר".

"אלוויר" הינה חמאה צרפתית אמיתית, קלה למריחה, ולדברי החברה מכילה 75% פחות שומן מחמאה אחרת.

קמפיין הפרסום יכלול שני סרטוני טלוויזיה הומוריסטים באווירה פריזאית, שעוסקים בזוג המבלה ביחד. בסרטון אחד הבעל נושף על הקפה שלו על מנת לקרר אותו ובנשיפה מעיף את אשתו, ובסרט השני הבעל עף ממשב רוח שנגרם ע"י האישה כ"נקמה".

הקונספט של הקמפיין מדגיש בצורה הומוריסטית את העובדה ש"אלוויר" היא חמאה קלה במיוחד ומופחתת שומן.

הקמפיין ישודר במהלך השבועיים הקרובים בתקציב של כ- 1.5 מיליון ₪ בערוצים 2, 10 ו-9.

קרדיטים:
משרד פרסום – יהושע /TBWE
סמנכ"ל קריאייטיב – איתי הרמן
מנהל קריאייטיב – שחר פילר
צוות קריאייטיב – יעל אפרגן, נטע לי זוהר
סמנכ"לית לקוחות – פנינה פישר
תקציבאיות – חגית שגיא, נטע שחר
אסטרטגיה – ניסים מויאל
מפיקת משרד – פנינה שגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר