סל הסופגניות של שחר לחנוכה תשע"ב

חג החנוכה מגיע ואיתו הדיון על כמה סופגניות מותר לאכול בשמונה ימי החג. טעמנו עבורכם מתוך ההיצע של מספר קונדיטוריות. שיהיה חג שמח

חג החנוכה מגיע ואיתו הדיון על כמה סופגניות מותר לאכול בשמונה ימי החג. טעמנו עבורכם מתוך ההיצע של מספר קונדיטוריות. שיהיה חג שמח.

טאטי לחם
קונפיטורת תות, פררו רושה, קסיס או שוקולד לבן ועוגיות חמאה – אלו ארבעת המילויים שטאטי בחרו השנה לסופגניות שלהם. גישה יצירתית אך מוקפדת, מבלי להשתולל יתר על המידה.
הקונפיטורה והקסיס היו מצוינים, ומילוי השוקולד הלבן היה טוב לא פחות. לעומתם, היה מעט קשה לזהות כי מילוי השוקולד הוא בעצם פררו רושה. בכל מקרה, ארבעתם מילאו כהלכה סופגניות מצויינות – אווריריות כל כך – הטובות ביותר שטעמנו השנה.
ציון אכול ושאטו: 10
4.9-6.5 ₪. להשיג בסניפי הרשת ביהוד וגבעתיים.
צילום שי בן אפרים

Piece of Cake
הקונדיטוריה היפואית פתחה לאחרונה סניף בלב תל אביב, וכמדי שנה היא מציעה ללקוחת סופגניות. אלו נעשות מבצק עם חלב וחמאה, מה שמוכיח כי בקונדיטוריה יודעים היטב את העבודה. הסופגניות רכות, אווריריות ומתוקות במידה הנכונה. מבחר המילויים מצומצם יחסית – ריבה, שוקולד, ריבת חלב, שוקולד נוטלה – אך מספיק בשביל לפנות למגוון של לקוחות.
העובדה שהמילויים נדיבים רק מוסיפים נקודת זכות.
ציון אכול ושאטו: 9
5-8.5 ₪. להשיג בסניפי פיס אוף קייק.

פנינית
השף-קונדיטורית מציעה כמדי שנה ללקוחות סופגניות רגילות בצד סופגניות קטנטנות להן היא קוראת פונפונים. היא מכינה אותן מבצק שמרים איכותי, אותו למדה להכין מסבתה ההונגריה, והתוצאה שמתקבלת מעולה – בצק אוורירי, ביתי גם בטעם וגם בצורה. המילויים טובים, והם נעים בין קרם לימון, ריבת שזיפים ביתית, גנאש שוקולד מריר וגולת הכותרת, מילוי קרם וניל בציפוי שוקולד וריבת פירות יער. מדוע פונפונים? משום שכל סופגניות כזו קטנה במיוחד, מהסוג שנעלם בביס אחד.
ציון אכול ושאטו: 9
50-60 ₪ למגש של 20 פונפונים. להזמנות 054-2262422, 03-5470940.

מונייר פוד דייזין
הבעלים של חברת הקייטרינג הנושאת את שמו, השף מוריס מונייר, מציע מבחר של סופגניות לקראת החג, אותן ניתן להזמין לכל אירוע, קטן או גדול.
הוא בחר ליצור סופגניות בייבי, והן נעשו כהלכה: אפויות, אוריריות במיוחד, עם שפע של מילוי איכותי. אנו טעמנו סופגניות במילוי קונפיטורת פירות יער וקינמון, שילוב מפתיע שהתחבב עלינו מיד, כמו גם סופגניות ריבה קלאסיות וסופגניות עם פיסטוק.
ציון אכול ושאטו: 9
144 ₪ ל-24 יחידות, או 6 ₪ ליחידה.
להשיג בטל' 03-6326032.

דלאל – הקונדיטוריה
הקונדיטוריה בנווה צדק מציעה משחק חדש לחג החנוכה. במקום לקנות סופגניות עם מילוי כזה או אחר – אופציה שדלאל כמובן מציעים – תוכלו לבחור ב- דלאל Fix. מדובר במארזים של 4 או 9 סופגניות ריקות, עם מזרקים למילוי עצמי של הסופגניות. מזרקי המילוי מכילים ריבת חלב, ריבת תות, שוקולד, וניל או פיסטוק, וכל אחד מהם מכיל כמות שתספיק ל-2 סופגניות לפחות, אם לא יותר. הסופגניות היו מעט דחוסות לטעמנו, ועדיין טובות. המילויים מצוינים, במיוחד הפיסטוק.
ציון אכול ושאטו: 8
34 ₪ ל-4 סופגניות ומזרק, 75 ₪ ל-9 סופגניות ו-3 מזרקים, 16 ₪ למזרק, 5 ₪ לסופגניה ריקה. להשיג בדלאל, כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א.
צילום דודו אזולאי

יינות ביתן
הקלף המנצח של יינות ביתן בכל הקשור לסופגניות הוא המחיר. רשת הסופרמרקטים מציעה מבחר סופגניות במחיר של 1 ₪ – אלה במילוי ריבה – או 2 ₪ לסופגניות במילוי ואף בציפוי של שוקולד, ריבת חלב, חלבה וקרם וניל. סופגניות מיני נמכרות ב-49 אגורות בלבד. הבצק של הסופגניות שטעמנו אינו מהטובים ביותר – דחוס יחסית; וגם המילויים אינם מהמובחרים, אם כי הם מפגינים נוכחות יפה. בהתחשב במחיר, מדובר בהצעה משתלמת במיוחד.
ציון אכול ושאטו: 7
להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר