סל הקניות והאביזרים של שחר 885

הסל שלנו מציין את החורף עם חליטת סיידר – אהבנו, סדרת פסטרמה לנשנוש – אפשר לנסות, פיצה בהשראת מסי – נו טוב אבל טעימה, חלוה בטעם מלבי – לנסות את השילוב. אביזרים: טאג'ין – ארומה מיוחדת ומהנה לתבשילים

חליטת סיידר של ויסוצקי

צילום סטודיו מרחב
צילום סטודיו מרחב

התה החדש משלב שתי שקיות, כאשר בכל אחת יש רכיב אחר: באחת התיון, ובשני חתיכות פרי אותן מוסיפים לכוס (מיועדות לאכילה כמובן). זה המוצר הרביעי שהחברה משיקה כחלק מקונספט זה, כאשר הפעם הדגש הוא על תה שמזכיר סיידר, כלומר יש בו קינמון ותפוח עם רכיבים נוספים. הטעם אכן מזכיר סיידר תפוחים, ואפשר תמיד להוסיף לו קצת יין כדי לשדרג אותו. המחיר עד 25.9 שקלים ל- 10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את השילוב הזה.

נשנושים של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק
צילום סטודיו זוגלובק

סדרת הפסטרמה החדשה של החברה, מיועדת למי שאוהב לנשנש – ומכאן השם שלה. החברה הוציאה שלושה סוגים של פסטרמה, הנבדלים זה מזה בתוספות: פסטרמה הודו בתוספת פסטו, פסטרמה הודו בתוספת עשבי תיבול, ופסטרמה הודו בתוספת צ'ילי מתוק – כולם בחיתוך דק במיוחד. בדרך זו, אם אתם אוהבים לאכול פסטרמה בפני עצמה, אתם מקבלים טעם שונה עם אפשרות גיוון. האם זה שווה את זה? אהבנו את הפסטרמה עם הצ'ילי, שסיפקה טעם שונה ומרענן; אבל התוספת של עשבי התיבול יצרה פסטרמה עם טעם קצת מריר מדי. המחיר עד 18.9 שקלים ל-130 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אם אתם מהמנשנשים פסטרמה, נסו את המוצרים החדשים.

פיצת PRO של דומינו'ס פיצה

 

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

בחברה מסבירים כי הפיצה החדשה נוצרה בהשראת הפיצה אותה אוכל כוכב הכדורגל ליונל מסי אחרי משחקים. זו פיצה העשויה מבצק כוסמין, ומכילה כמות גדולה יחסית של חלבון וסידן. האם זה באמת מה שאתם צריכים לאכול אחרי אימון כושר? איננו יודעים לומר. אבל בלי קשר לסוגיה הספורטיבית, זו אחת הפיצות הטעימות שהרשת השיקה בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא הוספת ריקוטה למוצרלה, כך שנוצר שילוב טעמים שונה ומוצלח במיוחד. אם אתם אוהבים את טעמו של בצק כוסמין, זו צריכה להיות הפיצה החדשה שלכם. המחיר עד 86.9 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: גם בתור בטטות כורסה הפיצה הזו התחבבה עלינו במיוחד.

חלוה בטעם מלבי של אחוה

צילום יעל האן
צילום יעל האן

בהתחלה היינו ממש חשדניים – השילוב בין חלוה לבין מלבי נראה לנו כמו עוד המצאה מוזרה, המנסה לענות על הצורך שלנו בחידושים קולינריים. שאלנו את עצמנו מדוע לקחת שני מאכלים מוצלחים כל כך ולחבר ביניהם? ואז טעמנו והבנו שיש סיבה. יש בחלוה הזו קוקוס קלוי, שברי אגוזים ומי ורדים, כאשר האחרונים הם אלו המשפיעים העיקריים על טעמה המיוחד של החלוה. השילוב הזה עובד טוב. גם אם לקוקוס ולאגוזים יש נוכחות והשפעה מינימלית – החלוה הזו נגמרה מאוד מהר. המחיר עד 13 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים חלוה ואוהבים מלבי, כדאי לכם לנסות את השילוב הזה.

זה זז במטבח

טאג'ין של ARCOSTEEL

אחרי סתיו חמים למדי הגיע סוף סוף החורף, וכך יכולנו להשתמש בטאג'ין של ארקוסטיל. אנחנו לא מכירים את הכלי הזה מהמטבח בו גדלנו, ולכן היינו סקרנים לגבי השימוש בו. טאג'ין הוא חלק מסדרת Multi Cook של המותג, והוא עשוי משילוב של פורצלן עמיד וחסין אש עם טרה קוטה (קרמיקה עשויה חרס). בדרך זו הכלי הופך להיות עמיד בפני טמפרטורות חום גבוהות, וניתן להשתמש בו על כיריים (גז וחשמל), ובתנור – עד 220 מעלות. הנפח שלו 1.5 ליטר, קל לניקוי כמובטח, ומספיק אלגנטי כדי להגיש אותו לשולחן. בתקופה האחרונה הכנו בו כמה תבשילים של בשר וירקות, ואהבנו את התוצאה: פיזור חום אחיד איפשר הכנה מהירה ונכונה, והתבשילים זכו לארומה מיוחדת ומהנה. המוצר נמכר בצבע טבעי, שחור או לבן. המחיר 199 שקלים. להשיג ברשת Arcosteel Kitchen.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר