סל הקניות של שחר תופס עצמאות

לקראת יום העצמאות השבוע, השלמות לחגיגה: חומוס עם טחינה – שיפור נחמד, המבורגר מסעדות – לא ממש, רוטבי ברביקיו – שווה לנסות, תבליני מטחנה – לא הכל ברור, בירה במהדורה מיוחדת – שתישאר כל השנה

לקראת יום העצמאות השבוע, השלמות לחגיגה: חומוס עם טחינה – שיפור נחמד, המבורגר מסעדות – לא ממש, רוטבי ברביקיו – שווה לנסות, תבליני מטחנה – לא הכל ברור, בירה במהדורה מיוחדת – שתישאר כל השנה.



חומוס עם טחינה של אחלה מבית שטראוס
שני סלטי חומוס חדשים יצאו לאחרונה לשוק תחת הסדרה החדשה יחסית, שזכתה לשם "החומוסיה של אבי". שני הסלטים הם עדות למה שנכתב בעיתונות הכלכלית באחרונה, לפיה יש ירידה בצריכה של חומוס בישראל: הדגש בסלטים אלה הוא על שילוב עם טחינה שמגיעה ממותגים ידועים שאינם קשורים בשטראוס, "אל ארז" ו"הנסיך". בהתחשב בכך שהפופולאריות של טחינה עולה בישראל, זה רק מתבקש.
במציאות, לטחינה יש בשני הסלטים נוכחות יפה, גם אם בסופו של דבר, העיקר הוא החומוס. האם זה משפיע מהותית על הטעם? משפיע, אבל לא באופן בולט מדי. האם בטעימה עיוורת תדעו לזהות שזו טחינה שונה, ועוד להצביע על היצרן? אנחנו מניחים שלא. בכל מקרה, אנחנו לא זיהינו.
בשורה התחתונה: שיפור נחמד אבל לא יותר מזה. בסופו של דבר, זה עדיין חומוס.
10-15.9 שקלים ל-400 גרם. כשרות שארית ישראל. להשיג בקשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

המבורגר מסעדות של זוגלובק
לקרוא להמבורגר הזה 'המבורגר מסעדות' זה גימיק חביב, שאם מתעמקים בו, יכול לעצבן. מצד אחד, במארז יש שלוש קציצות שמשקל כל אחת 120 גרם, גדול יחסית לקטגוריה זו, ומתקרב במידה כלשהי למה שמקבלים במסעדות. מצד שני, ברשימת הרכיבים יש מייצבים, מעצב חמצון ומשפרי טעם כגון חלבון צמחי ותמצית שמרים. אם זה מה שמכניסים לתערובת הבשר הטחון במסעדות, מצב הבשר בארץ רע. אנו מניחים שזה חלק מדרישות תעשיית הבשר המעובד, ולמרות שהתוצאה הסופית טעימה יחסית, זה לא מתקרב למה שמקבלים במסעדה של ממש.
בשורה התחתונה: אפשר לוותר על המילה מסעדות; זה כשלעצמו ישפר את החוויה.
כ-22.5 שקלים ל-360 גרם. להשיג ברשתות השיווק.


רוטבי ברביקיו של Sweet Baby Ray's

אנחנו שייכים לאלה שאוהבים לאכול את הבשר שלהם כמו שהוא, מקסימום עם מעט מלח עליו. למזלה של החברה האמריקאית ולדומות לה בעולם, יש רבים שמעדיפים לשלב את הבשר שלהם עם רוטב זה או אחר. לטובת העניין מציעים כאן רוטבי ברביקיו בחמישה טעמים, כולל אורגינל, עם דבש ופלפלי צ'יפוטלה, עם סוכר חום, עם דבש, ורוטב חריף מתוק עם מולסה ופלפל צ'ילי חריף. הבחור שאוהב את השילוב הזה ניסה את הרוטב עם הדבש והפלפלים וליקק את האצבעות, לדבריו, הטעמים המוצלחים נתנו לבשר מעט חריפות, מתיקות, והרבה טעם מעושן (חלקם מכילים גלוטן).
בשורה התחתונה: אם אתם חייבים רוטב עם הבשר, נסו את אלו.
18-22 שקלים ל-510 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, ובהשגחת ה-OU ניו-יורק ארה"ב. להשיג בטיב טעם, סטופ מרקט ומעדניות.

תבליני מטחנה של תבליני נפטון
החברה השיקה ליין של תבלינים הנמכרים במטחנות. בכך היא מרחיבה את מגוון האפשרויות הקיימות עבור מי שמעדיף לטחון בעצמו את התבלינים לפני השימוש. המטחנות עצמן דומות לאלו שאנו מכירים ממותגים אחרים, אך התכולה קצת מפתיעה: אנו מבינים את המטחנות עם פלפל שחור או פלפל ארבע עונות, אבל ממש מתקשים להבין מדוע פלפל שאטה גרוס צריך להיות במטחנה; ומדוע על התווית של מלח ים אטלנטי מתובל, לא רשום כלל במה הוא מתובל.
בשורה התחתונה: זה יכול להיות מתוכנן טוב יותר.
מ-13.9 שקלים. להשיג ביינות ביתן, סופר ברקת, חצי חינם וביוחננוף.

מהדורה מיוחדת של טובורג
מותג הבירות השיק מארז מיוחד לרגל יום העצמאות. המארז כולל שישה בקבוקי טובורג RED, כמו גם שני בקבוקי טובורג בגוון כחול, המכילים בירה שנעשתה בצורה שונה ויותר מוקפדת, כך מבטיחים בחברה, עם 6.8% אלכוהול.
הבירה הכחולה אכן טובה יותר בטעמיה, ובסך הכל זו אופציה חביבה למי שמחפש בירות למנגל המתקרב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: ללא הקשר בין אחוזי האלכוהול לגיל המדינה, מדובר בגרסה שיכולה להישאר איתנו גם בשנה הבאה.
45 שקלים ל-8 בקבוקים. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר