סל הקניות של שחר 10

השבוע בדקנו משקאות ומעדנים שיצאו לקראת החורף, כמו גם אפשרויות חדשות בקטגוריית דגני הבוקר, תערובות תיבול לאורז, טחינה בבקבוק לחיץ ועוגיות חדשות

ביסים מהעולם
תערובות התיבול המוכנות הפכו לפריט חובה במטבח של אנשים רבים. הבחירה עתה רחבה יותר עם סדרת 'יוני טועם עולם' הכוללת שש אפשרויות לתיבול אורז, כולל אורז מכסיקני, אורז מראקש, אורז פרסי ועוד.
 אני ניסיתי את התיבול לאורז מדאראס בתוספת קשיו, לאורז מראקש בתוספת צימוקים ושקדים, ולאורז מג'דרה בתוספת עדשים. שלושתם מכילים כמות מאוד גדולה של בצל, שהאפיל מעט על שאר הטעמים בתערובת. עם זאת, כל תערובת היתה שונה מאוד מרעותה, וחווית האכילה היתה שונה בכל אחד מהמקרים. המוצלח יותר היה אורז מדאראס, והפחות מוצלחת תערובת המג'אדרה, שהוסיפה לאורז כמות קטנה יחסית של עדשים. כל תערובת, יש לציין, מגיעה באריזת פלסטיק נוחה לשימוש.
בשורה התחתונה, מדובר בתוספת מרעננת למבחר אפשרויות התיבול. החיים הקלים ממשיכים.
12.8 ₪ ל- 180 גרם. בהשגחת בד"צ ורבנות באר שבע. להשיג בחנויות התבלינים ובחנויות המתמחות במוצרי בישול.

ארוחת בוקר (1)
מותג דגני הבוקר MONDAY משיק את גרסת הקורנפלקס שלו. מדובר באותו הקורנפלקס הבסיסי המוכר, פתיתי תירס קלויים ללא תוספות ומעט סיבים תזונתיים. מי שאוהב את הקורנפלקס הבסיסי הזה, יאהב גם את הגרסה החדשה – פתיתים קלויים כהלכה שמשתלבים יפה עם קערת חלב.
בשורה התחתונה, המוצר הטעים ראוי בהחלט. וגם המחיר שלו עושה טוב.
9.9 ₪ ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

ארוחת בוקר (2)
חובבי הגרנולה זוכים לשני חידושים מאת המותג FREE. לראשונה יוצא המותג עם גרנולה שלו, ולשמחתי הוא נמנע מהגרנולה השבלונית, ומצליח להפתיע. הכוונה לגרנולה עם דגנים, גרעינים וזרעים, המכילה שיבולת שועל, זרעי דלעת, גרעיני חמניות, שעורה, שומשום, חיטה, אורז תפוח, פתיתי תירס וזרעי פשתן. זהו אכן הרכב ייחודי, עם הרבה סוכר חום ומעט דבש, שמכיל למעלה מ-10 גרם של סיבים תזונתיים ל-100 גרם מוצר, ומהווה חידוש מרענן בפה. בנוסף עלתה למדף גרנולה בטעם תפוז עדין, עוד שילוב מפתיע אותו לא ניסיתי.
בשורה התחתונה, נדיר לראות בימינו חידושים בקטגוריות מוכרות – רוב היצרנים הולכים על בטוח, והחידושים לרוב נעשים רק בקצוות. כאן קיבלנו חידוש שגם הצליח, ועל כך אני מרוצה.
17 ₪ ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

מתוק וממולא
חברת GRISBI מציגה מוצר חדש – מיני וופל מצופה שוקולד במילוי קרם. העוגיות החדשות מגיעות בשני טעמים, האחד במילוי קרם אגוזי לוז, והשני במילוי קרם קפוצ'ינו.
שתי העוגיות מצטיינות בכמות נדיבה של קרם נימוח, שמשתלב טוב עם העוגיות, שמתגלות כקשיחות לרגע, ואז נחתכות ומגלות את מה שיש בתוכן. שילובי הטעמים עובדים טוב, ובסך הכל נהניתי.
בשורה התחתונה, קצת מרתיע להוציא את הסכום המבוקש עליהן, אך קשה לעמוד בפיתוי.
11-12 ₪ ל-100 גרם. כשר חלבי בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובמרכולים הפרטיים.

קינוח קיץ-חורף
בימים חמים ומפתיעים אלו, מעדן יוגורט כקינוח הופך רלבנטי מתמיד. המותג מולר חידש באחרונה את קטגוריית הדיאט עם שני טעמי חורף מצויינים – Müller Light לימון נענע ופטל-תפוז אדום.
שני המוצרים מגיעים עם 0% שומן, אך בשונה מהמתחרות יש בהם סוכר ואין ממתיקים מלאכותיים. המשמעות היא שמספר הקלוריות לכל גביע מגיע לכ-100 קלוריות, אך הטעם מצוין וחסר את טעם הלוואי של הממתיקים. השילוב של המרקם העשיר של מולר עם התוספות עובד כהלכה, ובסך הכל המוצר מנצח.
בשורה התחתונה, מולר כובשים את השוק בישראל, ובצדק.
4.2-4.5 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית ת"א יפו וכשרות מהודרת של בד"צ איגוד הרבנים בראשות הגאון הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א ממנצ'סטר. להשיג בכל רשתות המזון.

שתיה מעודנת
חובבי המשקאות הקלים קיבלו באחרונה תוספת למגוון האפשרויות העומדות לרשותם. המותג תפוזינה יצא עם שני טעמים חדשים: אשכולית מעודנת ורימון לימון.
בעוד שהרימון לימון שילב היטב את שני הטעמים אך יצא מעט חמוץ מדי, הרי שהאשכולית הפתיעה לטובה. היא היתה – כפי שאומר שמה – מעודנת יותר ביחס למיץ אשכולית מקובל, וכתוצאה מכך הפכה לטעימה במיוחד.
בשורה התחתונה, אפשר לעשות מיץ אשכוליות שאפשר לאהוב. עובדה.
7 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

מריחה בלחיצה
גם המותג אחלה של שטראוס יצא כעת עם הטחינה בבקבוק לחיץ, אחרי שהמתחרים כבר הספיקו לעשות זאת. מדובר בהמצאה גאונית שלא ברור למה לא יישמו אותה עד כה, שכן היא עושה את החיים יותר קלים.
אחלה מציע לבחירה שתי אפשרויות: טחינה לבנה וטחינה רגילה, המכילה מעט עשבי תיבול. שתיהן דומות לטחינה הידועה של אחלה בטעם, והמרקם דליל מספיק כדי לצאת בהצלחה מהבקבוק.
בשורה התחתונה, חובבי טחינה אחלה זכו לשדרוג חשוב לנוחות השימוש במוצר. רק שימו לב למחיר.
15.7 ₪ ל-280 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר