סל הקניות של שחר 102

חוזרים לשגרה של אחרי החגים. השבוע: קפה אורגני וקפה תמרים, סלטי טונה, רוטב חריף, לאבנה, ולחמנייה עם ממרח בטעם שוקולד

חוזרים לשגרה של אחרי החגים. השבוע: קפה אורגני וקפה תמרים, שימורי טונה וסלטי טונה, רוטב חריף, לאבנה, ולחמנייה עם ממרח בטעם שוקולד.

קפה אורגני של GREG
רשת בתי הקפה גרג השיקה תערובת קפה לשימוש ביתי, העשויה מפולי קפה אורגניים. יש לציין כי העובדה כי הרכיבים הנם אורגניים, כתובה בעזרת מדבקה ולא כחלק אינטגרלי מהאריזה. מעבר לכך כדאי לציין כי התערובת עשויה מפולי ערביקה, והיא נקלית בבית הקלייה אוא שבחיפה. למוצר יש אישור של אגריאור, ולמרות הטעם האיכותי והארומה המצוינת, קשה היה לנו להבדיל בינו לבין מוצר דומה שאינו אורגני.
בשורה התחתונה: כך או כך, המוצר מצוין ושווה השקעה.
18 ש"ח ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

סלטי טונה של ריו מרה
הטונה של המותג הזה מגיעה בתוך קופסת שימורים, והיא חלק מסלט. בשני המוצרים הוספה כמות גדולה של שמן זית, ולכל אחד תוספות מסוג אחר – האחד חריף, עם עגבניות ופלפל חריף, והשני מעודן, עם עגבניות ובזיליקום. בשני המקרים, השמן עם שאר התוספות מטשטשים את טעם הטונה, הנמצאת בכמות גדולה ומרקמה מורגש היטב בפה. התוספות נראות לעין וטעמן בולט בפה.
בשורה התחתונה: מוצר טעים ונוח, שעדיף לאכול יחד עם סלט או פסטה ופחות בפני עצמו, עקב כמות השמן.
17 ₪ ל-160 גרם. כשר פרווה בישול ישראל בהשגחת הרב ג.מ.גרליק שליט"א, מילנו איטליה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

טעמים חדשים של קפה תמרים EspressoDate
אחרי ההצלחה היחסית של המוצר הראשון במותג – קפה המבוסס בעיקר על גלעיני תמרים ומעט מאוד קפה של ממש, מגיעות שתי גרסאות חדשות של המוצר, האחת בטעם אגוז לוז והשנייה בטעם וניל. שני הטעמים מתווספים בהצלחה לטעם הייחודי של התערובת, אשר חרף שמה אינה מיועדת להכנה בצורת אספרסו בלבד, וניתנת לשימוש בדרכי הכנה נוספות.
בשורה התחתונה: שדרוג מצוין של מוצר מוצלח העונה לצרכים הבריאותיים של חובבי הקפה.
29.9 ₪. להשיג בעדן טבע מרקט, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, ספייסס, אניס, אורגניק מרקט ובתי טבע פרטיים.

לחמנייה עם ממרח בטעם שוקולד של בונז'ור
לטובת ההורים מוגבלי המעוף והזמן הפנוי, משיקה בונז'ור כריך מוכן מראש. מדובר בלחמנייה מוארכת ובתוכה ממרח בטעם שוקולד, שאפשר למקם אותה במקום כלשהו באמצע. כלומר, הלחמנייה טובה כשהיא טרייה והממרח חביב, אך הוא אינו מהמוצלחים, ובוודאי שלא כמו ממרח השוקולד הפופולארי בארצנו.
בשורה התחתונה: חביב אך לא יותר מזה.
2.5 ₪ ליחידה, 10 ₪ למארז של 5 יחידות. כשרות חתם סופר בני ברק ורבנות קרית גת. להשיג במגה, מגה בעיר ומגה בול.

Frank's Red Hot של Ken's Steak House
מותג הרטבים השיק באחרונה סדרה של רטבים חדשים בארץ, אך אנו ניסינו דווקא את אחד הוותיקים. מדובר בגרסה של המותג האמריקאי לרוטב הטבסקו הידוע. הוא עשוי מפלפלי קאיין מקסיקנים מיושנים, והוא נחשב לאחד הנמכרים ביותר בארצות הברית. זהו רוטב עשיר בטעם של פלפלים, חריף במיוחד, שהתחבב מצוין על אוהבי החריף בסביבתנו.
בשורה התחתונה: רוטב שכדאי שתאמצו לביתכם, אם אתם אוהבי חריף כמובן.
20-25 ₪ ל-324 גרם. להשיג במגה, חצי חינם, כמעט חינם, AM:PM, טיב טעם, יינות ביתן, עדן טבע מרקט ובחנויות טבע ומעדניות ברחבי הארץ.

מוצרי לאבנה של שטראוס
החברה מנסה לראשונה להשיק את הגרסה שלה ללאבנה, והיא עושה זאת – כצפוי – עם מהדורה מוגבלת. הלאבנה של החברה מגיעה עם 5% שומן, יש לה מרקם חלק המזכיר במידת מה את מרקמה של גבינה לבנה. הטעם הוא אכן טעם לאבנה, אך אינו מוצלח בהשוואה ללאבנה אותנטית.
בשורה התחתונה: פיתוח תעשייתי מדי של הגבינה.
9-14.3 ₪ ל-250-500 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר