סל הקניות של שחר 104

המדור טעם ובחן השבוע קבנוס, גרגרי חומוס, ממרחים מלוחים, חטיפים מתוקים, שוקולד ומעדן שוקולד, ולגם משקאות תוססים בפחית צרה

גרגירי חומוס של פרי הגליל
החברה הוותיקה השיקה מוצר חדש בקטגוריית הירקות הקפואים. היתרון העיקרי של גרגרי החומוס בגרסה זו טמון בעובדה כי הם כבר עברו השרייה במים, כך שחלק משמעותי בתהליך ההכנה נחסך. כל שצריך הוא רק לשלב אותם בתבשיל או להכין מהם חומוס ביתי אם תרצו. החומוס עצמו טעים ונעדר טעם לוואי כלשהו.
בשורה התחתונה: מוצר מוצלח שמקל על הכנת האוכל.
11-13 ₪ ל-800 גרם. כשרות אגודת ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צ'יטוס Sweetos של שטראוס
החברה מנסה לקחת את ההצלחה של המותג צ'יטוס, הידוע במוצריו המלוחים, ולשכפל אותה לקטגוריית המתוקים. התוצאה היא שני מוצרים, כל אחד מהם הוא צ'יטוס, אחד ממולא בחמאת בוטנים והשני בשוקולד. המינון בין החטיף עצמו למילוי נכון, המילויים טעימים בסך הכל, וכל עוד לא מסתכלים לעומק על רשימת הרכיבים נהנים מהמוצרים מאוד.
בשורה התחתונה: שדרוג מוצלח לחטיף הידוע.
3 ₪ ל-35 גרם. בהשגחת הרבנות תורכיה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

מילקי בשלוק של שטראוס
חובבי הקפה מכירים את Tim Tam, עוגיות שוקולד אוסטרליות, המיועדות לאכילה עם קפה. כל שצריך הוא לנגוס בקצוות העוגיה, ולהשתמש בה בתור קש. לאחר כמה שלוקים המגע בין הקפה החם לעוגיה גורם לזו האחרונה לימס, והתוצאה טעימה באופן מיוחד. כעת מנסים לעשות בשטראוס משהו דומה, עם השקת מילקי שוקולד קלאסי הנמכר בתוספת גלילית שוקולד גדולה. זו קשיחה יחסית, חלולה כנדרש, וקל להשתמש בה כשלוק. מאחר ואין הבדלי טמפרטורה בינה לבין המילקי – דבר לא נמס, והגלילית מתפקדת כקינוח לקינוח המפורסם.
בשורה התחתונה: רעיון מצוין וביצוע איכותי, שידבר אל ליבם של חובבי המתוקים.
19.9 ₪ למארז של שישייה.

ממרחים של אוליביה
החברה השיקה באחרונה סדרה חדשה של ממרחים. זו כוללת שלושה ממרחים חדשים – ממרח פטריות ובצל מטוגן, ממרח פלפלים מתוקים אדומים וממרח ארטישוק. הראשון שבהם משלב היטב בין שני הרכיבים אך סובל ממידה של טעם תעשייתי. הפלפלים מוצלח יותר והשתלב בקלות בחיבתנו לכריכים; וחובבי הארטישוק בסביבתנו התענגו על זה המגיע בממרח, ואהבו כל רגע.
בשורה התחתונה: אפשר לוותר על הפטריות, אך אמצו את השניים האחרים.
13-16 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.


קבנוס עגל של חינאוי – אטליז מעדני בשר
בין שלל מוצרי הבשר הנמכרים בסניפים השונים של הרשת המפורסמת, תמצאו מעתה גם קבנוס. לא מהסוג התעשייתי שרובנו מכירים, אלא מהסוג שנעשה ביד. זה החדש מבוסס על בשר עגל, הוא קיבל תוספת מדודה של מלח, עובדה ההופכת אותו לקל לאכילה ומאפשרת לטעם המוצלח של הבשר לפגוש את החיך. מוצלח.
בשורה התחתונה: מי שאוהב קבנוס יאהב את הפיתוח של חינוואי.
10 ₪ ליחידה של כ-140 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

פחיות צרות של פפסי
קשה ממש להבין מה מניע שינוי מסוג זה, במסגרתו מוחלפות כל הפחיות של משקאות פפסי השונים – כולל פפסי מקס, פפסי, מירינדה, סבן אפ ודיאט סבן אפ – בפחיות צרות ומוארכות. אחרי הכל, האם הפחית תגרום לצרכנים לאהוב יותר את המוצר, שעדיין סובל מנחיתות מה מול המתחרה הגדול?
בשורה התחתונה: נוח להחזיק את הפחיות הצרות ביד, אך המשקה לא השתנה.
5 ₪ ל-330 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

Excellence Caramel Intence של לינדט
מותג השוקולד הידוע משיק טבלת שוקולד חדשה, המשלבת בתוכה חתיכות של קרמל עם שבבים כמעט לא מורגשים של שקדים. השוקולד עצמו הוא שוקולד מריר טעים וחלק במרקם שלו, וחתיכות הקרמל נותנות ניגודיות במרקם שמשפרת את חווית האכילה. בנוסף, שילוב הטעמים עובד היטב, אם כי התקשנו עד מאוד לזהות שקדים בפה.
בשורה התחתונה: מוצלח אך לא מושלם.
15 ₪ ל-100 גרם. כשרות הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק, חנויות פרטיות ונקודות מכירה נוספות. www.sides.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר