סל הקניות של שחר 110

סל הקניות שלנו הצטייד השבוע בתמהיל של פירורי לחם, רטבים אסיאתים, שמן זית צפוני, עוגיות, פסטרמה, נקטרים, וחטיפים מלוחים

סל הקניות שלנו הצטייד השבוע בתמהיל של פירורי לחם, רטבים אסיאתים, שמן זית צפוני, עוגיות, פסטרמה, נקטרים, וחטיפים מלוחים.

טעמים חדשים של פירורית זהב של אסם
שדרוג והרחבת מגוון הטעמים במוצרי המזון, מגיעים גם לפירורי הלחם של יצרנית המזון הידועה. מי שמשתמש בפירורי לחם לטובת טיגון מאכלים, יכול מעתה לבחור בשני טעמים נוספים – צ'ילי מעודן וקראנץ'.
הקראנצ'יות נוצרת עקב השימוש בפירורים גדולים יותר, שאכן הפכו את השניצל שלנו למעט יותר קראנצ'י בפה; ואילו הצ'ילי הוא אכן מעודן, אך מתבל את הבשר במעט פיקנטיות.
בשורה התחתונה: תוספת חביבה למוצר הוותיק.
6-8 ₪ ל-200 גרם. כשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכירה.

רטבים חדשים של Taste of Asia
מותג הבית של חברת מזרח ומערב מזון, השיק סדרה של מוצרים חדשים, בהם שיכר שזיפים, מיסו כהה ומיסו בהיר. בין המוצרים תמצאו על המדפים גם רוטב מטבל לסושי, המכיל סויה, ווסאבי וג'ינג'ר. השילוב של שלושתם יוצר רוטב סמיך במידה הנכונה, כך שקל לטבול בו את הסושי מבלי שזה יטפטף כל הדרך אל הפה; עם חריפות מעודנת וטעם מוצלח.
אהבנו גם את רוטב הטריאקי שומשום. מדובר ברוטב טריאקי בתוספת גרגרי שומשום, רוטב סמיך ומעט מתוק, שהתלווה מצוין לדגים שאנו אוהבים להכין.
בשורה התחתונה: חובבי האוכל האסייתי ייהנו מהתוספות החדשות למגוון המוצרים של המותג.
13.5-16.9 ₪ ל-300 מ"ל (המחירים נכונים לחנויות מזרח ומערב בת"א ובחיפה). להשיג בסניפי הרשת, במעדניות וברשתות המזון.

שמני זית של ארץ גשור
עונת המסיק מסתיימת בימים אלו, ובתי הבד השונים מוציאים לשוק שמני זית חדשים. ארץ גשור, אחד היצרנים של שמני זית משובחים בארצנו, הוציאו באחרונה מהדורה חדשה של השמנים שלהם. מדובר ב-9 שמני זית: בלנד אחד ושמונה שמנים זניים.
מתוכם אנו אוהבים במיוחד את הקורנייקי, זן שמקורו ביוון עם אחוזי שמן גבוהים, וארומה עשבונית, למי שחושיו רגישים מספיק. משתלב מצוין בסלטים טריים, קצת פחות בטיגון.
בשורה התחתונה: אופציה מצוינת לצרכני שמן הזית.
45 ₪ ל-750 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.  

עוגיות חדשות מסדרת mooi של דנשר
החברה מרחיבה את קו המוצרים בסדרת העוגיות החדשה יחסית, עם 3 מוצרים נוספים. בסדרת שכבות ביסקויט-שוקולד קבלו שני טעמים חדשים: שכבות ביסקויט שוקולד במילוי קרם בטעם קראנץ' אגוזים, ושכבות ביסקויט שוקולד במילוי קרם בטעם טירמיסו. שניהם פריכים ומשלבים יפה בין מילוי לביסקוויט, אך האגוזים הרגיש טבעי יותר, ואילו הטירמיסו היה עם מעט טעם לוואי. השלישי נוסף לסדרת גלילי ופל: שוב טעם טירמיסו, מוצלח יותר מהקודם, עטוף בשוקולד חלב, עם פריכות גבוהה של הוופל.
בשורה התחתונה: חרף הטירמיסו החלש, מדובר בסדרת עוגיות מוצלחת.
13-17 ₪ ל-95-180 גרם. כשר חלבי (אבקת חלב נוכרי) בהשגחת משולש K ובאישור הרה"ר. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות מובחרות.

פסטרמות נתח שלם חדשות של זוגלובק
שני טעמים חדשים השיקה החברה בסדרת הפסטרמות העשויות נתח שלם של הודו. מדובר בפסטרמה של פעם ובפסטרמה פיקנטית. בהליך הייצור של זו מפעם, תולים את הפסטרמה ליבוש ועישון בתנור, כפי שהיה נהוג בעבר, מסבירים בחברה. אנחנו התקשינו להרגיש בהבדל משמעותי בטעם בינה לבין ה"מודרניות" יותר. הפיקנטית היתה מעודנת מאוד, אפילו יותר מדי עבור חובבי החריפות.
בשורה התחתונה: תוספת חביבה אך לא מלהיבה לקו המוצרים.
7-7.5 ₪ ל-100 גרם. כשרות רבנות נהריה. להשיג במעדניות של חנויות ורשתות.

ספרינג collection של יפאורה
החברה השיקה סדרת נקטרים חדשה, הכוללת שלושה טעמים חדשים: נקטר חמוציות, נקטר חמוציות דיאט ונקטר פירות יער. מבין השלושה, התלהבנו בעיקר מזה המכיל פירות יער. אולי בגלל שלחמוציות כבר התרגלנו, ויש טובים מזה של ספרינג על המדף. לעומת זאת, נקטר פירות היער היה עשיר בטעם מוצלח של הפירות האדומים, והעובדה כי הוא נדיר על המדף מעניקה לו נקודת זכות נוספת.
בשורה התחתונה: תוספת מרעננת למדף המשקאות. 12 ₪ ל-1.25 ליטר. כשרות בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות המכירה.

טעמים חדשים בסדרת הפופסים של מיהצילום: דן לב
סדרת הפופסים של החברה היא סדרת חטיפים מלוחים המבוססים על תירס. הסדרה מתרחבת עם טעמים חדשים: פופסים בטעם פלאפל ופופסים בטעם קטשופ. מיותר לציין כי הטעמים מושגים בעזרת תבלינים וחומרי טעם, ולא בעזרת הדבר עצמו. ובכל זאת, למי שהרכיבים אינם מעניינים אותו, טעם הקטשופ היה ברור ומדויק, לעומת הפלאפל שלא הזכיר כל כך את המאכל עצמו. שני החטיפים פריכים מאוד, ותוספת המונו סודיום גלוטמט מבטיחה שלא תצליחו להפסיק עד שהאריזה תסתיים.
בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים אותם ללא המונו סודיום.
10 ₪ ל-10 אריזות של 35 גרם כשרות בד"צ של העדה החרדית. להשיג ברשתות מזון מובילות, ברשתות פרטיות ובצרכניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר