סל הקניות של שחר 114

את הסל גדשנו הפעם בסלטים מוכנים חדשים, ביסלי פייסבוקי, מאפי הדרים, עוגיות כוסמין אורגניות, פסטרמות חדשות, ואפילו מסטיק

את הסל גדשנו הפעם בסלטים מוכנים חדשים, ביסלי פייסבוקי, מאפי הדרים, עוגיות כוסמין אורגניות, פסטרמות חדשות, ואפילו מסטיק.

סלטים חדשים בסדרת סלטי השף של צבר
סדרת הסלטים שהחברה פיתחה יחד עם השף רפי כהן, מתרחבת עם ארבעה סלטים חדשים. חציל ים תיכוני מורכב מחציל בלאדי עם פלפלים אדומים, בצל ירוק ופטרוזיליה; חציל פיקנטי – רצועות חציל בלאדי עם עגבניות מבושלות; טחינה ירוקה חריפה; וטונה טוניסאית עם עגבניות ופלפל אדום קלוי.
הטחינה הייתה הסלט המוצלח ביותר, עם רמת חריפות סבירה אך מספקת. הטונה הייתה קצת חיוורת ביחס לסלט המקורי, אך עדיין טעימה למי שמעדיף טעמים מרוככים יותר; ואילו שני סלטי החצילים עשויים להתחבב רק על מי שאינו מכיר מבית ההורים סלטי חצילים של ממש.
בשורה התחתונה: למרות רפי כהן, עדיין מדובר במוצרים תעשייתיים, גם אם משודרגים ביחס למוצרים תעשייתיים אחרים.
13-17 ₪ ל-200-400 גרם. כשרות בד"צ אגודת ישראל. להשיג בנקודות המכירה.

ביסלי בטעם ??? של אסם
הניסיון להעזר במדיה החברתית במטרה להרחיב את אחיזתם של מותגים בחיינו עולה מדרגה. לאחר שגולשי הפייסבוק בעמוד של עלית קבעו איך יקראו לוופלים – ואז קיבלו את המוצר לשוק עם השם בפלה; מתבקשים גולשי עמוד הפייסבוק של ביסלי לקבוע את שם החטיף החדש. השינוי – המוצר כבר יצא לשוק, כך שניתן לקנות אותו ולהציע את השם הנכון. בינתיים, קבלו מוצרי שהרבה סימני שאלה מרחפים סביבו. אריזת המוצר כמו גם צורתו שונים מהמקובל – ארוכים יותר וצרים יותר. והטעם? סביר, חביב, לא יותר.
בשורה התחתונה: מהלך שיווקי מעניין למוצר קצת פחות מעניין.
4 ₪ ל- 70 גרם. כשרות בד"ץ. להשיג ברשתות השיווק המובילות.

מוצרי הדרים של מאפיית לחמים
עד יום חמישי הקרוב (13.1.11) תוכלו לרכוש במאפיית לחמים שלל מוצרים המכילים בתוכם הדרים, בדרך זו או אחרת. יש עוגות, עוגיות, מקרונים, מרשמלו ומרמלדה, ויש ליין מיוחד של טארטלטים. ליין זה כולל מגוון טעמים, כולל לימון-ליים, לימון-מנטה, לימון-אניס, לימון-כוסברה, לימון-בזיליקום, לימון-ג'ינג'ר ולימון-פסיפלורה. הטארטלטים עצמם עשויים היטב וטעימים במיוחד, אם כי הטעמים לא תמיד ברורים. הלימון פסיפלורה היה בעיקר פסיפלורה, וזה עם הכוסברה התקשט בחתיכת עלה שלא ממש הוסיפה לטעם. אחרים היו מוצלחים יותר, דוגמת הלימון-ג'ינג'ר והלימון-ליים.
בשורה התחתונה: רעיון מוצלח וביצוע משביע רצון.
9 ₪ לטארטלט, 47 ₪ לשישה. להשיג במאפיית לחמים, חשמונאים 99 ת"א.

עוגיות כוסמין אורגניות של Bohlsense muhle צילום: שחר תמיר
החברה הגרמנית מייצרת ליין של עוגיות אורגניות, הכולל עוגיות שיבולת שועל ושני סוגים של עוגיות עם קמח כוסמין במקום קמח חיטה רגיל. הכוסמין, למי שאינו מכיר, הוא דגן המכיל ערכים תזונתיים גבוהים יותר משל חיטה, כולל בתחום הסיבים התזונתיים והחלבון. הטעם של הכוסמין שונה, והדבר משפיע על העוגיות. זו בטעם וניל קלה יותר לעיכול בכל הקשור לטעם, הודות לווניל הנמצא בה, אך זו עם המישמש עשויה להיות טעימה פחות עקב השילוב של הכוסמין המיוחד עם המישמש המיוחד לא פחות.
בשורה התחתונה: תוספת חשובה למטבח של שוחרי הבריאות.
14.9 ₪ ל-125 גרם. להשיג באורגניק מרקט.

פסטרמות חדשות של זוגלובק
החברה השיקה שלושה מוצרים חדשים בתחום הפסטרמה, מתוכם שני טעמים חדשים. המוצר הראשון הוא פסטרה מפולפלת, כלומר פסטרמה עם ציפוי עדין של פלפל שחור, המגיעה חתוכה לפרוסות. שני המוצרים הנוספים הם חלק מסדרת דקדקדק, כלומר פסטרמות חתוכות דק מאוד וארוזות יחד דחוסות זו לזו. שני הטעמים הם פסטרמה חזה עוף ואותה הפסטרמה המפולפלת הקודמת, רק כאמור חתוכה דק יותר. המפולפלת טובה, משתלבת היטב בכריכים כאשר הפלפל השחור משדרג אותה ואת הכריך כולו. הדק חביב, אם מסתדרים עם האריזה הדחוסה. אנחנו פחות.
בשורה התחתונה: הטעמים מוצלחים, רק שאנחנו מעדיפים פרוסות עבות.
15 ₪ ל-150 גרם בסדרת דקדקדק, 25 ₪ ל-330 גרם מפולפלת. כשרות רבנות נהריה. להשיג במעדניות של החנויות ורשתות השיווק.

MUST קוביות של עלית מקבוצת שטראוס
החברה לקחה את המסטיקים המוכרים של המותג הפופולארי, ושינתה את צורתם. כלומר, במקום אותן מלבניות דקות יחסית, קבלו קוביות קצרות יותר וכמובן עבות יותר. הטעם אותו הטעם – ספירמינט, ללא סוכר ועם הרבה ממתיקים מלאכותיים – והוא נשאר בפה די הצורך.
בשורה התחתונה: למי שמחפש ריגוש בצורה של המסטיק.
5.2 ₪ ל-10 יחידות. כשרות OU. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר