סל הקניות של שחר 116

היה לנו שבוע מתוק עם שוקולד, שוויצרי, בקלאווה, גרנולה ומוזלי, ועוגת בראוניז. הרווינו את הצמא עם משקה אלוורה ומים בטעמים

טבלאות Les Grandes של לינדט
סדרת טבלאות השוקולד החדשה של החברה כוללת שלושה טעמים המכילים מעל 30% של שקדים או אגוזים. מדובר בטבלת שוקולד חלב או מריר עם אגוזים, וטבלת שוקולד לבן עם שקדים. כל השקדים והאגוזים, יש לציין, מקורמלים, אם כי הדבר לא בא לידי ביטוי באופן מיוחד בטעם הסופי.
כך או כך, לינדט ממשיכה ליצור שוקולד איכותי בהרבה מהמקובל בארץ, ותוספת האגוזים והשקדים היא תענוג למי שאוהב את השילוב.
בשורה התחתונה: טעים טעים, ויקר.
23 ₪ ל-150 גרם. כשרות הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

מאפים של בקלאווה בעיר
ההשקה החדשה היא ניסיון מעניין – שלא לומר אמיץ – לנסות להביא את הממתקים של המטבח הערבי לרשתות השיווק וחנויות המזון. היצרן הוא יצרן וותיק של מאכלים אלו מהגליל, וההשקה כוללת מארזים של 5 או 12 ממתקים מסוגים שונים, כולל קולאז, בורמא ובקלאווה. מבטיחים שלא נעשה כאן שימוש בחומרים משמרים ובצבעי מאכל, ועד כמה שניתן להבחין בכך, נראה שאכן, החומרים הם טבעיים ולגיטימיים.
הבקלאוות היו פריכות מאוד, עם כמות יפה של מילוי, אך מעט מתוקות מדי – בהשוואה למה שאנו מכירים בממתקים אלו.
בשורה התחתונה: קצת פחות סוכר ונהיה ממש מרוצים.
9.9-19.9 ₪ ל-150-350 גרם. להשיג בשופרסל, מגה, טיב טעם, רמי לוי, סופר דוש, ויקטורי, שקמיות, yello, סו-גוד, AM-PM ועוד.

גרנולה ומוזלי של Bohlsense muhle
המוצרים של היצרן הגרמני הגיעו לישראל, בייבוא בלעדי של רשת organic market. הסדרה כוללת שבעה מוצרים, בהם מוזלי דובדבנים פרג, מוזלי פירות אדומים, מוזלי אם החיטה, גרנולה עם שקדים ואגוזים, גרנולה עם יוגורט ולימון, גרנולה כוסמין וצ'אי, ומוזלי מיוחד לילדים, מוזלי מיוחד שאינו מכיל אגוזים ובוטנים וכמות סוכר מופחתת.
מתוך הסדרה ניסינו את המוזלי דובדבנים ופרג ואת גרנולת הכוסמין והצ'אי. שניהם עשירים ברכיבים המובטחים – ולגרנולה יש אכן טעם המזכיר את זה של צ'אי. חומרי הגלם הטובים מתמודדים יפה עם יוגורט או חלב, והעובדה שהכל אורגני מוסיפה להם נקודת זכות.
בשורה התחתונה: אופציה מוצלחת למחפשי הגרסה האורגנית למאכלים אלו.
24.9 ₪ ל-300-475 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

עוגת בראוניז שוקולד בננה עם שוקוצ'יפס של שטראוס
תחת המותג עלית משיקה החברה עוגה חדשה בסדרת העוגות המוכנות שלה. מדובר בגרסה של בראוניז שוקולד, כאמור, עם בננה שצורפה לתערובת כמחית, וכמובן כמות יפה של שוקולד צ'יפס.
להפתעתנו הרבה, זו היתה אחת מהעוגות המוכנות הטובות ביותר שניסינו. אמנם חדי הטעם הבחינו בטעם הלוואי שיש לכל העוגות המוכנות, אך מי שלא מזהה טעמים אלו נהנה מאוד מעוגה רכה ולחה במידה הנכונה, המשלבת נכון את טעמי השוקולד והבננה.
בשורה התחתונה: אהבנו.
18 ₪ ל-380 גרם. כשרות פרווה, רבנות נצרת עלית. להשיג בנקודות המכירה.

בקבוק משפחתי של סאפה
אותנו קצת הפתיעה ההצלחה של משקאות האלוורה. מיטב חברינו לוגמים את המשקה בהנאה, נהנים מחתיכות האלוורה השוחות בתוכו; אלמנט שלנו אישית קשה מאוד להתמודד איתו.
כך או כך, נדמה שאוהבי המשקה גוברים על הסולדים ממנו, שכן החברה השיקה לראשונה את המשקה בבקבוק של 1 ליטר. בשוק תמצאו בבקבוק זה את כל הטעמים – תפוח, ענבים, אפרסק ומופחת קלוריות. המחיר, יש לציין, גבוה במיוחד.
בשורה התחתונה: למכורי המשקה.
11.90 ₪ ל-1 ליטר. כשרות בד"צ חתם סופר בני ברק. להשיג בשופרסל, הרשת הרביעית, בחנויות נוחות, AM:PM ובחנויות פרטיות מובחרות.

מים בטעמים של Schweppes
תחת השם Schweppes Water הגיעה לשוק סדרת משקאות חדשה בקטגוריית המים בטעמים. הטעמים קלאסיים, שלא לומר בנאליים – ענבים, אפרסק ופירות יער, כלומר Berry. המתיקות מעודנת בשלושת המשקאות וכך גם הקלוריות – 15 קלוריות ל-100 מ"ל של משקה.
מספר אנשים ניסו את שלושת המשקאות ויצאו חלוקים בדעתם. היו שזיהו טעם לוואי בולט, אחרים אהבו מאוד. טעם פירות היער זכה למרב התגובות החיוביות.
בשורה התחתונה: תשפטו אתם.
7 ₪ ל-1.5 ליטר, 6 ₪ לחצי ליטר. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר