סל הקניות של שחר 124

ברוח פורים יש לנו בסל השלמות לחג: מלית לאוזני המן, אוזן המן זוגית, מארזי שוקולד לחג; וגם ירקות קלופים, שוקולד במילוי שקדים, קורנפלקס ללא גלוטן, ומסטיקים

ברוח פורים יש לנו בסל השלמות לחג: מלית לאוזני המן, אוזן המן זוגית, מארזי שוקולד לחג; וגם ירקות קלופים, שוקולד במילוי שקדים, קורנפלקס ללא גלוטן, ומסטיקים.

אוזן המן של Black Bar 'n' Burger
ברשת ההמבורגריות של השף צחי בוקששתר, מציעים בימים אלו קינוח ברוח פורים. מדובר באוזן המן ענקית, שיכולה בקלות להספיק לשני אנשים, במילוי של קרם פיסטוק ופירות יער. הבצק של האוזן כל כך פריך עד שהוא מזכיר עוגה יותר מאשר אוזן המן, והמילוי עצמו באיכות טובה מאוד ובכמות נדיבה. כל זה מוגש עם גלידת פרג בצד.
בשורה התחתונה: רעיון מדליק וביצוע מוצלח.
31 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

מלית לאוזני המן של maimon's
אם יש לכם כוונה בימים הקרובים להכין אוזני המן, תוכלו להיעזר במוצר הזה. מדובר במילת מוכנה של פרג, אותה יש לשלב באוזני המן שתכינו.
המלית עשירה בפרג ורכה כמצופה, אבל הטעם והרכיבים – זה כבר עניין אחר. טעמם של הלימון ותפוח העץ מורגש היטב במלית, והם גם חלק מהרכיבים הדומיננטיים, בנוסף לפרג. הסוכר, אגב, מככב באופן מפתיע בראש הרשימה. יש במוצר גם חומרי טעם וריח, חומר משמר, ועוד רכיבים ההופכים את המוצר הזה לתעשייתי למדי.
בשורה התחתונה: אם יש לכם יכולת וזמן, הכינו את המלית לבד.
12 A"ח ל-400 גרם. כשר בד"צ העדה החרדית. להשיג במגה בול, מגה בעיר, מגה, טיב טעם, יינות ביתן, רמי לוי שיווק השקמה, חביב, מחסני השוק, ויקטורי, מחסני להב, יוחננוף, כמעט חינם, שפע שוק, עוף והודו ברקת ועוד.

מארזי חג של Roy שוקולד
אם אתם מקפידים על משלוח מנות לרגל החג, אתם יכולים להכין אותם לבד, כמו במסורת, או לרכוש מוכנים, בהתאם לתקופה הלחוצה בה אנו חיים.
ברשת של השוקולטייה רואי גרשון מוכרים כמו בכל שנה שוקולדים מסוגים שונים ברוח החג, כולל ליצן שוקולד על מקל, מסכות שוקולד בצורת ליצנים, כובעי ליצן ממולאים בפצפוצי שוקולד ועוד. אפשר לקנות כבודדים או במארזים שונים.
בשורה התחתונה: אופציה חביבה לאוהבי השוקולד.
19-39 ₪ לפריטים, 19-129 ₪ למארזים. להשיג בסניפי הרשת. www.RoyChocolate.co.il

המקולפים של פאר לי
הפתרונות הקולינריים שמטרתם לחסוך זמן לעמוסים שבינינו (ומי לא בעצם), מביאים לשוק את סדרת המוצרים הזו. הרעיון פשוט – כל מוצר הוא ירק או תערובת ירקות קלופים, חתוכים ולמעשה, מוכנים להכנה, כשהם נמכרים מצוננים.
הסדרה כוללת תפוח אדמה זעיר, בטטה פרוסה, בצל קצוץ עם נגיעות שמן, תפוח אדמה פרוס, תפוח אדמה צ'יפס, לקט ירקות חתוכים למרק הכולל תפוח אדמה, גזר, בטטה, בצל, סלרי שורש, סלרי גבעולים, לקט ירקות חתוכים לאפייה הכולל תפוח אדמה, גזר, בטטה ובצל, וכן בטטה צ'יפס.
כל הירקות שניסינו – לקט למרק, פרוסות הבטטה ותפוח האדמה – היו טובים לאכילה, ואחרי התיבול והאפייה/בישול, קיבלנו מנות מוצלחות. בשקית התבלינים המצורפת ללקט של המרק כלול, כצפוי, גם סוכר ברשימת הרכיבים, העדפנו לוותר.
שימו לב שירקות מאבדים מערכיהם התזונתיים לאחר שהם נקלפים ונחתכים, וככל שעובר הזמן הם מאבדים יותר ויותר. כך שמבחינה תזונתית, עדיף לקנות ירק סמוך ככל הניתן למועד הקטיף שלו, ולהכינו בבית, סמוך ככל הניתן למועד הרכישה.
בשורה התחתונה: חרף אובדן הערכים, זהו עדיין פתרון נוח בעידן לחוץ זה. אם הבחירה היא לאכול ג'אנק פוד או מאכל עשוי על בסיס מוצרים אלו, האופציה השניה עדיפה בהחלט.
11.9-14.9 ₪ ל-600 גרם ועד 1 ק"ג. להשיג ברשתות שיווק מובילות.

שוקולד שוויצרי שופרסל במילוי קרם שקדים
הרשת מרחיבה את מותג השוקולד הפרטי שלה, שכפי שכתבנו כבר בעבר, הוא מהטובים שיש בקטגוריה, מתחרה מוצלח לשוקולד הפרה. החברה עושה עוד צעד בהרחבת הקטגוריה ומשיקה שתי טבלאות שוקולד – חלב או מריר – במילוי קרם שקדים, שטעמו מודגש היטב בתוצאה הכוללת.
בשורה התחתונה: שילוב מוצלח שיתחבב על צרכני שקדים ושוקולד.
6.5 ₪ ל-100 גרם. להשיג בשופרסל דיל, שופרסל דיל אקסטרא, שופרסל שלי, שופרסל אקספרס ובשופרסל ישיר.

קורנפלקס ללא גלוטן של תלמה
בשוק אפשר אט אט למצוא יותר ויותר מוצרים נטולי גלוטן, לטובת חולי הצליאק, כמו גם למי שמוותר על קמח בתזונה שהוא צורך. שמחנו לגלות שאין הבדל בטעם בין הקורנפלקס הזה למקבילה הרגילה שלו – ויש מי שאמרו שהוא אפילו טעים יותר. גם המרקם נותר פריך כשהיה, כמו גם מידת העמידות בחלב.
בשורה התחתונה: תוספת חשובה ומוצלחת למדף המוצרים נטולי הגלוטן.
22 ₪ ל-500 גרם. הכשר בד"צ לונדון. להשיג ברשתות השיווק וחנויות נבחרות.

מסטיקים של Mentos
המותג המפורסם בזכות הסוכריות שלו, מתרחב עם עלייתם למדפים של חמישה סוגי מסטיקים חדשים.
אלה נחלקים לשתי קבוצות ולחמישה טעמים: Mentos pure fresh כוללת מנטה מרעננת וספירמינט; ו- Mentos juice blast כוללת פירות אדומים וליים, אבטיח, ופירות טרופיים.
מבין החמישה ניסינו את אלו בטעם מנטה מרעננת, שהיתה מעט חריפה בתחילה אך במהרה ירדה הדומיננטיות של המנטה לרמה סבירה ביותר. הטעם מחזיק לזמן יפה, והמרקם, ובכן, ממש כמו של כל מסטיק דומה.
עצה אחרונה: אל תקראו את רשימת הרכיבים של מסטיק זה כמו גם של המתחרים. זה עשוי להוריד לכם את החשק לנפח בלונים.
בשורה התחתונה: אם לא קוראים, נהנים.
6.5 ₪. להשיג ברשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר