סל הקניות של שחר 136

אז מה שמנו בסל השבוע? פסטות מצוננות, שניצל קופץ, פחיות קפה קר, טילוני גלידה, גלידות שמנת, עוגיות ללא גלוטן, קורנפלקס בטעם מעודן, יוגורט עם שוקולד

אז מה שמנו בסל השבוע? פסטות מצוננות, שניצל קופץ, פחיות קפה קר, טילוני גלידה, גלידות שמנת, עוגיות ללא גלוטן, קורנפלקס בטעם מעודן, יוגורט עם שוקולד.


קורנפלקס בטעם מעודן של תלמה-יוניליוור
דגני הבוקר הקלאסיים של החברה יצאו באחרונה עם טעם חדש, המבטיח להיות מעודן יותר, כך לפי החברה – ולא לפי האריזה, שאינה מציינת הבטחה זו. בנוסף, המוצר יוצא באריזה חדשה, בצבע אדום. זו אמורה להיות השקה מוגבלת בזמן, כצפוי, אם כי יש לקוות שהיא תצליח. מדוע? הפתיתים הפכו עבים יותר והטעם – גם שלא הצלחנו לאבחן אם הוא מעודן יותר, אלא רק שונה – הוא לכל הדעות מוצלח יותר.
בשורה התחתונה: גרסה מוצלחת למוצר ותיק, שראוי כי תישאר איתנו.
18-21 ₪ ל-750 גרם. הכשר בד"צ לונדון. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

יוגורט עם שוקולד מסדרת Müller Froop של Müller
סדרת יוגורטים חדשה השיק המותג, והפעם מדובר בשילוב שוקולד ביוגורט. השילוב הייחודי בא לידי ביטוי בהוספתם של פתיתי שוקולד בכמות יפה ליוגורט הקרמי המוצלח של מולר. ההשקה, כצפוי, כוללת יותר ממוצר אחד. בצד היוגורט עם השוקולד בלבד, יש מעדן שני הכולל קציפת תפוז ושלישי עם קציפת דובדבן.
בעוד שהיוגורט הרגיל זכה לשבחים, הדעות לגבי השניים האחרים חלוקות. קציפת התפוז היתה תעשייתית מדי בטעם ובמרקם, ולא הצליחה להשתלב עם שאר הרכיבים. קציפת הדובדבן היתה טובה יותר בטעם, וגם שילוב הטעמים של כל הרכיבים היה מוצלח יותר, אם כי היו שזיהו גם כאן טעם לוואי תעשייתי בקציפה.
בשורה התחתונה: ההתחלה טובה, אך יש מה לשפר.
5.09 ₪ ל-150 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית ת"א-יפו, כשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל, ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א ממנצ'סטר. להשיג ברשתות שיווק נבחרות ובחנויות מזון.

פחיות קפה קר של Illy issimo
המותג השייך לקוקה-קולה התחדש עם שתי פחיות של קפה קר, לקראת הקיץ החם. המוצר הראשון הוא לאטה מקיאטו – משקה קפה עם חלב, והשני הוא קפוצ'ינו – משקה קפה עם חלב בתוספת קקאו. שניהם התגלו במשקאות קפה מרעננים, גם אם מעט מתוקים. זה לא מעניק את חוויית האספרסו האיטלקית שהחברה מבטיחה, אבל בכנות, לא באמת ציפינו שקפה קר בפחית יכול לעשות את זה.
בשורה התחתונה: אהבנו גם בתור משקה קפה ישראלי.
8-9 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית דנמרק ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בחנויות נוחות, בפיצוחיות, במוסדות להשכלה גבוהה, בבסיסי צה"ל ועוד.

קורנטו אניגמה של גלידת שטראוס
החברה מחדשת את תחום הטילונים, עם השקה של שני מוצרים חדשים. החידוש במוצרים אלו טמון בלב המוצר – במקום גלידה, מוצאים בו מילוי במרקם רך יחסית. הטילון האחד מבוסס על גלידת אגוז עם מילוי בטעמי אגוז וקקאו, עם חתיכות אגוזים וצ'יפים של שוקולד מריר, לבבות שוקולד לבן, וצימקאו כקישוט עליון. הטילון השני מבוסס על ופל שוקולד, גלידת וניל, עם מילוי בטעם פטל עם צ'אנקים של שוקולד מריר, סוכר טעם פטל, וצימקאו כקישוט עליון.
שניהם לא הצליחו להלהיב אותנו. עושר הרכיבים גורם לטשטוש טעמים כמעט מוחלט, כך שקשה להבחין בטעמים השונים. המילוי אמנם רך, אך מרקמו דומה לזה של הגלידה, ובהתחשב בעושר הרכיבים הנוכחות שלו אינה בולטת כפי שחדשנות מסוג זה אמורה לספק. טילון הפטל ספציפית אכזב גם בגלידה עצמה, שטעם של וניל לא היה לה.
בשורה התחתונה: זה נשמע טוב, אבל הטעם אינו בהתאם.
8 ₪ ליחידה. כשרות רבנות + לנדא. להשיג בנקודות המכירה.

גלידות שמנת חדשות של האגן דאז
מי שרוצה ללמוד בישראל כיצד להכין גלידת שמנת איכותית, כדאי שינסה את אלו של האגן דאז. כמו הוותיקות, גם החדשות מציעות מרקם מצוין ועושר טעמים איכותי, שקשה למצוא בגלידות תעשייתיות. הטעמים החדשים – גלידת קרמל עם שברי ביסקוויט בלגי על בסיס סוכר חום, וגלידת שוקולד עם פרלינים פריכים ורוטב קרמל – מוצלחים כל אחד בדרכו, עם משחק נכון של טעמים ומרקמים בפה.
בשורה התחתונה: גלידות מוצלחות המצדיקות את המחיר הגבוה.
31.9 ₪ ל-500 מ"ל. להשיג בריבוע כחול, שופרסל, טיב-טעם, AM:PM, בלוקבסטר, ברשתות פרטיות ובנקודות מכירה נוספות.

לאנצ' בוקס של פסטה נונה
החברה המתמחה בייצור של פסטות מצוננות, נכנסת לראשונה לתחום האוכל המוכן. באריזות קרטון המזכירות אריזות של אוכל סיני, היא משיקה סדרה של מנות פסטה מצוננות. הרעיון הוא שאת המיכל על תכולתו מכניסים ל-2 דקות למיקרוגל, ואוכלים.
הסדרה כוללת 4 סוגי מנות: פוזילי ברוטב 4 גבינות, פנה ברוטב פטריות ושמנת, רביולי בטטה ברוטב עגבניות וזיתים שחורים ורביולי גבינה ברוטב סלסה רוזה. מתוך המנות ניסינו את הרביולי גבינה, בדיוק כפי שאומרות ההוראות. הבעיה התחילה מיד: לאחר 2 דקות חימום, בתוך האריזה הגבוהה והצרה, לא כל האוכל התחמם באופן אחיד. בנוסף, הטעם היה תעשייתי יחסית למוצרים אחרים בשוק, עם בצק ומילוי שלא הצליחו להלהיב.
בשורה התחתונה: הרעיון נכון אבל התוצאה צריכה להשתנות.
16 ₪ ל-300 גרם, להשיג ברשת הרביעית, באוניברסיטאות ובחנויות נוחות .

שניצל קופץ של עוף טוב
חידוש מפתיע אירע בתקופה האחרונה בתחום השניצלים המוכנים, עם ההשקה של מוצר זה. מדובר בשניצלים דקים יחסית, בצורת פרוסת לחם, המיועדים לשימוש בטוסטר הקופץ, בו בדרך כלל קולים לחם. 3 דקות של חימום, בדיוק כפי שמובטח על האריזה, והתוצאה היא שניצל חם, מעט קלוי ובעיקר קריספי. הטעם דומה לזה של שניצל העוף הקלאסי של החברה.
בשורה התחתונה: רעיון חמוד וביצוע מוצלח.
33 ₪ ל-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

עוגיות ללא גלוטן של לזרוני
ארבעה סוגים חדשים של עוגיות עלו על המדפים, לכולן מכנה משותף אחד בולט: הן אינן מכילות גלוטן מכל סוג שהוא. זו בשורה טובה לחולי צליאק ולכל מי שנמנע מצריכת גלוטן במטרה לשמור על בריאותו. זו בשורה טובה עוד יותר בהתחשב באיכות של העוגיות. מבין ארבעת הטעמים – חמאה עם אגוזי לוז, חמאה ודבש, חמאה-שוקולד וחמאה-ריבת משמש – ניסינו את הטעם האחרון. גילינו עוגיית חמאה פריכה, עם כמות יפה של ריבת משמש חביבה. ניגוד הטעמים בין החמיצות הקלה של המשמש לעומת מתיקות העוגיה הפכה אותה למוצלחת כל כך.
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
22-24 ₪ ל-200 גרם. יבואן: סיימן. כשרות בהשגחת הרב קארו, רבנות פררה, איטליה ובאישור הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובמעדניות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר