סל הקניות של שחר 14

לרגל הימים הקרים מתמקד המדור במשקאות חמים לחורף. כדי לא להשאיר את התה/קפה יתום, ניסינו גם כמה עוגיות ועוגות חדשות שיצאו לשוק

משקאות חורף של קפה ג'ו
רשת קפה ג'ו מציעה גם החורף הזה כמה משקאות חורף מיוחדים, ומחדשת את התפריט לטובת הלקוחות הקבועים. בצד המשקאות הוותיקים דוגמת אייריש קופי וסחלב חם, ניתן למצוא בימים אלו גם מעדן פיסטוק חלבה, החטא המשולש ובננה שוס. הפיסטוק חלבה מורכב מחלב חם, חלבה, קרם פיסטוק ועוגיית חלבה פריכה, ולמרות שהוא משקה חם מומלץ לתת לו להתקרר מעט כדי ליהנות מכל הטעמים שלו; הבננה שוס, המורכב מחלב חם, סירופ שוקולד, קרם בננה וקצפת, הוא סוג של חטא מתוק וטעים.
בשורה התחתונה: למרות שחלב אינו משקה חביב עלי, המשקאות של קפה ג'ו היו מוצלחים למדי. לא בהכרח בתור משקה קבוע, אבל כפינוק בעיתות משבר הם מתאימים ביותר.
19-22 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

קפה טורקי עם ויטמינים של נופר
השילוב המלאכותי של ויטמינים במוצרי מזון קצת מטריד אותי, שכן איש אינו באמת יודע לדעתי מה המחיר שאנו משלמים על התערבות שכזו בטבע. לכן גם הקפה החדש של נופר מטריד אותי, וכל שנותר לי לקוות הוא שמדעני המזון יודעים מה הם עושים. בינתיים נותר לטעום את הקפה. זהו אכן קפה טורקי כפי שניתן לצפות לו, העשוי מפולי ערביקה ורובוסטה, אם כי הוא חסר מעט מהארומה האוריינטלית שיש לחלק ממתחריו. התוספות של ויטמינים B1, B2, B3, B5, B6, B12, חומצה פולית, ויטמין C, מגנזיום ואבץ אינם מורגשים בטעם.
בשורה התחתונה: מדובר בקפה טעים. עד כמה הוא בריא, קשה לדעת. מה שבטוח, הוא לא זול.
48 ₪ ל-150 גרם. להשיג בבתי הטבע ובתי מרקחת.

תה ירוק של פומפדור
מותג התה פופמדור השיק לקראת החורף סדרה של תה בארבעה טעמים שונים. המשותף לכולם, כפי שניתן להבין מהכותרת, הוא התה הירוק, והתוספות משתנות. כך תמצאו תה ירוק עם לימונית ולואיזה; תה ירוק עם נענע; תה ירוק עם קמומיל ומנטה; ותה ירוק עם לימונית ותות. אני לגמתי מכוס תה שנעשתה עם שקיק מהתה הראשון, והשילוב מוצלח. טעמי הלואיזה ולימונית משתלבים מצוין עם התה הירוק, ובימים הקרים הוא הפך לתה מועדף.
בשורה התחתונה: אין אלא להמליץ, בתקווה ששאר טעמי הסדרה מוצלחים כמו זה שנטעם.
18.9 ₪ ל-20 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

חליטות ותה חדשים של ליפטון
מותג התה של יוניליוור השיק באחרונה כמה פיתוחים חדשים בתחום. הראשון שבהם הוא סדרה של 10 חליטות תה חדשות, המורכבות כולן מעלים, זרעים, פירות ושורשים של צמחים – וללא עלי תה. הסדרה כוללת טעמים כגון חליטת קמומיל, חליטת ורד הבר, חליטת אכיניציאה וחליטת שומר. חליטת האכיניציאה נטעמה, ולמרות הקישור האסוציאטיבי בינה לבין ריפוי מחלות, המשקה עצמו היה חביב.
חידוש נוסף הוא 4 טעמים חדשים בסדרת הפירמידות של ליפטון – תה לבן בטעם אפרסק ומנגו, תה ירוק הדרים, תה אדום תות ותה שחור איכותי. טעמו של התה הלבן היה מעט חיוור – וזה לא רק משחק מילים, טעם הפירות היה כמעט בלתי מורגש.
החידוש האחרון – תה שחור ארל גריי בטעם ברגמוט – היה חביב, עם טעם מעודן של ברגמוט שהשתלב בטעמו החזק של הארל גריי.
בשורה התחתונה: יש לליפטון חידושים מוצלחים יותר וחידושים מוצלחים פחות. על פי מבחן הטעימה המצומצם שלי, החליטות מנצחות בתחרות המדומה.
14-16 ₪ ל-20 שקיקי חליטות ול-20 שקיקי פירמידות, 27-28 ₪ ל-100 שקיקי ארל גריי. להשיג בנקודות המכירה.

חגיגית הדרים ברשת SHEMO
המשמעות של חגיגת הדרים ברשת של קונדיטוריות שמו, היא כמובן סדרת עוגיות ועוגיות על טהרת פירות הדר. בסניפי הרשת השונים ניתן למצוא 4 סוגי עוגות ושלושה סוגי עוגיות המבוססים על פירות הדר, דוגמת עוגיות חמאה שקדים ותפוז, עוגיות פלורנטין מבצק חמאה מצופה שקדים, אגוזים ופירות הדר מסוכרים, עוגת תפוז ויוגורט, טארט לימון ועוגת לימון קלאסית. איכות חומרי הגלם גבוהה,
כתמיד, והשילובים מוצלחים במיוחד.
בשורה התחתונה: שמו מוכיח שוב שהוא יודע מה הוא עושה. שאפו.
32 ₪ ל-300 גרם עוגיות ולעוגה בחושה, 19-49 ₪ לטארט. כשר בהשגחת הרבנות חיפה. להשיג בסניפי הרשת.

וופל אגו מריר של כרמית
הוופלים של כרמית מקבלים בגרסה זו שדרוג מבורך. העלייה באחוז מוצקי הקקאו הנמצא בתוך וסביב הוופל ל-60% עושה טוב למוצר, שזוכה בעקבות זאת לטעם איכותי יותר. חובבי שוקולד מריר ייהנו מהשילוב בין מרירות השוקולד לוופל, כמוני.
בשורה התחתונה: לא צריך הרבה כדי לשדרג את המוצר. המשיכו כך.
10 ₪ ל-130 גרם. הכשר – בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק.

בראוניז קפוצ'ינו עם נגיעות קרם רוזמרי של קונדיטוריית לחמי
סדרת עוגות הבראוניז של לחמי החדשה יחסית, קיבלה תוספת של עוגה חדשה. השילוב אכן מסקרן, כפי שאומרת החברה, והעוגה נפתחה במהרה. התוצאה מענגת במיוחד: הבראוניז עשיר בשוקולד, טעם הקפוצ'ינו בולט במידה הנכונה, וקרם הרוזמרי מוסיף – כפי שמעיד השם – נגיעה מוצלחת. המרקם של העוגה מוצלח במיוחד, ואחרי ערב של אורחים לא נותר זכר מהעוגה.
בשורה התחתונה: מבין כל העוגות המוכנות זו אחת הטובות שטעמתי מעולם.
18 ₪ ל-380 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

עוגיות אורגניות של קוקי מן
העדות לכך שהמהפכה האורגנית הופעכת לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, היא העובדה שחברות מסחריות מתחילות לייצר בצד המוצרים הרגילים גם מוצרים אורגניים. הפעם עושה זאת חברת קוקי מן, שהחלה לשווק עוגיות אלו. העוגיות מגיעות בטעמי שיבולת שועל, חרובים ושומשום, והמרכיבים כולם אורגניים לפי רשימת הרכיבים, ויש את הפיקוח המתאים של אגריאור. המרקם של עוגיות שיבולת השועל שטעמתי היה טוב – שילוב נכון של פריכות ולחות; אך הטעם עדיין תעשייתי במידה מסוימת.
בשורה התחתונה: בחנויות הטבע יש עוגיות אורגניות טעימות יותר ובמחירים דומים. אבל טעם, כידוע, זה עניין אישי, אז כדאי לנסות.
22 ₪ ל-300 גרם. פרווה כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ-חוג חתם סופר בני ברק. להשיג בחנויות טבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר