סל הקניות של שחר 15

קבוצה מגוונת של מוצרים נבדקה השבוע. יש לנו מה להגיד על אורז של שקדיה, גבינות של שטראוס, דבש אורגני של אדמה, פיצות של דומינוס פיצה, כריכים של עינת, ומשקאות הדיאט של סאפי

לחטוף אורגני
כבר כתבתי בעבר על כך המהפכה האורגנית הופכת אט אט לחלק בלתי נפרד מהחיים הקולינריים שלנו. ביטוי נוסף לכל הוא סדרת חטיפי התירס החדשים של Free. הסדרה מגיעה בשלושה טעמים – צ'ילי, רוזמרין או שמן זית – וכולם משתלבים היטב עם התירס, הרכיב העיקר ברשימה.
החטיף לא טוגן, והוא מכיל כ- 19.7 גרם שומן ו-462 קלוריות ל-100 גרם. אחד היתרונות הגדולים הוא בעובדה כי המוצר, על הרוב המוחלט של רכיביו, הוא אורגני. רק שימו לב שאין לאורגניות של המוצר האישור המקובל של אגריאור הישראלית, אלא של QC&I הגרמנית.
בשורה התחתונה, מדובר בחטיף טעים עם מקום של כבוד במטבח המודרני-אורגני.
6.5 ₪ ל-45 גרם. כשר באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

מנגינה מפתיעה
סדרת הגבינות המצליחה סימפוניה של קבוצת שטראוס קיבלה באחרונה תוספת מעט מפתיעה, בדמות שתי גבינות חדשות. שתיהן מגיעות ב-5% שומן – וכמו שאר הגבינות בסדרה מרגישות כאילו הן שמנות יותר, ובטעמים של אמנטל צהובה ומעושנת. הטעמים המפתיעים מתחברים היטב זה עם זה גם כאשר מדובר בטעם האמנטל.
בשורה התחתונה, זוהי הצלחה קולינרית מפתיעה. המשיכו כך.
9.50 ₪ ל-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

פיתוי מאכזב
חברת עינת תעשיות מזון השיקה מחדש את סדרת הכריכים המוכנים שלה, המתחלקת לשתי קבוצות. כריכי טרי על הדרך מגיעים במילויים של טונה, פסטרמה, טוניסאי וכדומה, וכריכי חם על הדרך ממולאים בהמבורגר, שניצל ושווארמה.
ההשקה החדשה מתבטאת באריזות החדשות, ואלי הגיעו לבחינה כמה מהכריכים הקרים. יש שתי מגרעות עיקריות לאריזות הללו. הראשונה היא ברמיזות המיניות, שבאריזת כריך הסביח היא מעודנת יותר ובאריזת כריך הפסטרמה בוטה יותר – ובכל אחד מהמקרים אינה רלבנטית לדעתי. השניה היא בתמונת הכריך, הנראה עשיר בירקות ונקניק. בפועל יש בו אמנם נקניק אך כל כך מעט ירקות, שהחוויה היתה מאכזבת.
בשורה התחתונה, אריזה כזו אולי תגרום לי לנסות את הכריך פעם אחת, אבל בפעם השניה אני אוותר.
14-16 ₪ לכריך קר, מ- 19 ₪ לכריך חם. כשר בהשגחת הרבנות. להשיג בחנויות נוחות, אלונית מארקט, AM-PM, שופרסל אקספרס, אלונית ובחנויות פרטיות.

חדש וחריף
היצירתיות של רשת דומינו'ס פיצה ממשיכה להציג חידושים מרעננים. הפעם מדובר בסדרת פיצות בשם DOMINO'S EXTREME, כולן עם מכנה משותף אחד – הן חריפות. כדי להתאים את הסדרה לכל סוגי הלקוחות יצרו ברשת שלוש פיצות: האחת פיקנטית, השניה חריפה, והשלישית אקסטרה חריפה. החריפות מושגת על ידי שילוב של שבבי צ'ילי בבצק של שלושת הפיצות. בשתי החריפות יש תוספת של תבלינים חריפים, ובחריפה במיוחד יש גם פלפל חלפיניו.
מבחן הטעימה מוכיח כי כל אחת מהפיצות מספקת את ההבטחה – הפיקנטית אכן פיקנטית, והאקסטרה חריפה במיוחד. הבצק של שלושת הפיצות דק, ויחד עם הרוטב והגבינה הוא יספק את מי שיש להם החיבה לחריף.
בשורה התחתונה, החידושים העקביים והמוצלחים של דומינוס קונים את קיבתי. המשיכו כך.
62.9 ₪ למשפחתית. להשיג בכל סניפי הרשת (www.dominos.co.il)
ובטלפון 1-700-70-70-70.

מתיקות מהטבע
החשש ההולך וגובר מהיעלמותן הפתאומית של הדבורים, רק מגביר את התחושה שלי שכדאי ליהנות ממה שיש היום, כי באמת לא בטוח מה יהיה מחר. סדרת הדבש האורגני החדשה של חברת אדמה מספקת את שניהם – גם את תוצרת הדבורים, שלא בטוח כמה זמן עוד נוכל ליהנות ממנה; וגם הרבה הנאה.
הסדרה כוללת דבש מפרחי בר, מפרחי אקליפטוס או מפרחי הדר. הראשון התגלה כמתוק, כמובן, אך שונה בטעמו מהדבש המוכר; יותר מעודן ומזוכך. הדבש לא עבר חימום, כמובן, ולפיכך הוא נותר גבישי. כיצד הוא אורגני, תשאלו? חלות הדבש אינן מרוססות בחומרי הדברה, ומיקום המכוורת נקבע רחוק משטחים מעובדים מרוססים, לפי העובדה שמעוף הדבורה מגיע עד 5-6 ק"מ.
בשורה התחתונה, אם יש לכם היכולת הכלכלית, אל תוותרו עליו.
39.9-89.9 ₪ ל-500-1,000 גרם.

צמח דיאטטי
ההצלחה של משקאות SAPPE, הכולל בתוכו קוביות אלוורה, מפתיעה אותי במיוחד. לי אישית נראה קצת מוזר לאכול חתיכות מהצמח בתוך משקה, אבל עם הצלחה לא מתווכחים. כעת קבלו את גרסת הדיאט של המשקאות, המגיעה גם היא בטעם ענבים או בטעם תפוחים. התוצאה היא משקה מתוק יותר, ולשמחתי עם טעם לוואי עדין יחסית. הקלוריות: 2
ל-100 מ"ל.
בשורה התחתונה, אם אתם חובבי המשקה וחרדים לגזרה, קבלו את הגרסה המתאימה לכם.
8 ₪ ל-300 מ"ל. כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג בחנויות הנוחות, בקיוסקים, פיצוציות, ברשתות השיווק הגדולות, עמדות שק"ל צה"ליות, רשתות מסעדות נבחרות, נקודות מכירה מובחרות, חדרי כושר וברים.

לארוז אורז
למדף האורז הצטרפה באחרונה גם חברת שקדיה, המוכרת יותר בזכות הפיצוחים והפירות היבשים שלה. כעת היא משווקת גם סדרה של אורז, הכוללת אורז פרסי, אורז יסמין, אורז ריזוטו ואורז בסמטי. האריזות השיקיות עושות חשק לבשל, והאורז שנמצא בתוכן משביע – גם את הרצון וגם את הבטן.
בשורה התחתונה, שקדיה מספקת מענה הולם לצרכני האורז חובבי הסטייל.
8-19 ₪ לק"ג. להשיג ברשתות השיווק הגדולות וברשת הרביעית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר