סל הקניות של שחר 157

סל הקניות מתכונן לחנוכה עם מוצרים להכנת סופגניות – חשובים, מארזי חג של ממתקים – יחי החיסכון, ממתיקי סוכלרוז – שת"פ חשוב, דגני בוקר – חידוש מרענן, חטיף מתוק/מלוח – רעיון מוצלח, בקבוקי מים מינרלים מעוצבים – לבעלי כיס מלא

סל הקניות מתכונן לחנוכה עם מוצרים להכנת סופגניות – חשובים, מארזי חג של ממתקים – יחי החיסכון, ממתיקי סוכלרוז – שת"פ חשוב, דגני בוקר – חידוש מרענן, חטיף מתוק/מלוח – רעיון מוצלח, בקבוקי מים מינרלים מעוצבים – לבעלי כיס מלא.

מוצרים להכנת סופגניה של maimon's
מותג האפייה המצליח השיק שלושה מוצרים חדשים המיועדים לכל מי שמתכונן להכין סופגניות בעצמו במהלך החג. שלושתם חורגים מהקלאסיקה של הכנת הסופגניות, ופונים למי שמחפש להכין סופגניות אחרות: מלית חלבה, ממרח שוקולד ואבקת סוכר חום. המלית והממרח בעלי מרקם נוח לשימוש, כך שקל למלא סופגניות, והם מספקים את הטעם המבוקש. אבקת סוכר חום היא חידוש של ממש, הנותן מענה למי שמעדיף סוג זה של סוכר, שגם מתפזר יפה על כל דבר.
בשורה התחתונה: תוספת חשובה לחובבי האפייה בכלל והכנת סופגניות בפרט.
10-15 ₪ ל-400 גרם מלית או ממרח, 5 ₪ ל-100 גרם אבקת סוכר. כשר בד"צ העדה חרדית. להשיג בכל רשתות השיווק. www.maimons.co.il

מארזי חג של עלית מקבוצת שטראוס
החברה יוצאת לקראת חנוכה עם מגוון של חבילות שי לילדים, דבר שהיא עושה מדי חג. המארזים שומרים על הצורות הקלאסיות – סביבונים, נרות וחנוכיות – כאשר החידוש המרענן נמצא בחבילה חדשה המורכבת מקופת חיסכון. זו מלאה כמובן בממתקי עלית, דוגמת מיני פסק זמן, מיני וופל שוקולד, מטבעות שוקולד ועוד. העובדה כי מדובר בקופת חיסכון מפח, הניתנת כמובן לשימוש חוזר, הופכת אותה לאטרקטיבית למי שרוצה בהזדמנות זו לעודד את הילדים לחסוך.
בשורה התחתונה: אם כבר ממתקים, אז שיהיו להם ערך חינוכי.
7.9-15.9 ש"ח. להשיג בנקודות המכירה.

מוצרי סוכרלוז עם קרין גורן של סוגת
החברה משיקה מחדש את סדרת מוצרי הממתיקים המלאכותיים שלה, המבוססים על סוכרלוז. החידוש בהשקה החדשה אינו טמון ברכיבים – אלו נותרו כפי שהיו. הפעם מדובר בשיתוף פעולה עם השף-קונדיטורית קרין גורן, אשר המתכונים שלה יופיעו על גבי אריזות המוצרים, תוך הקפדה על החלפת הסוכר בסוכרלוז. יש לשער כי גורן אינה עושה שימוש במוצרים בעת שהיא אופה לטובת העסק שלה, אבל מי שאינו יכול לצרוך סוכר יוכל ליהנות מהגרסה החדשה של המתוקים שלה. סדרת המוצרים כוללת צנצנת של 75 גרם, מיכל של 100 טבליות, קופסה של 50 שקיות וקופסה של 100 שקיות, כולם עם אישור של אי"ל.
בשורה התחתונה: שיתוף פעולה חשוב, גם אם מסחרי לחלוטין.
15-28 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

קליק ממולא חטיף בוטנים של יוניליוור
אחרי ההצלחה של הבמבה במילוי נוגט או חלבה, מתפשט הרעיון לחברות אחרות ולמוצרים אחרים. הפעם הכיוון הפוך: לוקחים מוצר מתוק וממלאים אותו בחטיף בוטנים מלוח, שמספק את הניגודיות המבוקשת בטעמים. שילוב המרקים מוצלח: חלקות השוקולד לעומת החספוס של חטיף הבמבה הפנימי. גם הטעמים עובדים טוב יחד, אם כי טעם השוקולד דומיננטי מדי לטעמנו.
בשורה התחתונה: שילובי טעמים זה רעיון מוצלח.
6.5 ₪ ל-75 גרם. כשר חלבי בהשגחת בד"צ. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.

Country Crisp של JORDAN'S
שוק דגני הבוקר הצפוף במיוחד קיבל לאחרונה מתחרה חדש לשורותיו. מדובר במותג בריטי מצליח בארצו, המנסה לעשות זאת גם בארץ. ההבדל בינו לבין המותגים המוכרים מתחיל כבר באריזה, שאינה דומה למה שאנו מכירים בארץ. ההבדל נשמר גם בהמשך. מתוך סדרת המוצרים ניסינו את זה עם אגוזים קראנצ'יים, שהיה מצוין. הוא מכיל בין השאר חיטה מלאה, אין בו צבעי מאכל וחומרים משמרים, כמות האגוזים הקצוצים היטב הייתה מספקת, והכול ביחד השתלב מצוין עם חלב או יוגורט.
בשורה התחתונה: חידוש מרענן ומספק במיוחד בתחום דגני הבוקר.
25 ₪ ל-750 גרם. כשרות בהשגחת בית דין צדק דק"ק לונדון והמדינה KLBD ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בנקודות המכירה.

בקבוקי מים מעוצבי קוראז' של אוויאן
מותג המים המינראליים הצרפתי משיק כמדי שנה מהדורה מיוחדת לקראת סוף השנה האזרחית. שיתוף הפעולה נעשה עם בית האופנה הצרפתי קוראז', שסיפק לעיצוב של הבקבוק את ההשראה. הפעם הבקבוק מזכיר שמלת פרחים – הסמל של בית האופנה קוראז' – בצבעי ורוד זוהר ולבן, המאפיינים גם הם את קוראז'. המים, יש לציין, לא השתנו כלל.
בשורה התחתונה: לחובבי אוויאן שהמחיר אינו מרתיע אותם.
40 ₪. להשיג במסעדות, בתי קפה, מעדניות וחנויות יין ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר