סל הקניות של שחר 160

השבוע טעמנו כריך חלה צהובה – אל תעבדו עלינו, סלמי – לחובבי הנקניק השמן, עוגיות טחינה – לא, עוגיות שוקולוז – כן, עוגיות שוקולד צ'יפס – טובות אך ללא בשורה, דבש לילדים – למה לא גם למבוגרים?

השבוע טעמנו כריך חלה צהובה – אל תעבדו עלינו, סלמי – לחובבי הנקניק השמן, עוגיות טחינה – לא, עוגיות שוקולוז – כן, עוגיות שוקולד צ'יפס – טובות אך ללא בשורה, דבש לילדים – למה לא גם למבוגרים?

סלמי הרץ של מעדני יחיעם
חובבי הנקניקים קיבלו באחרונה תוספת חדשה, הישר ממרכז אירופה. החברה הישראלית הוציאה גרסה מקומית לנקניק המרכז אירופאי, העשוי כולו מבשר בקר. זהו נקניק שמן יחסית, עם ניחוח מעושן וטעם שמקשה להבדיל בינו לבין הנקניקים שאנו מכירים מאירופה.
בשורה התחתונה: לחובבי הנקניקים השמנים.
כ-21 ₪ לאריזת 150 גרם וכ-145 ₪ לק"ג בפריסה לפי משקל. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג במעדניות של רשתות השיווק הגדולות ובחנויות מובחרות.

כריך חלה צהובה של עינת
יצרנית הכריכים המוכנה השיקה כריך חדש, המשלב שני רכיבים בסיסיים – כריך רך וטעים במיוחד בצורת חלה, עם גבינה צהובה בסיסית. הכריך נמרח עם ממרח שלנו הזכיר מיונז, ושולבו בו פרוסות עגבניה. השילוב הכולל מפתיע לטובה, והכריך נאכל במהירות. האכזבה היחידה נבעה מהפער בין האריזה – המציגה כריך עשיר בירקות, לבין המציאות הדלה.
בשורה התחתונה: לפעמים המוצר מספיק טוב כפי שהוא ואין סיבה לעבוד עלינו.
17-19 ₪. כשרות- רבנות מועצה אזורית דרום השרון. להשיג בחנויות הנוחות של רשתות סו-גוד וילו.

דבש לילדים של יד מרדכי
החברה פונה לראשונה לשוק הילדים, עם סדרת מוצרי דבש חדשה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים, שאריזתם עוצבה באופן שפונה יותר לילדים מאשר למבוגרים. בתוך האריזות מחכים שלושה טעמים: דבש בר, בלנד קלאסי של דבש; דבש בטעם תות; ודבש בטעם וניל. השניים האחרונים מכילים תמצית טבעית של תות או וניל, המשתלבים עם טעם הדבש ומספקים לילדים הסקרנים אפשרויות טעם נוספות.
בשורה התחתונה: מתאים גם למבוגרים.
18.5 ₪ ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

עוגיות חדשות של קונדיטוריית לחמי
הקונדיטוריה הידועה השיקה בימים אלו שני סוגים חדשים של עוגיות. הסוג הראשון הן עוגיות טחינה, המכילות טחינה גולמית משומשום מלא ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. באופן מוזר מעט, העוגיות מכילות גם חמאה, הדומיננטית יותר בטעם לעומת הטחינה, וחבל. גם המרקם היבש יחסית היה מעט מאכזב. לעומת זאת, עוגיות השוקולוז היו מוצלחות יותר. הן משלבות קקאו עם אגוזי לוז – שוב, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל ובאותו מרקם יבש מעט. עם זאת, שילוב הטעמים מוצלח מאוד.
בשורה התחתונה: כן שוקולוז, לא טחינה.
16 ₪ ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

עוגיות שוקולד צ'יפס של GRIESSON
מותג העוגיות הגרמני הידוע עושה גם הוא עלייה לישראל. במסגרת הנוכחות החדשה אפשר למצוא על המדפים סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס, הכוללת שני טעמים – שוקוצ'יפס קלאסי ושוקוצ'יפס אגוזים. מבין השהיים ניסינו את הקלאסי, שהכיל כמות יפה של חתיכות השוקולד המבוקשות – 40% לפי החברה. העוגיות עצמן פריכות ומעט יבשות ביחס למותגים אחרים.
בשורה התחתונה: עוגיות טובות, אך אין בהן בשורה חדשה לעומת הוותיקות.
10 ₪ ל-150 גרם. כשרות לאוכלי א.ח.נ. אפיית ישראל, בהשגחת הרב הוכוולד ובאישור הרבנות לישראל. להשיג ברשתות המזון, מינימרקטים ומכולות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר