סל הקניות של שחר 17

מדור חורפי יחסית הכולל מרקים חדשים של אסם, קנור ואדמה, תה של פומפדור ודבש חדש של יד מרדכי, כמו גם בורקס של שלושת האופים

דבש עם נגיעות של תפוז של מכוורת יד מרדכי
אני עוד לא גיבשתי דעה מוצקה ביחס לסדרת נגיעות מהטבע, הכוללת דבש עם תוספת טעמים, כגון לימונית, תפוח וג'ינג'ר. המחוייבות שהמוצר דורש, הנוצרת משילוב של שני טעמים, קצת מרתיעה אותי. אך ההשקה של המוצר החדש בסדרה, כך נראה, מעידה דווקא על הצלחה. ועם הצלחה, כידוע קשה להתווכח, מה עוד שהדבש החדש הוא אחד הטעמים מבין כל הטעמים בסדרה זו.
בשורה התחתונה: אם אתם מכורים לשילובים, כמו גם לתפוז ולדבש, זה המוצר בשבילכם.
19.25 ₪ ל-250 גרם בבקבוק לחיץ. להשיג בכל רשתות השיווק.

תה ארל גריי – תה שחור בניחוח ברגמוט טבעי של פומפדור
אם כמוני, גם אתם קצת מתבלבלים בין מושגי התה השונים, הרי שבחברה המייבאת את התה החדש מסבירים שארל גריי הוא תערובת תה שחור המבושמת בשמן מקליפת עץ ההדר הסיני, הנקרא ברגמוט. הסיפור הפיקנטי מאחורי הארל גריי מספר כי תערובת תה זו נקראת על שם צ'ארלס גריי, מי שהיה ראש ממשלת בריטניה בתחילת המאה ה-18. הוא שקיבל במתנה תה זה מהקיסרות הסינית, ומאחר וכל-כך אהב אותו, הוא קרוי על שמו. השילוב של פומפדור משלב בהצלחה את שני הטעמים לכדי תה עדין וטעים.
בשורה התחתונה: גם עלי התה הזה התחבב. אולי זה אומר משהו על הקריירה הפוליטית שלי?
12 ₪ ל-20 שקיקים. להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

מרקים עשירים חדשים מרכיבים טבעיים בלבד של קנור
קצת באיחור אחרי המחרה הישראלית, גם המותג הוותיק קנור של יוניליוור משיק סדרת מרקים העשויה כולה מרכיבים טבעיים. הסדרה כוללת ארבעה סוגי מרקים – גריסים, עדשים, עגבניות עם ירקות ואורז, ומרק פטריות על בסיס שמנת חלבית. ארבעתם אינם כוללים חומרים משמרים ותוספות מלאכותיות כגון מונוסודיום גלוטמט וצבעי מאכל. כל מרק מתאים להכנת 3-4 מנות, וזה המבוסס על עגבניות עם אורז התחבב עלי מאוד. עשיר וטעים, ויחסית להיותו תעשייתי, הוא מוצלח.
בשורה התחתונה: טוב שהשימוש ברכיבים טבעיים מתרחב – כמו גם התחרות.
9-12 ₪ ל-80-115 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מלח הארץ – מלח ים יבש של חברת המלח לישראל
המותג מלח הארץ מקבל בחודשים האחרונים מתיחת פנים רצינית, וצעד זה הוא רק חילק בתהליך מבורך שעובר על היצרנית. הפעם מדובר במלחיות חדשות, שהעיצוב שלהן עבר התאמה לסוף שנות העשור הראשון בשנות ה-2000. הן נוחות לשימוש, אם כדאי להיזהר בשימוש אם רוצים להוציא רק כמות קטנה של מלח.
בשורה התחתונה: עדיין צריך לשים לב שלא לשים הרבה מלח באוכל, אבל מעכשיו השימוש בו נעים יותר.
4.75-6.75 ₪ ל-250-500 גרם. כשר בהשגחת הבד"ץ ירושלים של העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים וחנויות פרטיות.

בורקס פילו של שלושת האופים
סדרה הבורקסים הקפואים החדשה של שלושת האופים מיוחדת מכמה סיבות. ראשית, היא אינה כוללת מרגרינה בכלל, ולפיכך גם לא שומן טראנס. שנית, בורקס התרד והגבינה שטעמתי הכיל הרבה מאוד תרד. ליתר דיוק, זהו הרכיב הראשון ברשימה, והגבינה הוא השני. הקמח היה רק הרכיב השלישי ברשימה, דבר שלרוב קורה הפוך. אחרי חימום ממושך – ארוך יותר מ-30 הדקות הרשומות על האריזה – התקבל בורקס טעים ועשיר. הסדרה, חשוב לציין, כוללת בורקס במילוי גבינה מלוחה.
בשורה התחתונה: מדובר בבורקס מוצלח במיוחד. כל הכבוד.
17 ₪ ל-700 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרב משה יהודה ליב. להשיג בנקודות המכירה.

מרקים נמסים עם תוספות של אסם
סדרת המרקים הנמסים של אסם התרחבה בחורף הזה, ומציעה ללקוחות ארבעה טעמים חדשים: טעם עוף עם שקדי מרק ואטריות, ירקות עם מיני קרוטונים, תירס עם אטריות, ומינסטרונה עם פסטה. המרקים מפתיעים לטובה בכל הקשור לעושר הרכיבים שבהם – אכן עשיר יחסית למקובל בסוג מוצרים זה. בכל הקשור בטעם, הם רחוקים מדי ממרק ביתי בשביל שאוהב אותם. אך יש מי שיהנה מהם מאוד.
בשורה התחתונה: צרכני המרקים הנמסים הרעבים לחידושים יבואו על סיפוקם עם השקה זו של אסם.
6.5 ל-2 יחידות, כל אחת במשקל 24-27 גרם. כשרות של הרב חרל"פ ורבנות שדרות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

מרקים אורגניים של אדמה
זה קצת לא מסתדר, ברגע הראשון. אורגני מתקשר אצלי לטרי, ואילו מרק נמס או מרק להכנה מהירה מתקשרים אצלי במוצרים סינטטיים. אך ההשקה החדשה של חברת אדמה דווקא מעודדת. אחרי הכל, תחליפים אורגניים למוצרים הפופולאריים הם עדות לכך שהאורגני כאן כדי להשאר. השקה זו ממחישה היטב את המגמה. היא כוללת 5 סוגים: מרק נמס בטעם עוף, מרק עגבניות נמס, מרק ירקות נמס, מרק מינסטרונה, ומרק תפוחי אדמה לבישול מהיר. ניסיתי את האחרון והתקבל מרק ריחני, ובאופן מפתיע טעים – יותר מהמקבילות הלא-אורגניות.
בשורה התחתונה: זה עדיין לא מרק ביתי, אבל העובדה שהוא עשוי מרכיבים אורגניים מעודדת מאוד. גם אם המחיר יקר יחסית.
22.9-25.9 ₪. להשיג בבתי טבע וברשתות השיווק האורגניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר