סל הקניות של שחר 20: הנבחרים

בעקבות הבחירות יצאנו השבוע למסע בזמן, ובחרנו את המוצרים הטובים שסקרנו בחודשים האחרונים; מוצרים שמצטיינים ביצירתיות, בויזואליות, בטעם, במענה על צורך – ולא פעם בכולם יחד

חבילות שי ירוקות של נגאיה
נגאיה אינה חברה רגילה, השולחת בשם המזמין חבילת שי ליעד זה או אחר. ההתמחות שלה הוא בייצור חבילות שי שכל תכולתן הם מוצרים אורגניים, מיצרנים שונים ברחבי הארץ. כדי לעשות את המוצר לשלם, האריזות עשויות מקרטון מומחזר ומורכבות בעבודת יד על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים. אני טעמתי קונפי פלפלים צהובים אורגניים שהיה לא פחות ממעולה, תמרים בהרי-דבש אורגניים טעימים, וכן קנטוצ'יני אורגני עם אגוזי לוז ופירות יבשים, יבש בדיוק במידה.
בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים מתנה יפה, טעימה וירוקה לחג, הגעתם לחברה הנכונה.
18-120 ₪. להשיג ב- www.nagaya.co.il או ב- 054-4919855.

מרקים עשירים חדשים מרכיבים טבעיים בלבד של קנור
קצת באיחור אחרי המתחרה הישראלי, גם המותג הוותיק קנור של יוניליוור משיק סדרת מרקים העשויה כולה מרכיבים טבעיים. הסדרה כוללת ארבעה סוגי מרקים – גריסים, עדשים, עגבניות עם ירקות ואורז, ומרק פטריות על בסיס שמנת חלבית. ארבעתם אינם כוללים חומרים משמרים ותוספות מלאכותיות כגון מונוסודיום גלוטמט וצבעי מאכל.
כל מרק מתאים להכנת 3-4 מנות, וזה המבוסס על עגבניות עם אורז התחבב עלי מאוד. עשיר וטעים, ויחסית להיותו תעשייתי, הוא מוצלח.
בשורה התחתונה: טוב שהשימוש ברכיבים טבעיים מתרחב – כמו גם התחרות.
9-12 ₪ ל-80-115 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

בורקס פילו של שלושת האופים
סדרה הבורקסים הקפואים החדשה של שלושת האופים מיוחדת מכמה סיבות. ראשית, היא אינה כוללת מרגרינה בכלל ולפיכך גם לא שומן טראנס. שנית, בורקס התרד והגבינה שטעמתי הכיל הרבה מאוד תרד. ליתר דיוק, זהו הרכיב הראשון ברשימה, והגבינה הוא השני. הקמח היה רק הרכיב השלישי ברשימה, דבר שלרוב קורה הפוך.
אחרי חימום ממושך – ארוך יותר מ- 30 הדקות הרשומות על האריזה – התקבל בורקס טעים ועשיר. הסדרה, חשוב לציין, כוללת בורק במילוי גבינה מלוחה.
בשורה התחתונה: מדובר בבורקס מוצלח במיוחד. כל הכבוד.
17 ₪ ל-700 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרב משה יהודה ליב. להשיג בנקודות המכירה.

תה פרח היסמין של Pipe & Tea
אם גם אתם מכורים לתה, החוויה שמציע itea היא הרבה יותר מתה טעים. מדובר בתה פרח היסמין, המשווק על ידי חברת Pipe & Tea. התה המיוחד משלב תה ירוק עם יסמין, וכל אחד מהתיונים נעשה בעבודת יד.
התוצאה היא כדור סגור של עלי תה, אשר הולך ונפתח בקנקן המים החמים בדקות שלאחר מזיגת המים. התוצאה מענגת ויזואלית – המראה המתקבל זורק לרגע לעולם אחר – והטעם מעודן ומוצלח במיוחד.
בשורה התחתונה: זהו החידוש הראשון בענף התה שהצליח לרגש אותי. אידיאלי לאירוח, כמו גם לערב שקט בבית.
7 ₪ ליחידה. לפרטים והזמנות, 072-2222220, הרצל 156, תל-אביב.

חטיפי תירס של Free
כבר כתבתי בעבר על כך המהפכה האורגנית הופכת אט אט לחלק בלתי נפרד מהחיים הקולינריים שלנו. ביטוי נוסף לכל הוא סדרת חטיפי התירס החדשים של Free. הסדרה מגיעה בשלושה טעמים – צ'ילי, רוזמרין או שמן זית – וכולם משתלבים היטב עם התירס, הרכיב העיקר ברשימה. החטיף לא טוגן, והוא מכיל כ- 19.7 גרם שומן ו-462 קלוריות ל-100 גרם.
אחד היתרונות הגדולים הוא בעובדה כי המוצר על הרוב המוחלט של רכיביו הוא אורגני. רק שימו לב שאין לאורגניות של המוצר את האישור המקובל של אגריאור הישראלית, אלא של QC&I הגרמנית.
בשורה התחתונה: מדובר בחטיף טעים עם מקום של כבוד במטבח המודרני-אורגני.
6.5 ₪ ל-45 גרם. כשר באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

בראוניז קפוצ'ינו עם נגיעות קרם רוזמרי של קונדיטוריית לחמי
סדרת עוגות הבראוניז של לחמי החדשה יחסית קיבלה תוספת של עוגה חדשה. השילוב אכן מסקרן, כפי שאומרת החברה, והעוגה נפתחה במהרה.
התוצאה מענגת במיוחד: הבראוניז עשיר בשוקולד, טעם הקפוצ'ינו בולט במיד
ה הנכונה, וקרם הרוזמרי מוסיף – כפי שמעיד השם – נגיעה מוצלחת. המרקם של העוגה מוצלח במיוחד, ואחרי ערב של אורחים מהעוגה לא נותר זכר.
בשורה התחתונה: מבין כל העוגות המוכנות זו אחת הטובות שטעמתי מעולם.
18 ₪ ל- 380 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

ארוחות לזניה וקנלוני של פסטה נונה
אחרי ההצלחה של החברה עם ייצור פסטה טרייה, הגיע זמן ההתרחבות. הכיוון הוא כיוון ייחודי בשוק הישראלי – ייצור של מנות חלביות מוכנות למאכל. התוצאה הנמצאת כבר על המדפים היא סדרה הכוללת לזניה 4 גבינות, לזניה בטטה, לזניה חצילים, ולזניה טונה וזיתים שחורים, וכן קנלוני פטריות כמהין, קנלוני גבינת עיזים וקנלוני תרד וריקוטה.
כל מוצר מגיע במגשית, העמידה בפני מיקרוגל כמו גם בפני תנור, שתי הדרכים להכנת המוצר. הבעיה היחידה איתה הוא מכסה הפלסטיק, אותו חייבים להוריד עם סכין, עובדה המפחיתה את נוחות השימוש.
בכל הקשור לטעם, הקנלוני שטעמתי – פטריות כמהין ותרד וריקוטה – היו מצוינים, עשירים במילוי וברוטב גבינה, עם טעם בולט של חומרי גלם איכותיים. הלזניות שנטעמו – טונה וזיתים שחורים וחצילים – היו עם מינון גבוה מדי של בצק בהשוואה למילוי, אך גם כאן שילוב הטעמים היה מוצלח.
בשורה התחתונה: מדובר ברעיון מצוין וביצוע ברמה גבוהה. עוד קצת מילוי ללזניה ושיפור פתיחת האריזה, והכל יהיה מושלם.
29.9-32 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק.

טעמי לימון-נענע ופטל-תפוז אדום בסדרת Müller Light
בימים אלו, מעדן יוגורט כקינוח הופך רלבנטי מתמיד. המותג מולר חידש באחרונה את קטגוריית הדיאט עם שני טעמי חורף מצוינים – Müller Light לימון נענע ופטל-תפוז אדום. שני המוצרים מגיעים עם 0% שומן, אך בשונה מהמתחרות יש בהם סוכר ואין ממתיקים מלאכותיים.
המשמעות היא שמספר הקלוריות לכל גביע מגיע לכ- 100 קלוריות, אך הטעם מצוין וחסר את טעם הלוואי של הממתיקים. השילוב של המרקם העשיר של מולר עם התוספות עובד כהלכה, ובסך הכל המוצר מנצח.
בשורה התחתונה: מולר כובשים את השוק בישראל, ובצדק.
4.2-4.5 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית ת"א יפו וכשרות מהודרת של בד"צ איגוד הרבנים בראשות הגאון הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א ממנצ'סטר. להשיג בכל רשתות המזון.

מלח הארץ – טעמי עולם של חברת המלח לישראל
בעבר המלח היה מוצר בסיסי במטבח – חשוב, אבל בסיסי. הוא חיזק את הטעמים של כל המאכלים אליהם נכנס, ובכך הפך לחשוב מאוד במטבח. אבל כמו תחום האוכל בכללותו, גם קטגוריית המלח עוברת שדרוג של ממש.
הסדרה החדשה ממחישה זאת היטב. מדובר בסדרה של פתיתי מלח, שרק אחד מהם הוא מלח רגיל. השאר הם מלח שחור, שמעורבב בו פחם; השני מעורבב עם רוזמרין והשלישי עבר תהליך של עישון.
מלח זה נוצר בתהליך מיוחד – מצד אחד אידוי על ידי השמש והרוח, ומצד שני בקרה מתקדמת. התוצאה היא הצורה המיוחדת של המלח שזכתה לשם פתיתים, שכן המלח הפך לפריך במיוחד וקל לפורר אותו.
המעושן והרוזמרין דומיננטיים מאוד בטעם, ומוסיפים למאכלים השונים את הטעם הנוסף שהם מביאים איתם, ומכל הסדרה הם המוצלחים ביותר.
השחור, לעומתם, קצת מרתיע – למה להכניס פחם לגוף באופן יזום, גם הוא משדרג את הויזואליות של כל מנה? והלבן, היה מלוח, לא יותר.
בשורה התחתונה: יש לברך על תוספת האפשרויות שהופכת פעולה פשוטה כמו המלחה למלאכה יצירתית שיש לתת עליה את הדעת.
39.9 ₪ לאריזה של 125 גרם או 20 ₪ ל-100 גרם בתפזורת. להשיג בחנויות המתמחות.

חלוה גולמית
החלוה החדשה של חברת אחוה היא אחת הטובות שטעמתי לאחרונה. היא מצטיינת בעובדה שיש בה 50% טחינה גולמית, שזה אחוז גבוה יחסית לחלוה שנעשית באופן מסחרי. בשילוב הרכיבים הנותנים לה טעם המזכיר וניל ומרקם מעט אוורירי שעושה את הנגיסה בה למהנה, זו חלוה שכיף לנגוס בה.
בשורה התחתונה: זה מוצר שעשה לי את השבוע, ושאר אוהבי החלוה ייהנו ממנו מאוד.
8.5-10.5 ₪ ל-500 גרם, 2-2.9 ₪ ל-100 גרם. כשרות בד"צ של העדה החרדית. להשיג ברשתות המזון הפרטיות ובצרכניות.

פתית עם עגבניות ופתית בסגנון כפרי של יוניליוור
משהו טוב קורה למותג הוותיק. במקביל לרענון המבורך והמעודכן שעברו האריזות נוספו לסדרה שני טעמים חדשים, והושק אתר חדש. האתר (www.patit.co.il) נותן לגולשים – בעצם, לגולשות – סיוע בשמירה על אורח חיים בריא ותזונה נכונה תוך שימוש בכלים אינטרנטיים שהתוכן שלהם לקוח מעולם האימון התזונתי. כך ניתן לקבל הנחיות לשיפור הפעילות הגופנית, תכנון תפריט מאוזן וכד'.
הרעיון השיווקי עשוי היטב, למעט בעיות קלות שבחברה מבטיחים לפתור. בינתיים אפשר לטעום את המוצרים החדשים. אני ניסיתי את זה בטעם עגבניות. מי שמכיר את המוצר לא יתרגש מהמרקם והפריכות שנותרו כפי שהיו; ותוספת העגבניות לתערובת נעשית בעדינות ועם זאת במידה מספקת בשביל לשפר את הטעם.
בשורה התחתונה: מדובר בשיפור – הן בטעם והן בסגנון החיים, הודות לאתר החדש. כן ירבו.
17 ₪ ל-250 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר