סל הקניות של שחר 21

שבוע של צרכנות: סירופ חדשני, חטיפים שאינם מיועדים לכלב, שוקולד אהוב ונטרף, ספקנות בתחום הוופלים, מתקפת שטראוס, קפה בוץ חדש

קוקו פופס ירח וכוכבים של קלוגס
המוצר הרביעי בסדרת קוקו פופס של קלוגס הגיע למדפים בישראל, כשהוא מתהדר בכמה נוצות בריאותיות, כולל העובדה שהוא מכיל 3 סוגי דגנים, מועשר בסידן ובכמות רבה של מגנזיום. כמו כן הוא אינו כולל חומרים משמרים וצבעי מאכל.
דעתי אינה נוחה מכל התוספות המלאכותיות שמכניסים לאוכל שלנו ושל ילדינו – אני תוהה עד כמה זה באמת אפקטיבי.
בכל הקשור לטעם, דגני הבוקר הללו התחבבו מאוד גם על מבוגרים חובבי שוקולד, והם מחזיקים מעמד יפה בקערת חלב, כך שאפשר ליהנות מהם לפני שהכל הופך לדייסה.
בשורה התחתונה: אני מקווה שטכנולוגי המזון בחברות הללו יודעים מה הם עושים כשהם משלבים בצורה מלאכותית את אבות המזון באוכל שלנו.
24 ₪ ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

תערובת קפה בוץ של קפה ג'ו
התערובת החדשה לקפה מורכבת ברובה הגדול מקפה דרום אמריקאי עם קפה ממזרח אפריקה, והעובדה שהרשת דואגת להדגיש זאת, מעידה כי משהו טוב קורה לחיך שלנו גם בכל הקשור לקפה.
התערובת מיועדת, כאמור, להכנת קפה שחור, ויש לה גוף עמוק וארומה של פרח הדובדבן, כך לפי החברה.
אני מודה שהתקשיתי להגיע לדקויות כאלה – החיך שלי עדיין קצת פרימיטיבי – אך אני יכול להגיד שהתוצאה היתה עשירה בטעם.
בשורה התחתונה: גם אם לא חשוב לכם מהיכן הגיעו פולי הקפה, התערובת הזו יכולה לספק אתכם.
16 ₪ ל-100 גרם. להשיג בסניפי קפה ג'ו.

וופל TOGGI בטעמי שוקו שוקו, קוקוס ואגוזים
אני מודה שאני קצת סקפטי כשאני קורא על מוצר כמו הוופלים הללו. האם רכיבי הוופל באמת מיוצרים כבר 120 שנה באותו מפעל? האם השוקולד באמת מתייבש 96 שעות, לעומת 12-24 שעות לשוקולד תעשייתי? האם המכונות המייצרות לא הוחלפו כבר זמן מה כדי לשמור על אותה איכות?
כל שנותר לי הוא להאמין – ולנסות. שלושת הוופלים החדשים התגלו כלא פחות ממצויינים. הם פריכים מאוד, מעט קשים, אבל במידה הנכונה, וטעם מעודן במיוחד.
בשורה התחתונה: גם וופלים יכולים להיות גורמה.
הנה ההוכחה לכך.

5 ₪ ל-40 גרם. כשרות הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק והמרכולים הפרטיים.

ארוחות רביולי, קינוחי יוגורט וקרם גבינה עם פירות יער של שטראוס
חברת הענק שטראוס קיימה באחרונה השקה משולבת של מספר מוצרים חדשים, כולם תחת הפעילות של חטיבת בריאות ואיכות חיים. סדרת קינוחי יוגורט החדשה היא אחת ההשקות הבולטות והמוצלחות. מדובר במעדן של 3 שכבות – בסיס של יוגורט, מעליו שכבת פר,י ולמעלה קציפת יוגורט המזכירה את המעדן הוותיק דניאלה. המוצר מגיע ב-3 טעמים, תות שדה, אגוזים בקרמל ותפוחים, צימוקים וקינמון, ומבין שלושתם התות והתפוחים היו טעימים מאוד.
השקה נוספת היתה של קרם גבינה עם פירות יער, ששומר על המרקם המוצלח של קודמיו בסדרה, ומשלב בהצלחה את הטעם החדש.
ההשקה השלישית היתה של ארוחות רביולי. מדובר ברביולי טרי ומצונן, במילויים שונים, הנמכר לעיתים בתוספת רוטב מוכן. כל שצריך הוא בישול קל בסיר מים חמים, והכל מוכן. הרביולי מגיע בטעמי מיני גבינה, גבינה וזיתים עם רוטב עגבניות, פיצה עם גבינה צהובה ועגבניות, וגבינה ורוטב עגבניות – הפתיע לטובה, כלומר כמות יפה של מילוי וכמות סבירה של בצק; אך הרוטב היה דל בטעם ותעשייתי מדי.
בשורה התחתונה: הכיוון בו צועדת החטיבה הוא מוצלח וטעים. תמיד יש מה לשפר, אך התוצאה משביעת רצון ורעב.
4.5 ₪ ל-170 מ"ל של קינוחי יוגורט, 14.5 ₪ ל-4X125 גרם של קרם גבינה, 24.9-29.9 ₪ ל-500-630 גרם של רביולי.

מילקה קרמל של מילקה
שוקולד מילקה הוא אחד האהובים עלי, הודות לאיכות הגבוהה יחסית של חומרי הגלם והטעם המעודן שמתקבל בסוף תהליך הייצור. השוקולד החדש שלהם רק מוסיף לאהבה, הודות לתוספת יפה של קרמל כמילוי לשוקולד. התוצאה המתקבלת טעימה, מתוקה מאוד אבל לא מדי.
בשורה התחתונה: טוב שבטבלת שוקולד של מילקה יש רק 100 גרם, כי היא לא נותרה למשך זמן ממושך.
9 ₪. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.

סירופ דיאט רימונים של פריגת
לעיתים רחוקות מגיע לשוק חידוש של ממש. אם אתם עוקבים אחרי ההשקות של מוצרי המזון, תראו שלרוב החברות מעדיפות ללכת על בטוח, ולהשיק מוצרים בטעמים מוכרים ואהובים. זה אולי מתכון בטוח להצלחה שלהן, אבל מתכון בטוח לשעמום של חובבי החידושים.
פריגת חרגה מהכלל והשיקה סירופ בטעם רימונים, טעם שלא קיים על מדף הסירופים. הסירופ אינו כולל חומרים משמרים, אך יש בו 16 קלוריות ל-100 גרם. עם זאת, יש לו טעם של רימונים אמיתיים, ויחד עם כוס מים או סודה הוא הפך למשקה מנצח.
בשורה התחתונה: המשיכו לחדש לנו. זה מרגש אותנו.
13.9-15 ₪ ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

חטיפי Monday Bites של Monday
המפגש הראשוני עם החטיפים החדשים קצת מבלבל. אולי בגלל הצבעים, אולי בגלל תמונות בעלי החיים שעל האריזה, אני לא ממש יודע להסביר; אך רוב האנשים שסביבי אשר ראו את המוצר החדש, היו בטוחים כי מדובר בחטיפים לבעלי חיים. גם אני חשבתי כך, אבל שמחתי לגלות שלא כך הדבר.
הסדרה החדשה כוללת 8 חטיפי בריאות המבוססים על אגוזי קאשיו, שקדים ופירות יבשים. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד, לעיתים ללא חומרי טעם וריח בכלל, והם טעימים אחד אחד.
ניסיתי את חטיפי שומשום שחור עם צנוברים, חטיפי קשיו עם נגיעות שומשום, חטיפי אגוזים עם פירות יער, וחטיף גרעיני דלעת עם נגיעות שומשום, וכל אחד מהם היה קלוי היטב, פריך במידה הנכונה, עשיר בטעם ומספק.
בשורה התחתונה: אם היינו מתבלבלים, גם הכלב שלנו היה נהנה מהחטיפים. הצלחה.
7.9 ₪ ל-56 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר