סל הקניות של שחר 220

פסח מאחורינו, יום העצמאות לפנינו, ובסל שלנו השבוע חליטות תה – כיף לשתות, פרוסות חלבה – זהירות מזלילה, חטיף בוטנים וקרמל – למה במהדורה מוגבלת?, מסטיקים בטעם קינוחים – הצלחה, שוקו עמיד – לא מלהיב

פסח מאחורינו, יום העצמאות לפנינו, ובסל שלנו השבוע חליטות תה – כיף לשתות, פרוסות חלבה – זהירות מזלילה, חטיף בוטנים וקרמל – למה במהדורה מוגבלת?, מסטיקים בטעם קינוחים – הצלחה, שוקו עמיד – לא מלהיב.

חליטות תה מסדרת Wellness של Life
המותג נכנס לראשנה לתחום התה, ומשיק סדרה של חמישה מוצרים. זו כוללת תה ירוק עם לימון ולואיזה או יסמין, וכן חליטות פירות וצמחים ללא קפאין של קמומיל ונענע, דומדמניות בר שחורות עם פרחי היביסקוס וורד הבר, וחליטת היביסקוס עם דובדבן ונענע.
לצד השילובים הבנאליים יחסית של התה הירוק, דווקא שלושת השילובים הנוספים היו מיוחדים יותר. מתוכם, אהבנו במיוחד את ההיביסקוס עם הדובדבן ואת הדומדמניות וורד הבר.
בשורה התחתונה: תה שכיף לשתות או קר בימים החמים המגיעים אלינו.
18-28 ₪ ל-25-50 תיונים. להשיג בסופר-פארם.

פרוסות חלבה של בארכה
החברה השיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי החלבה שלה. במטרה רשמית לעזור לשלוט בכמויות שאנו אוכלים, מציעה מעתה החברה חלבה החתוכה מראש לפרוסות. מצד אחד, מדובר בחלבה שקל להגיש אותה לאורחים, ובכך טמון יתרון גדול. מצד שני, הצורך למנוע מעצמנו לקחת עוד פרוסה עדיין מוטל על כתפינו.
זה לא קל – החלבה מתוקה יחסית וכאשר רוכשים את הגרסה עם פולי הקקאו נהנים גם מהבדלי מרקמים בעת הלעיסה, המגבירים את האטרקטיביות שלה.
בשורה התחתונה: טוב מאוד לאירוח, אך הרבה פחות טוב לשליטה על האכילה.
13₪ ל-400 גרם. להשיג בחנויות וברשתות שיווק מובחרות.

סניקרס מקסימוס של Mars
מהדורה מוגבלת ומוצלחת במיוחד לחטיף הבוטנים והקרמל הידוע. מה השתנה? מדובר באותו מוצר עם אותם הרכיבים, רק שהפעם הגדילו את כמות המילוי של הבוטנים והקרמל. התוצאה היא חטיף מוצלח מאוד, עם כמות גדולה יותר של מילוי, שבאה לידי ביטוי הן בלעיסת הבוטנים והן במרקם הרך שנותן הקרמל.
בשורה התחתונה: נשמח אם המוצר הזה יהפוך לסטנדרט.
5 ₪. כשרות בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום אפרת אשל

MUST קינוחים של עלית מקבוצה שטראוס
החברה השיקה סדרה חדשה של מסטיקים, המנסים לקבל השראה מעולם הקינוחים. הכוונה היא למסטיק ללא סוכר בטעמי פאי לימון או שטרודל תפוחים וקינמון. למרות שההבטחה נשמעת גדולה על מסטיק קטן, בפועל מדובר בהצלחה. טעם הפאי לימון אכן שונה – גם אם במעט – מטעם של מסטיק לימון ומזכיר את הקינוח האמור; וכך גם המסטיק השני, שטעם התפוחים והקינמון מורגשים בו.
בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות ביותר בתחום המסטיקים.
6.7 ₪ ל-14 יחידות. כשרות בד"צ ווסטהיים. להשיג בחנויות נבחרות.

שוקו מחלב הרים טהור של מחלבות רמת הגולן
לאחר ההשקה של החלב העמיד, מגיעים המוצרים הנלווים. הפעם מדובר בשוקו המבוסס על אותו החלב, הנמכר גם הוא באריזה המאפשרת לשמור עליו מוכן לשתייה גם מחוץ למקרר.
אנו מכירים שוקו מחלב עמיד בחו"ל, והוא טעים יותר משוקו רגיל הנמכר מצונן. זה אינו המקרה עם מוצר זה. הוא טעים, אמנם, עם מתיקות סבירה ומרקם סמיך, אך שוקו הנמכר מצונן עדיין טעים יותר.
בשורה התחתונה: טוב שיש אופציה כזו, גם אם לא התלהבנו במיוחד מהטעם.
4-4.3 ל-250 מ"ל, 77-8 ₪ ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות ובחנויות קמעונאיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר