סל הקניות של שחר 23: רעיונות למשלוח מנות

מחפשים ממתקים וחטיפים מיוחדים לשלב במשלוח מנות לחג הפורים השבוע? קבלו חוות דעת על החדשים ביותר שיצאו לשוק. זהירות עם הגלידה. חג שמח

Wonderful Pistachios של Paramount Farms
פיסטוקים הם אינם דבר חדש בארצנו, אך הפיסטוקים הללו – כן. מדובר במותג חדש של פיסטוקים מקליפורניה, המגיעים באריזות שיקיות שלא מקובלות בנוף הארצישראלי שלנו. חרף האמריקאיות שלהם, טעמם של הפיסטוקים דומה עד מאוד לאלו שהיו איתנו לכל אורך השנים. הם מגיעים בשלוש גרסאות, קלוי ומלוח, קלוי נטול מלח וגולת הכותרת – עם פלפל שחור ומלח. האחרון אינו חריף אך בהחלט מפולפל, שילוב מפתיע ומומלץ. הקלוי והמלוח, לעומתו, התגלה כמלוח מדי. האם האמריקאים מכורים גם למלח?
בשורה התחתונה: ישמש בכבוד בכל משלוח מנות מהודר.
16.5-20 ₪ ל-250 גרם. כשר פרווה, באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג במגה, מגה בעיר ומגה בול.

מסטיק הובה-בובה Max באריזה אישית
בהתחלה זה קצת מוזר, מסטיק באריזה אישית. עד שאני נזכר במסטיק בזוקה הנמכר גם הוא ביחידות בודדות ומבין שזו בעצם סוג של תחרות, ותחרות יכולה להיות דבר טוב לפעמים. הפתיחה בכל אופן נוחה, קל יחסית לשלוף את המסטיק מתוך האריזה, והמסטיק נלעס בקלות לאחר מכן בפה. הטעמים – דובדבן-קולה או דאבל תות – היו גם הם חביבים למדי.
בשורה התחתונה: לחובבי המסטיקים והחידושים גם יחד.
0.5 ₪. להשיג בחנויות פרטיות ובקיוסקים.

בייגלה בטעמים של בייגל בייגל
זו לטעמי אחת ההשקות המוצלחות ביותר שנעשו באחרונה בתחום החטיפים. בייגל בייגל לקחה את הבייגלה הסטנדרטי, המגיע בצורת מקלות, והוסיפה לו טעם. אופציה אחת וחביבה למדי היא בטעם זעתר; מאוד מזרח-תיכון חדש-ישן. אופציה שניה ומלהיבה היא בטעם דבש; תוספת הדבש נעשתה במתינות רבה והניגוד בין מליחות הבייגלה למתיקות הדבש גרם לחטיף להעלם מהשקית לאחר מספר דקות של מפגש חברים.
בשורה התחתונה: הבו לנו עוד חידושים שכאלה. טוב למשלוח מנות ולכל השנה כולה.
8.5 ₪ ל-200 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

מסטיק אורביט בטעם מנטה עדינה
אין הרבה חדש במוצר הזה – מסטיק אורביט הוא מותג ידוע ופופולארי, וגם טעם של מנטה עדינה אינו דבר חדש במחוזותינו. אז מה החדש? באריזה, המכילה 20 מלבניות של המסטיק.
בשורה התחתונה: אם החידוש באריזה משמעותי עבורכם, לכו על זה.
4.35 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

נשנושים ברביקיו ונשנושים אסיאתי של בייגל בייגל
הסדרה החדשה יחסית על המדף מתחדשת בשני טעמים חדשים, האחד ברביקיו והשני אסיאתי, כאמור. כיף לאכול את החטיפים הללו – הם דקים ופריכים מאוד, ועונים באופן מדויק על ההגדרה של נשנוש. הוסיפו לכך את העובדה שהם אפויים ולא מטוגנים, והרי לכם תוספת חיובית לחוויית האכילה. הטעמים החדשים, בכל אופן, חביבים; גם הברביקיו וגם האסיאתי עדינים יחסית, כך שיתאימו כמעט לכל חך, אך מביניהם הברביקיו היה מוצלח יותר, לטעמי. האסיאתי הרגיש יותר כמו חיקוי של הדבר עצמו.
בשורה התחתונה: בסך הכל זו הצלחה. לגבי הטעם שפטו בעצמכם.
4.5 ₪ ל-80 גרם.

חטיף דגנים FreeKi של Free
המותג של חברת בית טבע ש.מ. נכנס לנישה הצפופה של חטיפי בריאות לילדים, ומציע חטיפי דגנים בטעמי שוקולד-נוגט ווניל. ללא ממתיקים מלאכותיים, גלוטן או חומרים משמרים וצבעי מאכל מכיל כל חטיף בטעם וניל, אותו טעמתי, 77 קלוריות. הוא עשוי מאורז ותירס תפוחים, קרם בטעם שוקולד לבן, קרם אגוזי לוז, תמצית וניל טבעי ועוד תוספים. החטיף פריך במידה שתאפשר לילדים ליהנות ממנו כמו גם למבוגרים, אך הטעם אינו אחיד. ברגעי הלעיסה הראשונים יש משהו קצת מוזר בו; אך הטעם שנשאר בפה לאחר הלעיסה מספק.
בשורה התחתונה: הכיוון נכון, רק יש משהו בטעם שלא מסתדר.
17.24 ₪ ל-5 חטיפים. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

תפוצ'יפס WAVZ בטעם טבעי של שטראוס פריטו ליי
אני חייב להודות שמאז שהתפוצ'יפס הקלאסי עבר התאמה לשנות ה-2000 עתירות החידושים, הפסקתי לעקוב אחר השתלשלות המותג ושלל מוצריו. אצלי, לפחות, הוא איבד חלק משמעותי מהחיבור הרגשי שחייב להיות בין צרכן נאמן למוצריו, על פי המשנה הפרסומית הקלאסית. אך בהתאם לתפקיד ניסיתי את התפוצ'יפס החדש, המתאפיין בחיתוך עבה יחסית למוצר הוותיק יותר. הטעם, כאמור, טבעי, כך שבסופו של דבר אין הרבה חדש למעט, כמובן, עובי הצ'יפסים.
בשורה התחתונה: המוצר טעים, ויש רק לקוות שבני הנוער אליהם הוא מכוון אכן מזדהים איתו.
4 ₪. כשרות של הרבנות. להשיג בכל נקודות המכירה.

מסטיקי MUST החדשים של עלית מקבוצת שטראוס
שלב "המהדורה המוגבלת" הגיע גם למסטיקים, וליתר דיוק למותג של עלית-שטראוס. בחברה לקחו את המסטיקים בטעמי מנטה קלאסי ומנטה עדין, שינו להם קצת את האריזה ומציעים אותם למכירה תחת ההגדרה של קולקציית חורף. כדי להגביר את הביקוש הוסיפו לכך קופסת פח יפה אליה אפשר להכניס מסטיקים, וכך לשאת אותם בבטחה יחסית.
בשורה התחתונה: העיצוב חביב, ללא ספק, והקופסה נוחה. אך האם תהיה הגבלה כלשהי לשימוש באפשרות המהדורה המוגבלת?
4.4 ₪ לחבילה, 11.9 ₪ למאגדת של שני הטעמים וקופסה. להשיג בנקודות המכירה.

מיני חטיפי דגנים ואגוזי קשיו עם דבש של Free
יש משהו מוזר בחטיפים החדשים. על פניו, הכל נשמע טוב: שילוב של אורז תפוח ואגוזי קשיו עם מעט דבש. אבל בחברה הוסיפו לזה גם ממתיק מלאכותי, ואני חושד שזו הסיבה לטעם השונה והלא ברור שיש לחטיפים. הם אמנם פריכים מאוד, קל וכיף ללעוס אותם, אך הטעם לא מוצלח לדעתי.
בשורה התחתונה: אולי זה רק החך שלי.
13.74 ₪ ל-120 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית אשקלון. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

מנטוס ללא סוכר
כל מי שסובל מסכרת או מעדיף מטעמים של דיאטה להמנע ממוצרים עם סוכר, יוכל לרכוש מעתה את סוכריות מנטוס גם ללא סוכר. הסדרה החדשה מגיעה בטעמי מנטה, דובדבן ופירות, ובמקום סוכר יש בה שלל ממתיקים מלאכותיים שונים ומשונים. ניסיתי את סוכריית המנטה, ולשמחתי טעם הממתיקים לא הורגש; וטעם המנטה היה חזק מעט ומרענן מאוד.
בשורה התחתונה: פתרון טוב למי שסוכר אינו רצוי בקרבו.
6.5 ₪ ל-32 גרם. כשר פרווה בהשגחת רבנות הולנד ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

צ'יטוס בוטנים בצורה מסיכה של שטראוס פריטו ליי
המהדורה החדשה של חטיף צ'יטוס מתאימה את המוצר לחג, והחטיף מגיע בצורת מסיכה. חביב. בכל הקשור לטעם יש לו טעם בוטנים עדין, שונה כמובן מהמתחרה הגדולה עם החטיף הפופולארי שלה, אך בכל זאת מהווה אלטרנטיבה ראויה. זאת הודות גם למרקם הנעים של המוצר בפה.
בשורה התחתונה: יתאים למשלוח מנות ובכלל.
3.5 ₪ ל-60 גרם. כשרות בהשגחת הרבנות נתיבות. להשיג בנקודות מכירה.

גלידת אוזן המן של שקד Espresso Bar & Gilateria
הגלידרייה הממוקמת בכניסה לנמל תל-אביב מציעה לכבוד החג גלידת אוזן המן. לא בדיוק המוצר הקלאסי למשלוח מנות, אם כי מארז של הגלידה בהחלט יכול לשמש כתחליף ראוי, במיוחד אם מקבלי המשלוח הם מבוגרים. הגלידה עצמה היא גלידת שמנת איכותית, עם הרבה מאוד פרג ומעט חתיכות של אוזן המן. הטעם הכולל לא מזכיר בהכרח את טעם אוזן ההמן הקלאסית, אך התוצאה טעימה.
בשורה התחתונה: חובבי פרג וגלידה ייהנו ממנה מאוד.
1-3 כדורים ב- 12-22 ₪. להשיג בשקד Espresso Bar & Gilateria, נמל תל-אביב, 03-6760438.


מארזי ממתקים של כרמית ממתקים
כמו בכל חג משמעותי, גם הפעם משיקה חברת כרמית מארזי ממתקים המיועדים לילדים, שישמשו את המבוגרים שלא יודעים מה לקנות לילדים שלהם, או רוצים לפנק אותם עם מתוקים משמינים. המארזים השנה היו חביבים במיוחד. האחד הוא קלמר המגיע בצבעים שונים, רך למגע ומשלב דמויות של חיות כגון ברווז, ארנב, צפרדע ועוד. השני הוא מעין ארנק מבד רשת עם מחזיק מפתחות, המעוצב בצורות של לב, פרח, שמש וירח. בכל אחד יש ממתקים, החל מסוכריות על מקל וכלה במטבעות שוקולד, והם יוכלו לשמש את הילדים גם לאחר שהממתקים נגמרים.
בשורה התחתונה: גם טעים וגם פונקציונלי. נהדר. רק חבל שגם משמין.
9-16 ש"ח. בהשגחת בד"צ העדה החרדית, למעט קלמר החיות אשר בהשגחת הרבנות ראשל"צ. להשיג ברשתות השיווק.

Wonder Teddy של Rubezahl
בדומה לביצת ההפתעה של קינדר, גם וונדר טדי הוא למעשה שוקולד בצורה – של דובי, כמובן – המכיל בתוכו הפתעה לילדים. השוקולד משלב שני טעמים, חלב מבחוץ ולבן מבפנים, וההפתעה אמורה לספק את הילדים הסקרנים וחובבי הריגושים. השוקולד בסך הכל טעים למדי, ודמות הדוב נעשית בתשומת לב לפרטים.
בשורה התחתונה: המוצר גם טעים וגם מהנה. מה עוד צריך?
12.9 ₪ ל-3 יחידות של 25 גרם כל אחת. כשר באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בכל רשתות השיווק.

סדרה חדשה של PEZ
בכל פעם מחדש זה מדהים אותי, עד כמה הפכנו לגרסה קטנה וצעקנית של אמריקה הגדולה. תחום האוכל משקף זאת היטב, וסוכריות פז על אחת כמה וכמה. בארצות הברית זה להיט של הרבה שנים, וגם בארץ יש לסוכריות סוג של הצלחה, אם כי לא ידוע לי עד כמה. למי שלא מכיר, מדובר בסוכריות אותן "מטעינים" לתוך מיכל, שבראשו דמות כלשהי מעולמם של הילדים. המיכל בנוי כך שעל ידי הזזת ראש הדמות אפשר לקבל סוכרייה אחת. כדי להישאר רלבנטיים, כל פעם יוצאת לשוק סדרה חדשה של מיכלים עם ראשי דמויות שונות; עכשיו נבחרו חמשת כוכבי הסרט המצויר מדגסקר 2.
בשורה התחתונה: רק תיזהרו לא להשמין כמו האמריקאים, כן?
13.5 ₪ למיכל ו-3 חבילות סוכריות. כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג בכל רשתות השיווק.

סוכריות JellyBelly
עוד ביטוי מתוק לאמריקאיות הגיע באחרונה ארצה, גם הוא הודות לחברת סידס. מדובר בסוכריות הג'לי המפורסמות, שכל הורה המגיע לארצות הברית מכיר אותן היטב. הן טעימות במיוחד, מתוקות במידה סבירה, ומגיעות בשלל טעמים מוצלחים דוגמת אבטיח, פופקורן בטעם חמאה, שזיף, רימון, תותי פרוטי, מסטיק ועוד. חשוב לציין כי הן אינן מכילות גלוטן וג'לטין.
בשורה התחתונה: זה ממתק אמיתי.
5.5-20 ₪ ל-30-200 גרם. כשר פרווה OU ובהשגחת הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק וחנויות הנוחות, וכן בחנות הדגל בסינמה סיטי הרצליה.

חטיף דגנים עם אגוזים ושוקולד של תלמה
החטיף החדש הוא חלק מהסדרה המפנקת; סדרת חטיפים אישים שתלמה מייעדת בעיקר לנשים. אני בספק אם כל אישה תשמח לאכול חטיף שסך הקלוריות שבו עומד על 120 – לא מעט בשביל מי שרוצה לשמור על הגזרה, אלא אם כן הוא מהווה תחליף מלא לארוחת ביניים. החטיף עצמו טעים, יש בו כמות יפה של שוקולד חלב, קורנפלקס ומעט שברי אגוזים. החטיף לח במידה מסוימת, ובסך הכל כיף לנגוס בו. האריזה החדשה נוחה להפליא, יש לציין.
בשורה התחתונה: לנשים שרוצות להתפנק. וגם לגברים.
18-19 ₪ ל- 6 חטיפים של 25 גרם כל אחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר