סל הקניות של שחר 234

בסל השבוע יש פיצות – מוצלחות, מים בטעמים עם ממתיק סטיביה – מוצלחים, נקניקיות עוף מצופות – צריך להתרגל, יוגורט יווני – טעים אבל למה לא ישראלי? מנות צמחוניות בחימום עצמי – טעון שיפור, פתיתי ביצים – נהנינו

בסל השבוע יש פיצות – מוצלחות, מים בטעמים עם ממתיק סטיביה – מוצלחים, נקניקיות עוף מצופות – צריך להתרגל, יוגורט יווני – טעים אבל למה לא ישראלי? מנות צמחוניות בחימום עצמי – טעון שיפור, פתיתי ביצים – נהנינו.

Domino's All Stars של דומינו'ס פיצה
רשת הפיצריות השיקה שלוש פיצות חדשות בסדרת הפיצות הבינלאומיות שלה. הסיציליאנית משלבת זוקיני, פלפלים אדומים קלויים, זיתי קלמטה ועלי פטרוזיליה קצוצים; האמריקנית משלבת פלפלים ירוקים, כתף בקר, בצל, גבינת פרמז'נו מגוררת ורוטב חלפיניו פיקנטי; והצרפתית משלבת פלפלים אדומים קלויים, זיתי קלמטה, עלי תרד ומטבעות גבינת עיזים.
שלושתן מגיעות על בסיס בצק דק יחסית, רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה, וכולן היו מוצלחות מאוד. שונות זו מזו בשילובים ובטעם הסופי, כולן מאופיינות בכמות יפה של התוספות המובטחות ובטעמים המצליחים להזכיר את המדינות המדוברות (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחת ההשקות המוצלחות ביותר של הרשת בשנים האחרונות.
מ-55 ₪, בהתאם למבצעים. להשיג בסניפי הרשת, 1-700-70-70-70

נביעות + 7 של נביעות
החברה השיקה סדרה חדשה של משקאות מים בטעמים, המשלבות ממתיק חדש – צמח הסטיביה. הממתיק הטבעי, הנחשב לבריא יחסית, מחליף כאן ממתיקים מלאכותיים. יחד עם מעט פרוקטוז (סוכר פירות), מקבלים רק 7 קלוריות ל-100 מ"ל, או 35 קלוריות לבקבוק של חצי ליטר. המשקאות, החפים מטעם לוואי ויש להם מתיקות מעודנת וטובה, מגיעים בטעמי אגס-תפוח מוצלח, וטרופי.
בשורה התחתונה: השקה מבורכת ומוצלחת ביותר. כן ירבו.
מ-6.5 ₪ לחצי ליטר, מ-7.5 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג בנקודות המכירה.
צילום שירה פולבר

קורנדוג של מעדני יחיעם
החברה השיקה גרסה הישראלית ראשונה, ככל הידוע לנו, למאכל אמריקאי פופולארי. הכוונה היא לנקניקיות עוף מצופות בציפוי מבוסס תירס, כל נקניקיה על מקל. המוצר נמכר במארז של חמש יחידות, אותן צריך רק לחמם לפני האכילה. הציפוי אינו דבוק כל הזמן לנקניקיה – במהלך האכילה הוא משתחרר מהנקניקיה בקלות יחסית; הטעם של הציפוי סביר והנקניקיה אינה שונה בטעמה מאלו של החברה. השילוב של השניים יחד עובד טוב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: מוצר שצריך להסתגל אליו.
15.9 ₪ ל-300 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות מובחרות.

יוגורט יווני של דנונה מבית שטראוס
החברה השיקה את הגרסה שלה לטרנד הקולינרי העולמי – יוגורט יווני. היוגורט, המאופיין במדינת המקור במרקם קרמי וטעם מעט ייחודי, הפך לפופולארי ביותר בעולם, וגם בישראל הוא מגיע למדפי הסופרמרקט.
ההשקה של החברה כוללת שני מוצרים – יווני טבעי ויווני עם שכבת פירות יער. במבחן הטעם היוגורט אמנם טעים, אך אנו התקשינו להבין מה בעצם יווני ביוגורט החדש.
בשורה התחתונה: טעים, אבל באותה מידה יכול להיות גם ישראלי.
13.06 ₪ לרביעייה של יוגורט טבעי, 16.64 ₪ לרביעייה של יוגורט עם פירות יער. להשיג בנקודות המכירה.

מנות צמחוניות של שף הדרך
מותג המנות המוכנות, המבוססות על טכנולוגיית חימום ייחודית המאפשרת לאכול אוכל חם בכל מקום, השיק סדרה של מנות חדשות, בהן ארבע מנות צמחוניות. אנו ניסינו שתי מנות מתוך המבחר החדש – בולונז צמחוני ונתחי סויה ואורז בנוסח סיני. אחרי שהצלחנו לפתוח את האריזה העקשנית, התמודדנו עם מנת סויה ואורז שכללה הרבה אורז עשוי למחצה, מעט מדי ירקות (הרבה פחות מהתמונה על האריזה) וטעם כללי לא מלהיב; ובולונז שכלל תחליף בשר לא טעים במיוחד ופסטה בסיסית מדי (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: הרעיון מוצלח אבל הביצוע חייב להשתפר.
35 ₪. להשיג ברשת סו-גוד של סונול.
צילום חגית גורן

פתיתי ביצים של אוריינט
המותג, המתמחה בייצור של איטריות ביצים, השיק שני מוצרים חדשים. כאן לקחו את הפתיתים, אחד המאכלים הישראליים הפופולאריים ביותר, וביססו אותם על ביצים. הפתיתים מגיעים בצורת אורז ובצורת קוסקוס, שתי צורות מוכרות וידועות. במבחן העשייה והטעם, הפתיתים נעשו בקלות, המרקם שלהם היה דומה לאלו המוכרים, והטעם שלהם היה מצוין – כמובן שצריך לתבל כדי להוסיף טעם (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: נהנינו מכל ביס.
8-9 ₪ ל-400 גרם. להשיג בכל רשתות המזון.
צילום מוטי פישביין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר