סל הקניות של שחר 240

לסל הקיצי שלנו הכנסנו שלגוני לייט – מצוין, גרנולה בתוספת פקאן וצימוקים – טעים אך במתינות, מילקי שייק – כייף, זעפרן – שדרוג מוצלח, פחיות קולה מאוירות – לא בהכרח בגלל הפחית, מעדן חלב תות – ילדים אוהבים.


שלגונים של גלידות נסטלה
החברה השיקה סדרה של שלגונים שונים לעונה החמה. המבחר כולל שלגון פיניאס ופרב עם בובות לאיסוף עבור הילדים (וההורים המשלמים), כמו גם קראנצ' בר ושלגון מסטיק בננה קלאסי.
עם זאת, גולת הכותרת שייכת לתחום הלייט. החברה השיקה מארזים של שלגני לייט בטעמי וניל עוגיות, וניל אוכמניות ויוגורט חמוציות. טעמי האוכמניות והחמוציות מאושרים על ידי אי"ל, ושלושתם מוצלחים מאוד, הן בזכות המרקם החלבי, הן בזכות התוספות הנדיבות והן בזכות הטעם הסופי. הקלוריות? 20-35 קלוריות ליחידה (שלגוני העוגיות מכילים גלוטן).
בשורה התחתונה: גם נהנינו מכל ביס וגם לא הרגשנו אשמים. מצוין.
22-24 שקלים למארזים של שש יחידות. להשיג בנקודות המכירה.

גרנולה בתוספת פקאן וצימוקים של GREEN
חובבי הגרנולה מקבלים כעת מוצר חדש למדפים. מדובר בגרנולה פריכה וטעימה, המגיעה במוצר זה עם תוספת סבירה בכמותה של פקאן וצימוקים. השילוב מוצלח מאוד, והמוצר הופך בקלות לתחליף לדגני הבוקר הקלאסיים שיכול להתחבב גם על הילדים.
רק שימו לב לרשימת הרכיבים: לגרנולה יש הילה של מוצר בריא אך בפועל, המוצר כולל דבש, סוכר חום וסירופ פרוקטוז, שגם הוא למעשה סוכר (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: טעים, אך כדאי לצרוך במתינות.
20 שקלים ל-1 ק"ג (מחיר השקה). כשרות בהשגחת בית דין צדק, חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום מיכאל כץ

מילקי Shake של שטראוס
המוצר החדש של מילקי הוא למעשה גרסת המילק שייק של המוצר. בפועל, לקחו את המילקי המוכר והידוע וערבבו אותו היטב. לדברי החברה, הכינו כאן קצפת מתאימה לשתייה, ואחוזי השומן גדלו בהתאם לכמעט 10 אחוזים.
אנו התקשינו לשים לב להבדל, אך נהנינו מאוד מהמוצר. כמובן שאפשר לעשות דבר דומה עם מילקי רגיל, אך המוצר המוכן מספק יותר.
בשורה התחתונה: לפעמים זה כייף שדברים מתערבבים זה עם זה.
4.6 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

זעפרן של תבליני מימון
זעפרן הוא אחד מחומרי הגלם היקרים ביותר, וככזה, גם אריזה של חצי גרם תעלה לכם כ-20 שקלים בערך. מי שיבחר להשקיע בתבלין יראה כיצד הוא משדרג את המאכלים השונים (נסו להוסיף אותו לתבשיל אורז וראו מה קורה לטעם).
היתרון של המוצר הזה טמון באריזה שלו, כמו גם בחברה המשווקת, כך שניתן לרכוש אותו בקלות יחסית בכל רשתות השיווק.
בשורה התחתונה: שדרוג מומלץ לכל מטבח.
18-21 שקלים ל-0.5 גרם. כשרות בד"ץ העדה חרדית. להשיג ברשתות השיווק.

פחיות Sleek של RC COLA
המאמצים של חברות המשקאות הקלים, ובעיקרן משקאות הקולה, לגרום לנו לרכוש את המוצרים שלהן, נמשכים. הפעם מגיע המותג הזה, המחזיק בנתח שוק של 10%, עם סדרה חדשה של פחיות.
החידוש הוא באיורים על הפחיות המציגים את מה שבחברה מגדירים בתור "אמריקאים אמיתיים", במטרה לחזק בתודעה שלנו את הקשר האמריקאי של המותג.
בשורה התחתונה: לא בטוח שזה מה שיגרום לנו לשתות אותו, אבל ייתכן שאנחנו דווקא בעמדת מיעוט.
5-6 שקלים. להשיג בחנויות נוחות, קיוסקים ופיצוציות.

דני תותי פרוטי של שטראוס
מותג המעדנים הידוע של החברה התחדש הקיץ עם טעם חדש, במקביל לשיתוף הפעולה של המותג עם חברת דיסני. הטעם החדש הוא תותי פרוטי, כאמור, כלומר תות.
זה פונה כמובן לילדים, ואלו שטעמו אותו מסביבנו אהבו את הטעם מאוד. אנחנו, המבוגרים, שהתרגלנו לטעמי הווניל/שוקו הקלאסיים, קצת התקשינו עם הטעם החדש, אבל אם הילדים אוהבים, זה מה שחשוב.
בשורה התחתונה: טעם שילדים אוהבים.
2.56 שקלים לגביע, 16.34 שקלים למארז של 8 יחידות. להשיג בנקודות המכירה.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה