סל הקניות של שחר 29

השבוע בדקנו מרקי תיבול, רוטב לעוף, עגבניות מרוסקות בטעמים, עוגות ביתיות, חומוס, סוכריות, ואפילו מאפה חדש של דומינוס

מרקי תיבול חדשים של קנור מרכיבים טבעיים
קנור מרחיבה לטובת הצרכנים את סדרת המרקים שלה, לאחר שהיא מוציאה מהם את חומרים משמרים, תופסי מחזקי טעם ושאר מרעין בישין. כעת תמצאו על המדף את אבקות המרק בטעם פטריות ובטעם בצל, שממשיכות לספק אותה איכות כמקודם, ללא שינוי לרעה בטעם.
בשורה התחתונה: גם אם מקצרים את זמן הבישול, טוב שזה ידידותי יותר לגוף.
24 ₪ ל-400 גרם. להשיג בנקודות המכירה.


רוטב צ'ילי בוטנים של אוליביה

סדרת הרטבים המוכנים של אוליביה התרחבה באחרונה עם הרוטב החדש. הוא מיועד לעוף בתנור, מרינדה לצלייה בגריל, ואפילו כרוטב קר על עוף צלוי. ההשראה לרוטב באה מהמטבח התאילנדי המשלב חמאת בוטנים וצ'ילי, אם כי המקפידים על דקויות יבחינו בהבדל בינו לבין רוטב תאילנדי מסורתי. עם זאת הוא מוצלח מאוד, והשתלב היטב עם העוף בתנור שהכנו בבית.
בשורה התחתונה: גם הגרסה המוכנה של אוליביה תספק אתכם.
12 ₪ ל-310 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק.


עגבניות מרוסקות בטעמים של טבע טרי

מהפיכת השילובים מגיעה לכל פינה, ובאחרונה גם לפינת העגבניות המרוסקות. הסדרה החדשה של פריניר כוללת עגבניות מרוסקות טבעי, בתוספת שום ובתוספת בזיליקום. העגבניות בתוספת שום התגלו כחביבות מאוד. העגבניות טובות ומרוסקות לגודל נכון, ותוספת השום היתה עדינה ולא בולטת מדי.
כפי שהוא, יתאים המוצר לתבשיל הדורש עגבניות כמו גם מידה קטנה של שום; למאכלים עתירי שום כדאי להוסיף שום בנפרד.
בשורה התחתונה: למרות שהוא אינו עונה על כל צורך, המוצר החדש בהחלט יכול להקל על תהליך הכנת האוכל.
מ-3.5 ₪. פרווה, כשר בהשגחת הרבנות גליל תחתון בהכשר בד"צ אגודת ישראל. להשיג בשופרסל, חצי חינם, יינות ביתן, יוחננוף, אבא ויקטורי, מגה, מגה בול ומגה בעיר.

קלצונה אקסטרים בולונז של דומינוס פיצה
הקטגוריה החדשה יחסית והמוצלחת של דומינוס, המציעה פיצות חריפות מסוגים שונים, מתרחבת עם המוצר החדש. מדובר בקלצונה גדול מאוד המכיל רוטב עגבניות, בשר בקר טחון, מוצרלה, זיתים שחורים ופלפלי חלפיניו חריפים. רמת החריפות של המנה בינונית מינוס, מה שיעשה אותה מתאימה לחובבי החריף המתונים.
עם זאת, השילוב של כל הרכיבים גורם לכך שהם הולכים קצת לאיבוד. בהתחשב בחום הגדול שמטשטש מעט את הטעם, כדאי לחכות קצת לפני שנוגסים בו. המנה כפי שהיא יכולה להשביע רעב גברי סביר.
בשורה התחתונה: הפיצות מומלצות יותר, על הקלצונה אפשר לוותר.
25.9 ₪. להשיג בסניפי הרשת. www.dominos.co.il

עוגות ביתיות של שופרסל
המותג הפרטי של רשת שופרסל מתרחב גם לקטגוריה הפופולארית של עוגות מוכנות. החברה מציעה מגוון מצומצם יחסית של אפשרויות, אלא מנסה לקלוע לטעמים הפופולאריים: עוגת שיש, עוגת וניל עם שוקולד צ'יפס, ועוגה בטעם שוקולד. היצרנית של העוגות היא חברת גידרון, האחראית על המאפיות בסניפי הרשת.
טעימה של העוגות – שיש ווניל – העלתה כי מדובר בעוגות בינוניות באיכותן. הן טעימות, אמנם, ובעוגת הווניל היו לא מעט פצפוצי שוקולד, אך לא מלהיבות. מול המתחרים הן זוכות לפלוס גם בגלל המחיר.
בשורה התחתונה: בימי צמצום כלכלי הן מהוות אפשרות ראויה.
12 ₪ ל-400 גרם. כשר פרווה. להשיג בשופרסל, ביג, שופרסל שלי ושופרסל דיל.

חומוס אחלה מופחת השומן של שטראוס
צעד צרכני חשוב עשו בשטראוס, שהחליפו את השמן בסלטים שמייצרת החברה לטובת שמן קנולה, הנחשב לבריא יותר. במסגרת המהלך הכולל התמקדה החברה בחומוס הממותג תחת השם אחלה; ובמקביל להחלפת השמן הביאו להפחתה של 30% אחוזי השומן של החומוס, מ-23% ל-16%.
ההפחתה מורגשת היטב בפה – החומוס נהיה קל יותר – והטעם השתפר. בהתחשב בתועלת הבריאותית זו סיבה של ממש לשמוח.
בשורה התחתונה: דבר טוב קורה לצרכני חומוס אחלה.
4.5-16.7 ₪ ל-125 גרם ועד 1 ק"ג. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

סוכריות ג'לי של מיה
סוכריות ג'לי הן לרוב חוויה דואלית. מצד אחד הן צבעוניות, מעוררות חשק ומתוקות. אך לאחר כמה נגיסות הן הופכות לדביקות ולא נעימות. הסוכריות החדשות של חברת מיה הן יוצאות דופן בסוגיה האחרונה והמטרידה.
הסוכריות, המכילות צבעי מאכל טבעיים ואחוז מסוים של פרי הדר, אינן דביקות כמקובל. הן עדיין צבעוניות ומתוקות, וככאלה הן מומלצות.
הסוכריות, חשוב לציין, מגיעות בצורות של דובונים, טבעות או פלחי הדר.
בשורה התחתונה: אפשר ליהנות מהסוכריות החדשות, ילדים ומבוגרים כאחד.
6.5-8.5 ₪ ל-150 גרם. הכשר בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות מזון מובילות, ברשתות פרטיות ובצרכניות ברחבי הארץ. www.maya-foods.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר