סל הקניות של שחר 304

את הסל שלנו ריפדנו בגבינת זיתים 25% שומן – למי שלא מפחדים, רכזי עגבניות – מסייעים, חליטות תה – בהצלחה, במבה ענקית – למכורים, שוקולד מריר 73% – לשוחרי המריר, עוגה ללא גלוטן וללא סוכר – לצערנו לוותר, בפלה ענקית – נולדה להישאר

את הסל שלנו ריפדנו בגבינת זיתים 25% שומן – למי שלא מפחדים, רכזי עגבניות – מסייעים, חליטות תה – בהצלחה, במבה ענקית – למכורים, שוקולד מריר 73% – לשוחרי המריר, עוגה ללא גלוטן וללא סוכר – לצערנו לוותר, בפלה ענקית – נולדה להישאר. 

סימפוניה זיתים 25% של שטראוס
לאט לאט אפשר לראות מוצרים חדשים שנותנים מענה לצורך באוכל מענג, לעומת הטרנד הבריא שהביא למדפים מענה לצורך בשמירה על הגזרה. הגבינה החדשה הזו קשורה בצורך לעינוג – 25% שומן נותנים לה מרקם קרמי מפנק, ועם כל הכבוד למקבילות הרזות שמצטיינות במרקם עשיר, אין מה שיכול להחליף אחוז שומן גבוה. הגבינהגם מכילה כמות יפה של זיתים, כך שמתקבלת גבינה עשירה בכל המובנים.
בשורה התחתונה: מתאימה למי שאוהב גבינה עם זיתים, וסוגיית השומן לא ממש מטרידה אותו.
כ-10 שקלים ל-210 גרם. להשיג בנקודות המכירה.
צילום שלומי ארביב

רכזי עגבניות של Mutti
שלושה מוצרים חדשים של המותג האיטלקי הגיעו לישראל. מדובר בסדרה של רכזי עגבניות שקיבלו תוספות שונות, כדי להשפיע על המרקם ובעיקר על הטעם. התוצאה אמורה להשפיע כמובן גם על התבשילים שלנו: רכז עגבניות עם בצל, רכז עגבניות עם עגבניות לחות, ורכז עגבניות עם ירקות.
עיון ברשימת הרכיבים מעלה נתונים מפתיעים. הרכז עם הירקות מכיל בעצם 15% גזר ו-6% בצל, בעוד שהרכז עם הבצל מכיל רק 3% בצל. בהתאם, הרכז עם שני הירקות היה עשיר יותר בטעם. אם תשתמשו ברכז עם הבצל, עדיין תצטרכו להוסיף לו בצל כדי לקבל טעם דומיננטי יותר.
אהבנו בעיקר את זה עם העגבניות הלחות, שהן למעשה מיובשות ולחות, כך לפי רשימת הרכיבים, ומתקבל טעם עשיר של עגבניות באיכות גבוהה יותר מזו של הרסק המוכר לנו מהארץ. המחיר בהתאם.
בשורה התחתונה: גם אם התיבול שלנו הוא שקובע את הטעם הסופי, הרכזים החדשים יכולים לסייע.
13.9 שקלים ל-130 גרם. להשיג ברשת ספייסס.

חליטות תה של London Fruit & Herb
בשנים האחרונות, החידושים בכוס התה שלנו היו בעיקר סביב התה הירוק, שמופיע כיום בליין המוצרים של כל יצרניות התה בישראל. בעונה הזו יש חידוש קצת יותר מעניין: מותג חדש שהגיע לישראל. ולא סתם מותג, אלא כזה שנוצר במדינה בה שתיית תה זה עניין של מסורת. המבחר כולל תפוח-קינמון, תות-וניל, קמומיל, ענבי שועל, לימון וליים, דומדמניות כחולות, אפרסק, תפוז, פטל ומנטה.
אהבנו את הקמומיל שלהם, שהיה עשיר בטעם ובריח, והופתענו לטובה מטעמים פחות מוכרים בארצנו, כמו ענבי שועל ודומדמניות כחולות.
בשורה התחתונה: צריך לא מעט כדי לכבוש נתח משוק התה הישראלי, אנו מקווים שהמותג החדש יצליח. הטעמים המיוחדים שלו ראויים להישאר.
15-20 שקלים. כשר לפסח ולכל ימות השנה באישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בבתי הטבע, בתי מרקחת ובחנויות מובחרות.                                          

במבה בובמה של אסם
אחרי הבמבה במילויים שונים, שהיו להצלחה, הגיעה עוד גרסה חדשה של במבה. הפעם מדובר בבמבת ענק. כלומר, כל יחידה של במבה היא למעשה 2-3 יחידות של במבה רגילה, שחוברו להן יחדיו.
המרקם נותר פריך כשהיה, והחשש שלנו שכל יחידה תהיה יבשה במרכזה, התבדה. הטעם גם הוא נותר כשהיה. כלומר, רק חווית האכילה השתנה: אם אתם רגילים לדחוף לפה כמה במבות בבת אחת, לא בטוח שתצליחו עם החדשה.
בשורה התחתונה: כיאה למכורים לבמבה, גם הגרסה הגדולה במיוחד שלה נעלמה במהרה.
4-5 שקלים ל-60 גרם. כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית. להשיג ברשתות שיווק.
צילום סטודיו אסם

Ritter Sport שוקולד מריר 73% של Ritter
כשהיינו צעירים לא אהבנו את המרירות של השוקולד המריר. החיבה לטעם הזה נרכשת, כנראה, יחד עם הרגלים נוספים שרוכשים כאשר מתבגרים. לכן, מבחינתנו מדובר במעבר טבעי מטעמי שוקולד החלב של המותג לטעם המריר החדש.
זה מכיל 73% מוצקי קקאו המגיעים מאקוודור, והתוצאה היא טעם עשיר ועמוק, שזוכה למידה של מתיקות מדויקת המאזנת אותו.
בשורה התחתונה: אם אתם מאוהבי המותג ומחובבי השוקולד המריר, המוצר החדש יגשים לכם את כל האהבות.
8.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות פרטיות.

עוגה ללא גלוטן וללא סוכר של בר-אל
בשוק ישנם לא מעט מוצרים ללא סוכר, באותה מידה שישנם מוצרים ללא גלוטן. אך מי שמקפיד על המנעות משני אלה ביחד, עלול למצוא את עצמו בבעיה, שכן מעטים היצרנים המוותרים על שני הרכיבים, שהנם מהפופולאריים ביותר בתעשיית המזון.
בנוף זה, לפיכך, בולטת לטובה עוגה זו, שעושה שימוש בתחליפים למיניהם, כגון קמח אפונה במקום קמח חיטה. התוצאה הסופית, יש להודות, רחוקה מלהיות מפתה: המרקם אמנם טוב ביחס לעוגה בחושה תעשייתית, אבל יש לה טעמי לוואי חזקים יחסית.
בשורה התחתונה: עם כל הרצון הטוב, כדאי לוותר על עוגה זאת.
24 שקלים ל-400 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא. להשיג בשופרסל (במתחמי green), עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן ובחנויות טבע.

בפלה ענקית של עלית מקבוצת שטראוס
הדעות אצלנו היו חלוקות למראה המוצר החדש. היה מי שהתלהב במיוחד מהרעיון, וטען בתוקף שצריך למהר לרכוש עוד כמה כאלה לפני שהמהדורה המוגבלת תאזל מהחנויות. מנגד היה מי שהסתכל על 300 הגרם של הבפלה, שמגיעה ביחידה אחת ולא מחולקת לחתיכות, ותהה איך לעזאזל אוכלים אותה בלי לעשות פירורים.
התשובה פשוטה, אגב: סכין, מזלג וצלחת. מלבד זאת כדאי לציין כי הבפלה הענקית מצופה שוקולד חלב, ובתוכה יש מילוי קרם שוקולד עם אגוזי קשיו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אנחנו מהמרים שהמהדורה המוגבלת תישאר איתנו עוד הרבה זמן.
כ-12.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בנקודות המכירה.
צילום סטודיו אוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר