סל הקניות של שחר 31

שלל מוצרים חדשים עמדו למבחן טעימה השבוע, כולל משקאות סרפינג ושנדי מכבי בטעמים חדשים לקיץ, כמו גם עוגיות, שוקולד, ופלים, מילקי מריר, ואפילו בצל מטוגן

עוגיות שוקולד צ'יפס של קונדיטוריית לחמי
עוד לפני החגים יצאה הקונדיטוריה עם המוצר החדש, מתחרה לעוגיות דומות הממלאות את המדפים ברשתות השיווק. לחמי משלבים בעוגיות 42% שוקולד, אחוז גבוה יחסית המציב את העוגיות ברף הגבוה של קטגוריה זו. עם זאת, העוגיות היו חסרות את מידת הלחות שאני אוהב.
התוצאה היא עוגיות פריכות אמנם אך מעט יבשות. מי שמעדיף עוגיות יבשות יחסית ייהנה מהן מאוד.
בשורה התחתונה: למרות ההסתייגות האישית העוגיות מומלצות.
13 ₪ ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

Lindt Cresta של Lindt
מותג השוקולד הידוע יצא עם מוצר חדש. מדובר בטבלת שוקולד חלב עם מילוי פנימי של שבבי נוגט.
המוצר הוא חלק מסדרת טבלאות השוקולד הממולאות, והוא משלב בהצלחה גם את הטעמים השונים של השוקולד והנוגט וגם המרקם השונה – השבבים הפריכים והשוקולד החלק. התוצאה מתוקה ושוקלדית במיוחד.
בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי שוקולד, נוגט, ובעיקר למצוא הפתעה בתוך החפיסה. רק חבל שהמחיר כה גבוה.
14 ₪ ל-100 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. להשיג בכל רשתות השיווק.

טעמים חדשים של ספרינג
מותג המשקאות הידוע של חברת יפאורה יצא באחרונה עם שני טעמים חדשים, כל זאת לקראת האביב. כל אחד משני המשקאות החדשים משלב שני טעמים – פפאיה ומנגו באחד ותות וקיווי בשני.
לטעימה הגיע ספרינג תות-קיווי, שהתגלה כבעל רמת חמיצות סבירה חרף רכיביו החמצמצים, אותם מאזנת המתיקות של המשקה. טעמי התות והקיווי משלבים היטב זה עם זה, והמשקה אינו סמיך מדי, דומה במרקם שלו למשקאות ספרינג האחרים.
בשורה התחתונה: המשקה חביב אך אינו מלהיב. יתאים בעיקר לחובבי תות וקיווי, ובעיקר של השילוב ביניהם.
7 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות המכירה.

ופלים ללא סוכר של מנעמים
סדרת הוופלים ללא סוכר של החברה אינה חדשה, אך היא יצאה באחרונה עם אריזה חדשה ומתכון משופר. ראשית יש לציין כי לא זכיתי לטעום את הגרסה הקודמת של הוופלים, כך שחוות הדעת היא לפיכך מעט מוגבלת. עם זאת, שלושת טעמים – שוקולד, וניל או לימון – מתגלים כמפתיעים לטובה.
אמנם יש בהם ממתיק מלאכותי אך הוא במינון נמוך יחסית, והתוצאה היא ופלים לא מתוקים, ללא טעם לוואי, עדינים מאוד וטעימים במיוחד. המרקם שלהם, ובכן, כמו המרקם של וופל תעשייתי ממוצע – קפה חם ימיס אותו תוך כמה שניות.
בשורה התחתונה: המוצר החדש מחזק את התחושה לפיה המוצרים שאנו אוכלים נעשים מתוקים מדי. הוופלים החדשים הם הוכחה טובה לכך שפחות מתוק – יותר טעים.
6.9-8.9 ₪ ל-180 גרם. כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בצל מטוגן של ביכורי השדה
המוצר החדש שהוציאה חברת נטו תחת המותג ביכורי השדה, אמור לחסוך זמן בישול יקר – במקום לחתוך בצל ולטגן אותו אפשר לרכוש את המוצר הזה, שמכיל כמובן בצל חתוך ומטוגן.
עד כה זה נשמע טוב, אך מבחן הטעימה מעט מאכזב. קיומו של חומר משמר בתוך המוצר פוגע בטעם שלו והופך אותו לתעשייתי מדי.
בשורה התחתונה: המוצר אמנם לא מכיל צבעי מאכל והמרקם שלו אינו שונה בהשוואה לבצל שטוגן בבית, אך עדיין, קנו אותו רק אם אתם לא בררנים במה שאתם מכניסים לפה.
12-14 ₪ ל-220 גרם. הכשר רבנות מקומית. להשיג ברשתות השיווק.

מילקי BLACK של שטראוס
כשהגיע המוצר החדש בסדרת מילקי כל שיכולתי לחשוב עליו הוא "המוצר הזה לא יצא כבר למדפים?" התשובה, כאמור, לא. גם אם לאור הפופולאריות של המילקי מתבקש שמילקי המבוסס על שוקולד מריר יהיה מוצר ותיק בארון הקירור בסופרמרקט השכונתי.
כך או כך, קצת קשה להתרגל לטעם שלו. כלומר, חובבי מילקי ושוקולד מריר ייהנו ממנו מאוד, אך מי ששוקולד חלב עדיף עליו – כמוני – עדיף שידבוק במילקי הוותיק, העשוי שוקולד חלב.
בשורה התחתונה: השאלה שנותרה פתוחה היא כמה מצרכני המילקי מעדיפים בכלל שוקולד מריר.
2.81 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

שנדי מכבי בטעמי אפרסק ותפוח של בירה מכבי
אחרי ההצלחה של שנדי מכבי בטעם למון ליים, מגיע תורם של טעמים חדשים בסדרה. למי שלא מכיר, שנדי מכבי היא בירה עם 2% אלכוהול בלבד. היא מיועדת לצעירים או למי שמעדיף בירה קלילה, ללא הטעם המריר המוכר שלה. הטעמים החדשים הם תוספת מצויינת לסדרה – כל אחד מהם משתלב היטב עם הטעם הקליל של הבירה. שימו לב, החברה מצהירה כי המשקאות החדשים יימכרו רק במהלך חודש מאי.
בשורה התחתונה: קיבלנו משקה בירה נפלא לקיץ. עכשיו נותר לקוות שהמכירות שלו יימשכו אל מעבר לחודש מאי.
27 ₪ לשישייה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר