סל הקניות של שחר 333

הגענו למדור ה- 333 של שחר. ברכות. בסל שלנו: בשר טרי מוזל – מהלך חשוב, משקאות קלים – אחד כן השני לא, רסק תפוחים – למאפים לחג, פיתה קראנץ' עם חיטה מלאה – כן, טורטיות נוסח מקסיקו – חביבות, גבינה צפתית ללא מלח – למי שצריך, מארזי תה – נחמד, מארז קפה נמס – חביב

הגענו למדור ה- 333 של שחר. ברכות. בסל שלנו: בשר טרי מוזל – מהלך חשוב, משקאות קלים – אחד כן השני לא, רסק תפוחים – למאפים לחג, פיתה קראנץ' עם חיטה מלאה – כן, טורטיות נוסח מקסיקו – חביבות, גבינה צפתית ללא מלח – למי שצריך, מארזי תה – נחמד, מארז קפה נמס – חביב.

בשר טרי של ANGUS מבית שופרסל
הרשת החלה לפעול לראשונה בתחום הבשר הטרי עם מותג נפרד מהמותג הפרטי שלה. הבשר נושא את שמו של בשר הבקר הידוע מארגנטינה, מקור הייבוא. המבחר בשלב זה כולל סטייק אנטריקוט, צלעות, כתף מרכזי, צלי כתף, פילה מדומה, שריר הזרוע וצוואר (לבשר טחון).
אנו ניסינו את האנטריקוט, עליו אפשר להגיד שלושה דברים: אכן טרי, איכותו טובה, והמחיר שלו הופך את הרכישה של בשר ליותר אפשרית. המחירים כמובן שונים בין סניפי הדיל לבין הסניפים העירוניים, אך ביחס למחירים הכללים בשוק, זו אופציה ראויה.
בשורה התחתונה: מהלך צרכני חשוב, אידיאלי לצרכני תזונת הפליאו.
מ-59.9 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

משקאות קלים של פריגת
לקראת החגים השיקה החברה שני משקאות קלים: תפוח-רימון ותפוח-דובדבן. שניהם משלבים מעט מהפרי עם מים, סוכר ועוד רכיבים, לטובת מי שמחפש משקה קל יותר טבעי ולא נרתע מהקלוריות.
שניהם מרעננים אך שונים מאוד זה מזה: בשניהם טעם התפוח אינו מורגש, אלא הדובדבנים באחד והרימונים בשני. בעוד שמשקה הדובדבנים היה בעל טעם חזק, קצת תעשייתי, הרי משקה הרימונים היה מוצלח יותר: עדין ביחס למיץ עשוי 100% רימונים, ועדיין שומר על טעם הפרי.
בשורה התחתונה: משקה התפוח-רימון מומלץ, על הדובדבן אפשר לוותר.
4.9-6.2 שקלים ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום אריה ויסמין

רסק תפוחים ממותק עם קינמון של תומר
רסק תפוחי עץ אינו מוצר חדש – אנחנו זוכרים אותו לטובה עוד מהילדות הרחוקה שלנו. אבל בימינו אפשר לבחור גם באופציה הזו: אותו הרסק עם תוספת של קינמון, אשר ביחד מספק מידה של מתיקות לרסק וכמובן את הטעם של התבלין.
מצוין למי שזקוק לשילוב של רסק תפוחי עץ וקינמון למאפים לחג, ולא רוצה לטרוח סביב הפיכת התפוחים מקשים לרכים.
בשורה התחתונה: כל מה שנשאר עכשיו הוא רק למצוא מי שיאפה עבורנו.
10 שקלים ל-720 גרם. כשר למהדרין חתם סופר בני ברק. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עידו קימלוב

פיתה קראנץ' עם חיטה מלאה בטעם טפנד זיתים של שטראוס
ההצלחה של פיתה קראנץ' אינה חדשה, ובאופן טבעי החברה ממשיכה להוציא גרסאות חדשות לאותו המוצר. הפעם מדובר בפיתה שעשויה בחלקה מקמח חיטה מלאה, עם תוספת של חתיכות זיתים בתערובת, מוצר היוצא במהדורה מוגבלת לתקופת החגים.
השימוש במילה טפנד הוא כמובן שיווקי ולא מעיד על התוכן עצמו, אך זה בכל זאת מוצלח: החיטה המלאה משביעה יותר, בריאה יותר, ולא משפיעה משמעותית על הטעם; והוספת הזיתים משדרגת את החטיף, במיוחד למי שאינו רוצה לטבול אותו או למרוח עליו שום דבר.
בשורה התחתונה: אל תתנו לחיטה המלאה להרתיע אתכם.
12.5 שקלים ל-300 גרם. כשרות בד"צ. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו שטראוס

ביסלי נאצ'וס של אסם
הפופולאריות הגוברת של האוכל המקסיקני בכלל ושל חטיפי הטורטייה בפרט, הביאה את החברה להכניסו לקטגוריית החטיפים. היא עושה זאת תחת המותג ביסלי, עם שלושה מוצרים חדשים: חמוץ חריף (עגול), ספייסי צ'ילי (מגולגל), ואקסטרה צ'יז (אליפטי).
הטורטיות עצמן פריכות מאוד, מהטובות מסוגן. הן דקות יותר מטורטיות מקסיקניות ויש להן טעמים אחרים – מן הסתם לאור התיבול שהחברה מעניקה למוצרים; אך בכל הקשור למרקם הן מפתיעות לטובה. הטעמים מנסים לקלוע לטעמים הפופולאריים: חמוץ-מתוק המגיע מהעולם האסייאתי, אקסטרה צ'יז מהעולם האמריקאי, והצ'ילי, היחיד שקשור איכשהו לדרום אמריקה/מקסיקו. אם מתעלמים מהפיוז'ן המפתיע, הם לא רעים; במיוחד טעם הצ'ילי.
בשורה התחתונה: אחד הגיורים החביבים של הטורטיה שנעשו כאן.
2.5-3.3 שקלים ל-50 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו אסם

גבינה צפתית ללא מלח של מחלבות גד
גבינה צפתית אינה מלוחה במיוחד כמות שהיא, ואחרי שהמחלבה הוציאה ממנה את המליחות, היא כמובן הרבה פחות טעימה. היו שטענו שהיא לא טעימה בעקבות זאת, אבל מי שאינו צורך מלח, או נרתע מרמת המליחות המקובלת במרבית המוצרים, יידע להעריך את השינוי – 30 מ"ג נתרן ל-100 גרם, לעומת 700-1,000 מ"ג נתרן בגבינות אחרות.
בשורה התחתונה: טוב רק למי שחייב להגביל את צריכת המלח שלו.
14.6 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב

מארזי תה של סרמוני
העובדה שאנו מתקרבים לחורף, אומרת שכבר הגיוני לתת תה כמתנה. גם אם האדם חובב תה וצורך אותו לאורך כל השנה, הרי להגיש מארז של תיונים, מעוצב ואיכותי ככל שיהיה, באמצע הקיץ, בלתי הגיוני בעליל בעינינו.
כך או כך, ייאמר לזכות מוצרי החברה שאלה אכן תיונים איכותיים, במיוחד כאשר רוכשים את התערובות הנמכרות בתיוני פירמידה המגיעים ארוזים בנפרד, כל אחד בקופסת קרטון. המארזים מבוססים בדיוק על תערובות אלו, וניתן לבחור בין מארז קופסא מלבני עם 12 תערובות וחליטות תה בשקיקים אישיים, ומארזים המוצעים על מגשי עץ עם 10, 12, 20, 48 ו- 96 יחידות.
בשורה התחתונה: נחמד למי שמחפש מתנה קולינרית לחג לאוהבי תה.
מ-45 שקלים. להשיג בטבע קסטל, ב-09-9515818 וב-www.ceremonietea.co.il.

מארז קפה נמס עלית של שטראוס
"האמא הכי טובה", "אמא תמיד צודקת", "האבא הכי בעולם" ו"מספר 1", הם חלק מההקדשות העוטפות את הכוסות במארז זה.
מדובר בשילוב בין קפה נמס עלית לבין כוס קרמיקה אחת, כאשר ניתן להתאים כך שמקבל המארז יקבל את המשפט המתאים. הרעיון אינו חדשני, כמובן, אך הביצוע שלו חביב.
בשורה התחתונה: רק תוודאו שמקבל המארז ממשיך לשתות את הקפה של החברה.
14.9-19.9 שקלים למארז הכולל 200 גרם קפה. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג בנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר