סל הקניות של שחר 336

בסל שלנו השבוע דגש על עוגות ועוגיות: עוד עוגת דבש – אופציה טובה, עוגה מצוננת – אבל בריאה, עוגיות בוקר – לא מחליפות ארוחה, עוגיות איטלקיות – מוצלחות 8 סוגי תה אורגני יחד – לגיוון, מוזלי חדש – להוסיף צימוקים וגרעינים

בסל שלנו השבוע דגש על עוגות ועוגיות: עוד עוגת דבש – אופציה טובה, עוגה מצוננת – אבל בריאה, עוגיות בוקר – לא מחליפות ארוחה, עוגיות איטלקיות – מוצלחות 8 סוגי תה אורגני יחד – לגיוון, מוזלי חדש – להוסיף צימוקים וגרעינים.


עוגת דבש של קופיקס

יש יתרון משמעותי לאופציה שמציעה הרשת לעוגת הדבש המסורתית – הגודל שלה והמחיר. זו עוגה בחושה קטנה המספיקה ל-2-4 אנשים, או למי שמתגורר לבד ואינו רוצה להשקיע הרבה בעוגה בגודל הנפוץ יותר.
במחיר הזה אי אפשר לצפות לאיכות של קונדיטוריה, אך בהתחשב במחיר, התמורה הולמת. עוגה בחושה, כאמור, לא לחה במיוחד אך גם לא יבשה; עם כמות סבירה של דבש שנותן את הטעם המתבקש (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: טוב שיש אופציה זאת.
5 שקלים ל-220 גרם. להשיג בקופיקס ובסופר קופיקס.

מילקי Cake של שטראוס
לא רק מוצר חדש, אלא השקה של קטגוריה חדשה, שאמנם מוכרת בעולם אך אינה נוכחת אצלנו: עוגות מצוננות.
מדובר בעוגה שמשקלה 34 גרם, כלומר מנה אישית בגודל דומה לזה של חטיף דגנים. עוגה בחושה במילוי קרם וניל ובציפוי שוקולד, וכיאה לעובדה שהיא מצוננת, היא נמכרת במקררים.
העוגה ממותגת מילקי למרות שהקשר היחיד הוא בצבעי העטיפה, ואם ממש תתעקשו, גם בצבעי המוצר עצמו. בסופו של דבר, זו עוגת שוקולד טובה יחסית, שטעם הווניל בה הולך קצת לאיבוד.
בשורה התחתונה: אופציה טובה ובעיקר מרעננת בתחום העוגות בארץ.
2.5-3.1 שקלים ל-34 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.
צילום סטודיו שטראוס

סלים דליס Breakfast של סלים דלים
אם העוגות המצוננות הן קטגוריה חדשה עם שחקן אחד בלבד בשלב זה, הרי בקטגוריית עוגיות בוקר יש כבר מספר שחקנים.
אם אתם קוראים על המושג בפעם הראשונה, אלו עוגיות שפותחו במטרה לתת מענה לארוחת בוקר – כלומר, במטרה לשכנע את הצרכנים שהגענו ליקום המקביל, בו עוגייה היא בעצם ארוחה מזינה.
אז אם מתעלמים מהמעטפת השיווקית המוזרה והמטרידה הזו, האופציה שמציע המותג היא בין הטובות שיש: קמח חיטה מלאה, פתיתי שיבולת שועל מלאים, כוסמת מדגנים מלאים, קמח שעורה מלא, קמח שיפון מלא, קמח כוסמין מלא וקמח קוקוס מלא, היוצרים עוגייה פריכה במידה הנכונה; עם תוספות דוגמת שוקולד צ'יפס; פירות וסיבים תזונתיים; שיבולת שועל; או תוספת של טעם חלב.
את העוגיות בטעם חלב אהבנו פחות – כדי לקבל טעם של חלב אמיתי, נא לטבול בנוזל עצמו; אבל אלה עם פירות ושוקולד צ'יפס טובות מאוד, בין השאר משום הכמות היפה של התוספות המובטחות (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: תיהנו מהן, אבל אל תאכלו אותן במקום ארוחת בוקר.
12.9 שקלים ל-228 גרם. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרב רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.
צילום אפרת אשל


עוגיות של SAPORI

מותג חדש בתחום העוגיות הגיע לישראל. כאן אין ניסיון ליצור אלטרנטיבה לארוחת הבוקר, אלא "פשוט" אלטרנטיבה לעוגיות המוכרות לנו, והחברה האיטלקית עושה זאת בהצלחה.
ההשקה כוללת בשלב זה קנטצ'ני שקדים, קנטצ'ני שוקולד, ועוגיות שקדים רכות, מתוכן ניסינו את קנטצ'ני השוקולד ואת עוגיות השקדים, והתענגנו עליהן.
טעמים עשירים, שילובים מדויקים של טעמים, ומרקם מצוין. אלה בין העוגיות הטובות ביותר שמקורן בחברה ולא בקונדיטוריה, אותן תמצאו היום על המדפים (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם כבר לבחור בעוגיות, תקנו אותן.
12.9 שקלים ל-175/220 גרם. להשיג בטיב טעם וברשתות מזון.
צילום סטודיו דרור כץ

אגדת תה של עדנים
רק לאחרונה הכרנו את החברה הישראלית המציעה תה. זה קרה הודות להשקת מוצר זה, המיועד אמנם לשמש כמתנה, אך בפועל יכול לשמש אותנו בבית. מדוע? משום הגיוון, האיכות והמחיר.
זו חבילה של 64 שקיקים המתחלקים לשמונה סוגי תה – לואיזה ולימונית, צ’אי מסאלה, תה ירוק עם יסמין, תה ירוק עם נענע, רימון ורוייבוס, שומר, תה ירוק עם לימון, וקמומיל.
מדובר בתה אורגני, כלומר שהעלים והצמחים גודלו ללא שימוש ברכיבים מרעילים, והטעמים השונים טובים. המחיר: 79 שקלים, מגדיל את אטרקטיביות המוצר.
בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב מגוון של תה בבית ונמנע ממוצרים לא אורגניים.
79 שקלים ל-64 שקיקים. להשיג ב-04-9534603
וב-www.adanim-tea.co.il/store.

מוזלי של VITALIA
שני מוצרים חדשים השיקה חברת תומר תחת מותג המוזלי שלה, המצטרפים לשלושה מוצרים וותיקים. האחד הוא מוזלי קראנצ'י בתוספת צימוקים, שוקולד ובננה. השני נמכר עם צימוקים, תפוח עץ מיובש, גרעיני חמניות וקינמון.
המוזלי עשוי מאשכולות גדולים של דגנים פריכים, שכמתבקש לא עברו קלייה אך יש להם מידת פריכות טובה.
אנו טעמנו את המוזלי עם צימוקים ותפוחי עץ. בתערובת ו טעם הקינמון היה דומיננטי, אך משתלב היטב; וגם לתפוחים יש נוכחות יפה. שני הרכיבים הנוספים היו בנוכחות קטנה מדי, וחבל (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: עוד מהצימוקים והגרעינים ונהיה ממש מרוצים.

15 שקלים ל-600 גרם. כשרות בד"צ חתם סופר. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עידו קימלוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר