סל הקניות של שחר 338

השבוע מריחים סתיו באוויר עם מוצרי אפייה – גם טובים, קוסקוס – מוצלח, תחליף סוכר – מומלץ, עוגיות שחור לבן – גם קלוריות, גלידה – אהבנו, חטיפי דגנים שוקולד – אל תפסיקו

השבוע מריחים סתיו באוויר עם מוצרי אפייה – גם טובים, קוסקוס – מוצלח, תחליף סוכר – מומלץ, עוגיות שחור לבן – גם קלוריות, גלידה – אהבנו, חטיפי דגנים שוקולד – אל תפסיקו.


מוצרי אפייה של Desserts

במשך שנים רבות היה תחום מוצרי האפייה בארץ המקום של מוצרים נטולי מותג. זה השתנה לפני מספר שנים עם כניסתה של חברת התבלינים מיימונ'ס לקטגוריה. עכשיו היא מקבלת תחרות עם המותג הישראלי החדש הזה, בשיתוף השף קונדיטור אורן בקר, המעורב בפיתוח המוצרים ובמיתוגם.
במהלך הושקו כ-150 מוצרים ב-14 קטגוריות שונות, ועד כמה שכל המוצרים מעוצבים בשפה אחידה וברורה, האיכות שלהם אינה אחידה.
אחד החידושים, למשל: חצאי מקרונים מוכנים למילוי ולאכילה, הן בפועל עוגיות כל כך יבשות, שקשה להשוות אותן במרקם לעוגיות השקדים הצרפתיות. מנגד, מחיות הפרי, כמו מחית פטל אדום, מתגלות כאופציה מצוינת למי שרוצה להוסיף פירות למאפים שלו, וכך גם התערובת להכנת מלבי שניסינו, המספקת גרסה מוצלחת יחסית של הקינוח המפורסם, כולל טעם של מי ורדים בתערובת (גלוטן בחלק מהמוצרים).
בשורה התחתונה: הניסיון לספק מענה לכל הצרכים מחייב חוסר אחידות באיכות, אך בסך הכל יש כאן גם מוצרים טובים הנותנים מענה לצרכים שונים של האופים הביתיים.
29.9-39.9 ל-300 גרם מחית פרי, 27.9 שקלים ל-20 חצאי מקרון, 12.9-21.9 שקלים לתערובות להכנת מאפים. להשיג ברשתות השיווק וב- www.desserts.co.il.

קוסקוס של מאסטר שף
המותג נכנס לתחום הקוסקוס עם שלושה מוצרים, המיועדים כולם להכנה מהירה: קוסקוס חיטת סולת, קוסקוס חיטה מלאה, וקוסקוס 100% חיטת דורום. האחרון, כך מסבירים בחברה, הוא יחיד מסוגו בישראל, וזהה לזה שמכינים במרוקו.
בפועל, קוסקוס להכנה מהירה לעולם לא יהיה דומה לזה המוכן בעבודת יד, אך הסדרה החדשה תספק את מי שאינו יודע/יכול/רוצה לעמול על הכנת הגרגרים בעצמו. המוצר טוב יותר ממוצרים דומים הנמכרים בשוק, והגרסה העשויה מחיטת דורום היא אכן חידוש מרענן (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שרוצה להכין את הקוסקוס שלו בקלות.
7.5 שקלים ל-350 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות קריית אתא. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.
צילום אפרת אשל

תחליף סוכר של סוויטאנגו
שוק תחליפי הסוכר מתרחב עם המוצר הזה, המשלב בין שני עולמות לכאורה מנוגדים: אריטריטול – סוכר כהלי שאינו נספג בגוף ולכן מתאים לחולי סכרת; מעט סטיביה; ואחוז קטן של קרמל, המעניק לכל התערובת מראה כשל סוכר חום.
המוצר משתלב טוב בתה או בקפה. הטעם שלו מעט שונה מזה של סוכר רגיל, אך יותר עדין משל סוכרזית, וקל להתרגל אליו. הוא שימש אותנו גם לאפייה, בהתאמה לכמות הסוכר הרשומה במתכון, והמתיק היטב את העוגה ותרם את תרומתו למרקם שלה.
אנחנו גם לא חווינו עלייה מחדש בצורך למתוק אחרי שאכלנו מהעוגה, בדומה למה שקורה אחרי אכילת מתוקים עם סוכר רגיל.
בשורה התחתונה: אופציה מומלצת למי שמחפש תחליף סוכר טוב וידידותי לגוף.
37-45 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות טבע ובחנויות טבע, 

וב- www.sweetango.co.il.
צילום יוליה


Hit Minis – Black & White של Hit

החברה הרחיבה את ליין העוגיות הקטנות שלה, עם השילוב הקלאסי בין שחור ללבן. מה שעובד בעולם האופנה עובד, כך מסתבר, גם באוכל: לעוגיות יש צבע שוקולדי וטעם של קקאו, בעיקר; וקרם החלב מספק את הניגודיות המתבקשת לא רק בצבע, אלא גם בטעם. הודות למרקם הפריך ולכמות מספקת של אותו הקרם, מקבלים עוגיות ממכרות למדי (מכיל גלוטן).

בשורה התחתונה: אל תשכחו שגם אם הן קטנות, יש בהן קלוריות.
7 שקלים ל-130 גרם. כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

SATISFY MY BOWL של בן & ג'ריס
30 שנה לאחר יציאת האלבום לג'נד של בוב מארלי, מוציאה החברה גלידה חדשה לציון המאורע. מדובר בשילוב ממכר של גלידת שמנת עם בננות, קרמל, פירורי עוגיות, וחתיכות פאדג' בצורת סמל PEACE. גלידה מתוקה מאוד, וחבל, אבל היא כאמור טעימה מאוד.
העיתוי להשקת המוצר עם סמל השלום, בתוך האינתיפאדה המשתוללת, הוא אירוני למדי, ומן הסתם הדבר לא תוכנן כך; והעובדה שחלק מההכנסות מהמכירות יועבר כתרומה לפרויקט הלאומי לקהילה האתיופית בישראל, משמח אותנו.
בשורה התחתונה: יש כל הסיבות לאהוב גלידה זאת.
מ-18.9 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום שרה ינור

MIX שוקולד של Nature Valley
מוצר זה מושק במהדורה מוגבלת, וכפי שאפשר להבין מהשם שלו, הוא מיועד לחובבי השוקולד. מדובר במארז של חמש יחידות של חטיפי דגנים עם שוקולד משתי הסדרות של החברה – סדרת המרקם הרך וסדרת המרקם הפריך.
בסך הכל מקבלים חטיפי דגנים ושוקולד; שוקולד וחמאת בוטנים; שבבי שוקולד, כולם במרקם פריך; וחטיפי שוקולד ושוקולד בציפוי קרם שקדים, במרקם רך. החטיפים אינם חדשים, והשילוב שלהם ביחד, שהוא הסיבה לכל זה, מוצלח בעינינו.
בשורה התחתונה: אנחנו לא מבינים למה מוצר זה מושק במהדורה מוגבלת ולא באופן שוטף.
17.9 שקלים ל-חמש יחידות, 38 גרם כל אחת. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר