סל הקניות של שחר 34 – מיוחד שבועות

חג השבועות מתקרב, עם סוף שבוע ארוך באווירה קייצית. טעמנו וניסינו עבורכם מגוון מוצרים מותאמים לחג ומלווים היטב את אווירתו

עוגות ומאפים של קונדיטוריית בן עמי
כבכל שנה, מציגה גם השנה רשת הקונדיטוריות של בן עמי שלל מוצרים חדשים המתאימים לשבועות. בין שלל קישים, מאפים מלוחים, עוגות אינגליש קייק ופאים, יש מקום של כבוד לעוגת הגבינה האפויה. היא נעשית לפי כל כללי עוגות הגבינה – גבוהה, יציבה, ועם זאת אוורירית מאוד, עם טעם שחובבי עוגות גבינה יגדירו כגן עדן.
בשורה התחתונה: אם אתם חייבים לבחור רק מוצר אחד, לכו על עוגת הגבינה האפויה.
64 ש"ח. כשר חלבי למהדרין בהשגחת הרבנות אור עקיבא ובד"ץ בית יוסף.
להשיג בסניפי הרשת, בטלפון 09-8663211 וב- www.benami.co.il.

גבינות חדשות של מחלבות גד
לקראת שבועות השיקו מחלבות גד כמה מוצרים חדשים. הבולט שבהם הוא סדרה של גבינות קרם שמנת עם 5% שומן. לא ברור מה אומר בדיוק השם, קרם שמנת, שכן מרקם שמנת ומרקם קרמי הם די זהים. למרות זאת הגבינות טובות בסך הכל, עם המרקם הנכון ובטעמים שמרניים אך אהובים – טבעי, זיתים, שום שמיר וטוסקנה, כלומר תערובת פלפלים וירקות.
בנוסף השיקה המחלבה גבינות ברי וקממבר העשויות מחלב כבשים, כאשר הברי מגיעה עם אגוזי פקאן. שתי הגבינות בינוניות בטעמן – העובדה שהן תעשייתיות בולטת מדי בטעם הסופי.
בשורה התחתונה: גבינות הקרם שמנת מומלצות, ודווקא הגבינות המיוחדות יותר, מומלצות פחות.
10.6 ₪ ל-200 גרם של גבינת קרם שמנת עם כשרות בהשגחת הרבנות בת ים; 16.9 ₪ ל-125 גרם קממבר ו-18.9 ₪ ל-125 גרם של ברי עם כשרות בד"צ מהדרין. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

גבינות עיזים כחולות של מחלבת אלטו
ההתמחות של המחלבה, השוכנת בקיבוץ שמרת, היא בגבינות עזים. לקראת החג השיקה המחלבה סדרה חדשה גבינות עזים כחולות, הכוללת כרמל Blue, שהיא גבינת עזים עם עובש כחול רוקפורטי, וישראלה, שהיא גבינת עזים בעלת עורקים של עובש כחול לבן. שתי הגבינות התגלו כמצוינות – חריפות במידה הנכונה, עם טעם עשיר ומרקם מצוין.
בשורה התחתונה: מחלבת אלטו מספקת בדיוק מה שאפשר לצפות מגבינות כחולות.
מ-11 ₪ ל-100 גרם. להשיג בקיבוץ שמרת, ברשתות ספייסס וטיב טעם ובמעדניות מובחרות.

משקאות דגנים אורגניים של אדמה
ההשקה החדשה של חברת אדמה יכולה לגוון מעט את שולחן החג ובכלל. סדרת המשקאות החדשה כוללת שלושה מוצרים, משקה אורז אורגני בטעם טבעי, משקה אורז אורגני בטעם וניל ומשקה שיבולת שועל אורגני. לדברי החברה, את המוצרים ניתן להוסיף לקפה, לדגני בוקר, לתבשילים ואפייה או כמשקה טעים ומזין.
ניסיתי את משקה האורז הטבעי עם קפה, והוא התגלה כטעים ביותר. אמנם אין זה חלב פרה של ממש, אך הוא מתעלה על חלב סויה – הן במרקם והן בטעם העדין, שמשתלב מצוין עם קפה.
בשורה התחתונה: נראה שמצאנו תחליב טוב לחלב. רק המחיר יקשה על צריכה קבועה שלו.
15.9-16.9 ₪ ל-1 ליטר. כשר פרווה באישור הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג בבתי הטבע ובחנויות מתמחות.

מוצרים חדשים של שטראוס
קבוצת שטראוס השיקה שלל מוצרים חדשים לקראת החג, שמטרתם להעשיר את שולחן החג שלנו. בקטגוריית הפסטה הטרייה השיקה החברה מהדורה מוגבלת של רביולי במילוי גבינת עיזים וטורטליני במילוי גבינה מעושנת. שניהם מכילים כמות יפה של מילוי וכמות סבירה של בצק, ויחד עם הטעמים המיוחדים הם מספקים פתרון סביר למי שרוצה אוכל איטלקי מיוחד בארוחה שלו.
בקטגוריית הסלטים הטריים מציעה שטראוס במהדורה מוגבלת סלט אביבי וסלט כרוס אסייתי. שניהם מגיעים עם רטבים – הראשון עם רוטב ויניגרט בזיליקום והשני עם רוטב אסייתי. מבין השניים טעמתי את הסלט האסייתי. ללא הרוטב הוא היה קצת מיובש מדי וחסר טעם, והרוטב הדומיננטי הכביד מדי על התוצאה הסופית.
בתחום הפיוז'ן מציעה החברה מארז של גבינת סקי עם סלט חצילים קלויים של אחלה, המגיעים יחד עם מתכון להכנת פשטידת חצילים. הרעיון לפשטידה מצוין, בייחוד החצילים שמגיעים מוכנים. רק את המתכון היינו משפרים – אפשר להסתפק ב-3 ביצים במקום 4, בשמנת מתוקה 15% במקום 38%, וכדאי להוסיף תבלינים שלא מצוינים במתכון, כגון מלח ופלפל. אם עושים זאת התוצאה תהיה מצוינת.
בשורה התחתונה: הפסטות החדשות הן המומלצות ביותר. שאר המוצרים דורשים מידת מה של שיפור.
10.9 ₪ לתערובת סלט, 19 ₪ למארז פשטידה, 19.9 ₪ ל-400 גרם פסטה. להשיג בנקודות המכירה.

מוצרים חדשים של לחם ארז
תחת הכותרת "פינוק בלבן" השיקה הרשת את סדרת המוצרים שלה לחג. כמו תמיד, יש מקום נכבד לעוגות השונות, כולל עוגת גבינה עם שזיפים ושוקולד לבן, עוגת ריקוטה דובדבן, וקראנץ ריקוטה ושקדים. הראשונה היתה טעימה במיוחד, אך כמות השזיפים היתה מינימלית, והניגוד בטעמים לא היה בולט דיו.
הריקוטה דובדבנים היתה מצוינת, עם כמות סבירה של דובדבנים, אך לטעמנו מתוקה מדי. הריקוטה שקדים היתה טובה מאוד, עם בצק איכותי ומילוי טעים ועשיר. האחרון הוא מאפה אנטיפסטי, כלומר מאפה שמרים ממולא באנטיפסטי של חציל ובטטה עם גבינה. מעדן של ממש, הודות לשילוב רכיבים מוצלח.
בשורה התחתונה: גולת הכותרת היא מאפה האנטיפסטי. אל תוותרו עליו.
39-80 ₪ לעוגות, 39 ₪ למאפה. להשיג בסניפי הרשת. www.lehemerez.co.il

עוגת בריוש גבינה של בונז'ור
עוגה חדשה הצטרפה לליין עוגות הגבינה של בונז'ור. היא משלבת בצק רך עם מלית גבינה מתוקה בטעם. העוגה עצמה טעימה בסך הכל, הודות לכמות יפה של גבינה ולמידה נכונה של מתיקות. אך אל תטעמו את הבצק בפני עצמו, שכן הוא מתגלה כבסיסי ביותר ומאכזב בטעמו. רק השילוב עם המלית מספק את החוויה החיובית.
בשורה התחתונה: זו תמורה ראויה למחיר הנמוך, אך אם יש לכם כסף פנוי – כדאי להשקיע בעוגה איכותית יותר.
23 ₪. כשר בכשרות חלבי – חתם סופר + רבנות קרית גת. להשיג במעדניות וברשתות השיווק.

עוגות, עוגיות ומאפים של חטאים מתוקים
הקונדיטוריה התל-אביבית השוכנת בפאתי שכונת נווה צדק, משיקה סדרה רחבה של מוצרים המתאימים לחג השבועות. בין עוגות גבינה שונות וקינוחים המשלבים גבינה עם פירות, תמצאו גם עוגיות מלוחות שונות. עוגיות הקצ'קבל והבצל שהגיעו לטעימה התגלו כבצליות מאוד – הטעם והריח של הבצל היו דומיננטיים מאוד. אם אתם אוהבים את הירק הזה, תאהבו גם את העוגיות, שהיו פריכות וטעימות במיוחד.
בשורה התחתונה: העוגיות האמורות טעימות ומומלצות. אם אתם אוהבים בצל, כמובן.
30 ₪ ל-300 גרם. להשיג ברשת AM:PM, במעדניות מובחרות ובסניף הקונדיטוריה. www.2eat.co.il/Hataim 

כוסיות שוקולד של Roy שוקולד
בין שלל מוצרי השוקולד של השוקולטייה רואי גרשון, מצאנו לקראת שבועות מוצר חדש ומיוחד. מדובר בכוסיות שוקולד בגדלים שונים, הממולאות בגנאש שוקולד איכותי בטעמים שונים. בראש הכוסית יש פירות יבשים שונים, כגון חמוציות ופיסטוקים. כל זה מגיע עם ידית ששולבה בכוסית השוקולד, ויחד מקבלים מעדן שוקולדי מיוחד במראהו.
בשורה התחתונה: זו הברקה שוקולדית מיוחדת, שאפשר לגוון איתה בקינוחי הארוחה, או כמתנה למארחים חובבי שוקולד.
10-24 ₪. להשיג בסניפי הרשת. www.RoyChocolate.co.il


פסטות יבשות חדשות של אסם
מאחר וחג השבועות התמזג כבר מזמן עם המטבח האיטלקי, אסם מקפידה להוציא מדי שנה סוגים מיוחדים של פסטות יבשות לטובת חובבי המאכל. השנה מדובר בפרפקטו פוסילי בוקטי לונגי, כלומר פוסילי באורך ספגטי; ובפרפקטו זיטי, כלומר מקרוני עבה וארוך. הפסטות טובות באיכותן – לא גורמה אך מספקות תמורה יפה למחירן – והגיוון שבצורתן נותן סיפוק לתאבי החידושים. רק שימו לב ששתיהן עשויות קמח לבן.
בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים פסטה מקמח לבן, כדאי לכם לנסות את הצורות החדשות.
8.5-9 ₪ ל-500 גרם. כשרות בד"צ. להשיג בנקודות המכירה.

גבינות עיזים חדשות של משק צוריאל
המחלבה יצאה באחרונה במהלך כולל של רענון המותג והאריזות של המוצרים. במסגרת המהלך יצאה המחלבה עם סדרה חדשה של מוצרים המבוססים על גבינות עיזים, תחום ההולך ומתפתח בארצנו. בין המוצרים תמצאו חלב עיזים מלא ויוגורט עיזים בגביע. היוגורט שהגיע לטעימה היה טעים, עם מרקם נכון – לא מוצק מדי ולא נוזלי מדי ורמת חמיצות לא גבוהה מדי.
בשורה התחתונה: התרחבות הקטגוריה היא דבר משמח, והיוגורט החדש רק מוסיף לחגיגה.
5.67 ₪ ל-150 גרם יוגורט. כשרות מהודרת בהשגחת אגודת ישראל. להשיג בכל רשתות השיווק.

פיראוס צפתית עיזים 5% של תנובה
גם תשלובת החלב הגדולה מחדשת את קטגוריית גבינות העיזים, ומשיקה גבינה צפתית עשויה חלב עיזים עם 5% שומן בלבד. זו מגיעה במרקם למריחה, או במרקם קשה יותר לחובבי הגבינות הקשות. שתי הגבינות מצטיינות במרקם נוח ובטעם מוצלח, כאשר הירידה באחוזי השומן אינה פוגמת יתר על המידה בטעם.
בשורה התחתונה: אלו אינן גבינות גורמה אך הן מספקות את הצורך בגבינות עיזים טעימות.
16.95 ₪ לגבינה למריחה, עם כשרות רגילה הרב ויטמן; 15.5 ₪ לגבינה הקשה, עם כשרות ועדת מהדרין בעל"ז. להשיג בכל רשתות השיווק.

גבינות של מעדניית חוות צוק
חוות צוק היא חווה חקלאית באזור עמק האלה, המייצרת גבינות עיזים שונות. לאחרונה פתחה החווה מעדנייה ברמת אביב, שם היא מציעה ללקוחות את מוצריה השונים. לקראת החג אפשר למצוא במעדנייה שלל גבינות, כולל תום, דנה בלו, גאודה, סנט מור, מורן עטופה בעלי גפן, צפתית, ועוד ועוד. כל הגבינות שטעמנו היו מיוחדות בטעמן. הטעם האיכותי ממחיש עד כמה רחוק אפשר ללכת כאשר משקיעים את הלב בהכנת גבינות עיזים.
בשורה התחתונה: זה המקום בשביל חובבי גבינות עיזים איכותיות.
11-19 ₪ ל-100 גרם. להשיג במעדניית חוות צוק, 077-5155905.

סדרת יוגורט של פעם של מחלבת גבינות השומרון
סדרת היוגורטים החדשה של המחלבה מבטיחה, על פי שמה, טעם של פעם בשלושת מוצריה. המוצרים, יוגורט מחלב פרה, יוגורט מחלב עיזים ויוגורט מחלב כבשים, היו ללא ספק טעימים מאוד. מרקם עשיר ורמת חמיצות טובה, עם הבדלים ברורים בין כל אחד הודות להבדל בחומר הגלם.
בשורה התחתונה: קשה לדעת אם זהו אכן טעם של פעם, אך המוצרים מוצלחים.
5-7.45 ₪ ל-180-195 גרם. להשיג בשופרסל, טיב טעם, עדן טבע, רמי לוי, שיווק השקמה, בסופרים גדולים ברחבי הארץ, ובחנות המפעל של מחלבת השומרון, רחוב נחלת בנימין 107, תל אביב.

קרקר שום ועשבי תיבול של בייגל בייגל
רבים מאיתנו אוכלים גבינות עם קרקרים, ולפיכך השיקה בייגל בייגל את הטעם החדש של הקרקרים. אלו ממשיכים לשמור על מרקם פריך בדומה לקרקרים הנוספים של החברה, ושילוב הטעמים החדש מוצלח למדי.
בשורה התחתונה: הקרקרים החדשים מוצלחים. אם אתם אוהבים את הקטגוריה הזו, נסו אותם.
10.3 ₪ ל-285 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר