סל הקניות של שחר 351

השבוע בסל סלטים מזרחיים – משוויה לוקחת, מותג פרטי פרימיום – יקר מהפשוט זול ממותגים, עוגה גבינה אוכמניות – מתוקה מדי, עוגיות ללא גלוטן – לשפר, חטיפים ללא גלוטן – מוצלחים ביותר, דקים דקים בצורות – חטיף אידיאלי, מעדן חלב שיבולת שועל – לאוהבי דייסות

השבוע בסל סלטים מזרחיים – משוויה לוקחת, מותג פרטי פרימיום – יקר מהפשוט זול ממותגים, עוגה גבינה אוכמניות – מתוקה מדי, עוגיות ללא גלוטן – לשפר, חטיפים ללא גלוטן – מוצלחים ביותר, דקים דקים בצורות – חטיף אידיאלי, מעדן חלב שיבולת שועל – לאוהבי דייסות.


משוויה וחציל זעלוק של אחלה מבית שטראוס

שני סלטים חדשים השיקה החברה במסגרת המותג הוותיק, שניהם מבוססים על סלטים מוכרים מהמטבח המזרחי. למרות שהמקור של שניהם ותיק וידוע, יש הבדל משמעותי בין השניים: סלט המשוויה משלב בהצלחה עגבניות, פלפלים וחצילים קלויים, ולמרות שאינו משתווה לסלט ביתי, הוא אופציה מצוינת למי שרוצה לקנות אותו. סלט החציל זעלוק משלב חצילים ופלפלים קלויים, אבל אלה לא משתלבים ביחד באופן שמצליח להזכיר את המקור.
בשורה התחתונה: אם כבר לקנות סלט מוכן, אז את סלט המשוויה.
15.9-16.4 שקלים ל-400 גרם. כשרות שארית ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום שלומי ארביב


מוצרי שופרסל PREIMIUM של שופרסל

אחרי שביססה את המותג הפרטי שלה, רשת שופרסל מתחילה לייצר קטגוריה נפרדת בתוך המותג הפרטי, המקבלת את השם הבנאלי 'פרימיום', וכוללת בשלב ראשון קפסולות תואמות נספרסו, שוקולד, פרלינים ועוגיות.
הקפסולות הפתיעו לטובה: חמישה טעמים בדרגות חוזק שונות, שכל אחד קיבל שם של עיר אחרת בעולם, כולל תל אביב. הטעמים טובים מאוד, והקפסולות מתחרות ראויות במבחר הקיים בשוק. רק האריזה אינה מהנוחות ביותר.
השוקולד מגיע בחמישה סוגים, כולם מיוצרים על ידי פריי השוויצרית, בתכולה של 72% ו-81% קקאו, ושוקולד חלב עם מלח ים וקרמל. טעמנו את השוקולד האחרון שהתגלה כטוב יותר מהשוקולד הישראלי הנפוץ, עם שילוב טעמים מוצלח.
בשורה התחתונה: אמנם יותר יקר מהמותג הפרטי הבסיסי, אך עדיין זול יותר ממוצרים ממותגים מתחרים באותה איכות.
14.9 שקלים ל-10 קפסולות, 10 שקלים ל-100 גרם שוקולד, 11.9 שקלים ל-100 גרם עוגיות, 10-24.9 שקלים לפרלינים. להשיג בסניפי הרשת.
צילום דן לב

עוגת גבינה אוכמניות של עדן קינוחים
ליין העוגות האישיות של החברה התרחב באחרונה עם מוצר חדש: עוגת גבינה עם אוכמניות ופירורי עוגיות. מדובר בשתי מנות אישיות המגיעות ארוזות בנפרד, והמנה אכן אישית בגודלה. יש בה כמות סבירה של פירורי עוגיות ומעט אוכמניות, אך בעיקר הרבה סוכר.
אנו מודעים לכך שרבים אוהבים את הקינוחים שלהם מתוקים, אבל אפשר היה להפחית בכמות ועדיין לשמור על הטעם. המרקם עצמו יציב הודות לג'לטין, וכל הרכיבים ביחד מסתדרים זה עם זה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יכולה להיות פחות מתוקה.
כ- שקלים ל-2 יחידות, 90 גרם ליחידה. כשר חלבי בהשגחת הבד"צ עדה חרדית ורבנות ראשון לציון. להשיג ברשתות המזון, חנויות נוחות וחנויות מתמחות.
צילום יסמין ואריה צלמים


עוגיות ללא גלוטן של בר-אל

ארבעה מוצרים חדשים כוללת ההשקה הזו, כולם סוגים שונים של עוגיות שאין בהן גלוטן, שומן טראנס או חומרים משמרים. המבחר כולל עוגיות בטעם חלבה טבעוניות, עוגיות מלוחות ללא תוספת סוכר או תחליפי סוכר, עוגיות וניל שוקולד צ'יפס, ועוגיות שוקו – שוקולד צ'יפס.
אנו טעמנו את עוגיות החלבה שהפתיעו אותנו לטובה, עם טעם טוב של חלבה שמחפה על טעמים של הקמחים המיוחדים, וגם המרקם היה פריך דיו. העוגיות המלוחות היו שונות – טעם הקמחים בלט והתיבול לא חיפה על כך, וכתוצאה מכך היו שטעמו וממש לא אהבו.
בשורה התחתונה: הרעיון מבורך אבל יש מה לשפר בביצוע.
19-20 שקלים ל-200 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרב לנדא. להשיג ביינות ביתן, שופרסל (מחלקות GREEN), אושר עד ובבתי טבע.
צילום סטודיו SAGA


חטיפים ללא גלוטן של חופשי מבית כרמית

סדרה חדשה נוספת של מוצרים ללא גלוטן עולה למדפים, והפעם מדובר בוופלים. ליתר דיוק, וופלים ללא ציפוי בטעם שוקולד/לימון/קוביות במילוי קרם אגוזים; וופלים מצופים שוקולד בצורת קוביות/אצבעות/חטיפי בארים, בטעמי מריר או חלב; ואצבעות וופל בטעם שוקולד ובציפוי שוקולד חלב.
בנוסף, הושקו שוקולד מריר, שוקולד חלב וחטיפי שוקולד עם צימוקים וקורנפלקס, גם הם ללא גלוטן.
השקת השוקולד חביבה – החלב שלהם הוא אחד הטובים שתמצאו בשוק, אבל עיקר תשומת הלב שלנו הופנתה לוופלים. כאשר אוכלים אותם ללא ציפוי, מתגלה ההבדל בחומר הגלם, שכן זה משפיע על הטעם ועשוי לא להיות טעים לכל אחד. אך כאשר בוחרים בוופלים המצופים בשוקולד, טעם חומרי הגלם נעלם, והתוצאה פריכה וטעימה במיוחד.
בשורה התחתונה: אחד המוצרים המוצלחים ביותר שנוצרו ללא גלוטן בקטגוריה.
6.9-10.9 שקלים. כשרות בד"צ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.


דקים דקים בצורות של בייגל בייגל מבית יוניליוור

האמת היא שהצורות החדשות של המוצר לא ממש מעניינות אותנו. הן עשויות אולי לעניין את הילדים בבית, שימצאו עם מה לשחק, אבל עבורנו המבוגרים, זה בעיקר היה טעים ופריך.
הדבר נכון למוצר המצופה בשומשום, וגם לזה המגיע "רק" עם מלח. כל אחד מהם, אגב, כולל בתוך האריזה בייגלה בשלוש צורות – סמיילי, פרח ולב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: נשנוש אידיאלי, גם אם הצורה שלו הייתה בנאלית.
8-9.9 שקלים ל- 300 גרם. כשרות בד"צ. להשיג ברשתות השיווק.

מעדן שיבולת שועל של מחלבות גד
חובבי הדייסות מקבלים בימים אלה מענה חדש ומוצלח לתשוקה שלהם, עם מעדן שמשלב שיבולת שועל עם חלב. זה אמנם משווק בתור מענה לארוחת בוקר, אבל אין סיבה להגביל את הצריכה שלו לתחילת היום בלבד.
ייאמר לזכות המוצר, שהוא לא רק טעים אלא גם משביע, הודות לחומרי הגלם שיש בו. המרקם שלו דייסתי במידה הנכונה, והמתיקות לא רק מעודנת, אלא מגיעה משילוב של סטיביה ואריתריטול, כלומר אין כאן סוכר כלל. את המוצר אפשר לחמם גם במיקרוגל (לרגישים לגלוטן מומלץ להימנע).
בשורה התחתונה: אם אתם מחובבי הדייסות, ככל הנראה תאהבו במיוחד.
5.5 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום דן לב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר