סל הקניות של שחר 352

השבוע בסל מוצרי אפייה – טובים, כרוב ניצנים טרי – לחובבי המוצר ויקר, שניצל עוף נוסף – לא מוכרחים, חטיפי פתית – למי שאוהב, תערובות לחמים – מוצלחות, סלטים מוכנים – כבדהו וחשדהו, שקדי מרק וקרוטונים – לכו על הקרוטונים

השבוע בסל מוצרי אפייה – טובים, כרוב ניצנים טרי – לחובבי המוצר ויקר, שניצל עוף נוסף – לא מוכרחים, חטיפי פתית – למי שאוהב, תערובות לחמים – מוצלחות, סלטים מוכנים – כבדהו וחשדהו, שקדי מרק וקרוטונים – לכו על הקרוטונים.

מוצרי אפייה של מיקי שמו ו-Maimon's
סדרת המוצרים הזו אמנם אינה חדשה, וכבר כתבנו על חלק ממנה בעבר, אך כעת הגיעה לידינו ההזדמנות לנסות שני מוצרים נוספים.
אחד מהם הוא קקאו דל שומן, הנמכר עם 10-12% שומן (הטווח הוא חלק ממאפייני המוצר). האבקה אכן פחות שומנית בהשוואה לאבקת קקאו, ולכן תתאים למי שרוצה להכין מאכלים דלי שומן. מעבר להבדל הזה, יש לה טעם טוב והיא עונה על צרכי האפייה הביתיים.
מוצר נוסף הוא אבקה להכנת פודינג שוקולד, המיוצרת משוקולד. זה הופך אותה לטובה יותר ממוצרים אחרים שנמכרים על המדף, שכן למוצר הסופי יש אכן טעם שוקולד ברור.
בשורה התחתונה: מוצרים טובים למי שמחפש לשדרג את האפייה הביתית.
6.5/17.9 שקלים ל-150/500 גרם קקאו, 4.9 שקלים ל-95 גרם פודינג. להשיג ברשתות השיווק.

כרוב ניצנים של חוות תקוע
כרוב הניצנים אותו מגדלת החווה אמור להיות נטול מרירות, והעובדה שהוא נמכר טרי אמורה לקרוץ למי שמחפש את הגרסה הטרייה של הירק הזה.
חדי החך אכן יכולים לשים לב שהוא פחות מריר מאלו שאנו מכירים לרוב – אך טעמו הייחודי של הירק הזה אינו שונה מהותית.
לא שאנו באים בטענות, זה אחד הירקות האהובים עלינו, והגידולים של חוות תקוע הם אופציה מצוינת. הבעיה היחידה היא עם חוברת המתכונים המצורפת, שנמצאת בתחתית הקופסה. אהבנו את הצ'ופר, אך לא את העובדה שצריך לרוקן את הקופסה כדי להגיע אל החוברת.
בשורה התחתונה: חובבי כרוב הניצנים, זו העונה שלכם. רק קחו בחשבון שהמוצר יקר.
כ-15 שקלים ל-350 גרם. כשרות רבנות גוש עציון. להשיג בטבע קסטל, סטופ מרקט, ויקטורי, פוליצר, רמי לוי, בחנויות נבחרות ובשווקים.
צילום ראובן גילת


שניצל עוף LOVE של עוף טוב

אם אתם מחוגגי וולנטיינ'ס דיי, החל ב-14 בחודש, אתם יודעים שאוכל הוא חלק מהאופציות לחגיגות. לא רק האפשרות לצאת למסעדה, אלא גם לקנות שוקולד כמתנה, מנהג שהפך למסורת במרוצת השנים, או להכין ארוחה ביתית. אבל בתוך כל זה, אנו מתקשים לראות את עצמנו מחממים בתנור או במיקרוגל את השניצל של החברה, ומסדרים את החתיכות כך שיתקבל על הצלחת הכיתוב הרומנטי. זה אמנם יכול לקרות כי השניצל מגיע בחתיכות בצורות של לב והאותיות I, U וכו'; אבל שניצל קפוא זו ממש לא הארוחה הרומנטית שאנו חושבים עליה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם כבר לחגוג את ולנטיינ'ס דיי עם אוכל, אז לא בצורה זו.
כ-27.9 שקלים ל-700 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום מורג ביטן


חטיפי פתית של פתית מבית יוניליוור

אף פעם לא ממש הסתדרנו עם פתית. זה לא המרקם הפריך של המוצר שמרתיע אותנו, אלא בעיקר היובש שבו. יחד עם הטעמים האופייניים, זה מוצר שמעולם לא התחבב עלינו. לכן, כשבאנו לנסות את המוצר הזה – אותה פתית אבל בחתיכות קטנות המצדיקות את השימוש במילה 'חטיף' – נדרשנו להתמודד עם אותה חוויה.
במילים פשוטות: לא אהבנו, אבל אם אתם אוהבים פתית, כנראה שתאמצו מוצר זה למטבח שלכם, במיוחד אם אתם מחפשים משהו לנשנש במהלך דיאטה. המוצר נמכר אחד בסגנון שוודי והשני עם נגיעות של דבש (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: שדרוג עבור מקפידים על דיאטות, כל עוד מדובר בצרכני פתית כמובן.
5.9-6.9 שקלים ל-70 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות

לחם הבית של מאסטר שף
אנחנו כבר מכירים קמח עם שמרים, שמקל על הליך האפייה, אבל סדרת מוצרים זו לוקחת את הרעיון צעד אחד קדימה, תוך שהיא ממקדת אותו בתחום הלחם.
מדובר בארבעה מוצרים, כל אחד הוא תערובת של קמח, שמרים ורכיבים נוספים. בכולם משתמשים באופן דומה – מוסיפים מים, לשים, מתפיחים ומכניסים לתנור.
התערובות יוצרות כמתבקש ארבעה לחמים שונים: תערובת להכנת לחם כפרי עם גרעינים, המכילה קמח חיטה מלאה וגרעיני חמנייה, פשתן ושיבולת שועל; תערובת להכנת לחם שיפון המכילה כ-50% קמח שיפון; תערובת להכנת לחם עם גרעיני חמניות המכילה 20% גרעיני חמנייה; ותערובת להכנת לחם בסגנון איטלקי עם חיטת דורום, המכילה חיטת דורום ונבט חיטה.
היינו סקפטיים בתחילה, אבל כשניסינו את התערובות בדיוק לפי ההנחיות, קיבלנו לחמים ביתיים מצויינים. בהתחשב במחיר המוצר, זו אופציה מצוינת להכין לחם איכותי במחיר אטרקטיבי במיוחד, גם אם אין לכם ניסיון באפייה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: זו אחת ההשקות החדשניות והמוצלחות בתחום האפייה הביתית. כדאי.
9.9 שקלים ל-1 ק"ג (2 כיכרות). כשר פרווה בהשגחת בד"ץ אגודת ישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל


סלטים וממרחים של פותחים שולחן מבית בני דרום

25 מוצרים חדשים השיקה החברה, כולם מגיעים בצנצנות זכוכית ומנסים לתת מענה לכל הטעמים הנפוצים. כלומר, עגבניות מיובשות וטפנד זיתים בצד ממרח דלעת (טרשי), סחוג עדני ואריסה טוניסאית.
זה מהלך יומרני, שכשלעצמו מעורר כבוד. אין זה פשוט לנסות לקלוע לטעמים של מוצרים ממטבחים שונים ורבים כל כך.
יש בסדרה זו כמה הצלחות בולטות – ממרח העגבניות המיובשות, כמו גם הסחוג, היו מהטעימים שניסינו, וגם הממרח חצילים ים תיכוני בשום ושמן, וממרח לימון כבוש, היו טעימים מאוד.
הבעיה היחידה והמהותית שיש לנו היא בתוספת הסוכר, שנמצא כמעט בכל אחד מהם. עם כל הכבוד לייצור תעשייתי של אוכל, אנחנו לא מבינים למה בעצם סוכר חייב להיות נוכח בכולם.
בשורה התחתונה: גם אם טעים והצנצנת מכובדת, כדאי לקרוא את רשימת הרכיבים.
12-17 שקלים ל-155-300 גרם. להשיג בשופרסל.
צילום אלי פרכטר

שקדי מרק וקרוטונים של סוגת
החברה נכנסת לראשונה לקטגוריה זו, ומשיקה שלושה מוצרים: שקדי מרק, קרוטונים למרק וקרוטונים לסלט. ניסינו את שלושת המוצרים בארוחת חברים גדולה, בה כל אחד מהם קיבל את המקום המתאים שלו, במרק או בסלט.
שקדי המרק היו פריכים כפי שציפינו, ולגבי הטעם, היו כאלה שאהבו אותם יותר מאלה של המתחרים. אחרים טענו שהם פחות טעימים.
הקרוטונים זכו לתגובות אחידות יותר – הפריכות מתאימה, כל מוצר למאכל הרלבנטי, והם מתובלים במידה הנכונה, כך שהם משדרגים את המנה ולא משתלטים עליה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אנחנו ממליצים בעיקר על הקרוטונים.
9.9 שקלים ל-250/400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר