סל הקניות של שחר 353

בסל השבוע הפעם: שקדי מרק ואטריות – למה? קריספי סטיקס פלאפל – מוצלח, ממרח חלוה – אידיאלי, ממרחי עוגיות – מוצלחים, שוקולד פרה אוריגמי – גימיק, עוגיית ענק – אם חייבים מתוק

בסל השבוע הפעם: שקדי מרק ואטריות – למה? קריספי סטיקס פלאפל – מוצלח, ממרח חלוה – אידיאלי, ממרחי עוגיות – מוצלחים, שוקולד פרה אוריגמי – גימיק, עוגיית ענק – אם חייבים מתוק. 

שקדי מרק ואטריות של אסם
אנחנו לא ממש מבינים את הרעיון לשלב בין שקדי מרק לבין אטריות, אבל כבר למדנו שעל טעם ועל ריח כדאי לא להתווכח. אז אם אתם חייבים את שניהם בקערת המרק שלכם, האופציה הזו של אסם היא סבירה, לא יותר מכך.
שקדי המרק מצוינים כתמיד, אבל בכל הקשר לאטריות, אלו שמוסיפים לבד למרק טעימות יותר, וגם אפשר להחליט לבד על המינון (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: לא תמיד שילוב של שניים באחד מצליח.
9.9-12.9 שקלים ל-400 גרם. כשרות רבנות שדרות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו אסם


קריספי סטיקס פלאפל של זוגלובק

צריכת הבשר יורדת, והחיפוש אחר התחליפים גובר. לכן רק הגיוני שהחברה תשיק מוצר חדש עבור חובבי תחליפי הבשר. הפעם מדובר במקלונים מטוגנים ומצופים בפירורי לחם, ובתוכם יש חומוס. עם התיבול הנכון, המוצר אכן ראוי להגדרה של פלאפל, וכאשר לא מתפתים למיקרוגל ומחממים אותו בתנור, מתקבל מרקם מושלם לנשנוש. אמנם מיועד לילדים ולנוער, אבל בינינו, הוא מתאים לכל המשפחה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אחד הנשנושים הכי טעימים שיצאו לאחרונה בתחום.
16.9-19.9 שקלים ל-500 גרם. כשרות מהודרת בהשגחת בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק.


ממרח חלוה של אחוה

50% טחינה גולמית יש בממרח הזה, שהופך אותו לראוי להקרא ממרח חלוה;  מה עוד שהמרקם שלו אכן הופך אותו למתאים למריחה, כך שהוא הופך בקלות לרלבנטי עבור מי שרוצה את הכריך שלו עם חלוה, ולא יודע כיצד לשלב בין לחם לבין חלוה במרקם קשה.
לשמחתנו, מתיקות הממרח לא גדולה מדי, אז אפשר ליהנות ממנו גם אם אתם משתדלים להמעיט בסוכר.
בשורה התחתונה, אידיאלי למי שרוצה את הטחינה שלו בצורה ובטעם שונים מהרגיל.
10-12 שקלים ל-400 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק.
צילום יעל האן

COOKIE NOTTI של PENOTTI
את המוצרים הללו ככל הנראה אינכם מכירים, אבל אם אתם חובבי מתוק, כדאי שתכירו אותם בהקדם.
מדובר בממרחי עוגיות שמייבאת חברת תומר, המיוצרים מעוגיות ספקולוס שמקורן מבלגיה. כלומר, עוגיות חמאה מקורמלות בשילוב תבלינים. הממרחים מגיעים בשלוש וריאציות – ממרח עוגיות אורגינלי, ממרח עוגיות עם חתיכות של עוגיות במרקם קראנצ'י, וממרח עוגיות עם קרם אספרסו.
ניסינו את הקרם האורגינלי, שהתברר כלהיט. אמנם אי אפשר באמת לומר אם העוגיות אכן עשויות חמאה ומתובלות לפי הטעם; אבל המרקם אידיאלי למריחה, המתיקות לא גבוהה מדי והטעם מוצלח (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם כבר לפתח עמידות לאינסולין, לפחות שיהיה טעים בדרך.
19.9 שקלים ל-350 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרבנות הראשית וכשרות OU. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עידו קימלוב

שוקולד פרה אוריגמי של עלית מקבוצת שטראוס
האוריגמי יוצא בשנים האחרונות מהנישה שלו, ומגיע לתחומים שונים. כבר התחלנו לראות פריטי נוי לבית מעוצבים בהשראת אוריגמי, וכעת זה מגיע גם לאוכל. השוקולד אמנם לא שינה את צורתו, אבל אם תגזרו את האריזה לפי ההנחיות, תוכלו ליצור פרה באוריגמי, כאשר מגוון האריזות הרחב מאפשר ליצור פרות בסגנונות שונים.
בשורה התחתונה: גימיק נחמד, ובטוח שיהיו ילדים שיתלהבו מזה, ואולי גם אי אלו מבוגרים.
4-5.5 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

The Cookie של פיצה האט
הרשת מגדירה את המוצר החדש כעוגיית ענק. נכון, הוא עגול ועם השוקולד צ'יפס בתוכו, המראה שלו אכן מזכיר עוגיה. אבל למעשה זו עוגה עגולה, שכאשר מגדירים אותה כך היא כמובן לא ענקית אלא קטנה.
האמת שלא צריך גדולה ממנה – היא מספיקה כדי לשמש כקינוח למשפחה רעבה אחרי הפיצה, או להוות מאנצ'י בפני עצמו לשעת לילה מאוחרת.
מבין שני הטעמים – וניל עם שוקולד צ'יפס, או בראוניז שוקולד עם שוקולד צ'יפס – האחרון לח יותר ולטעמנו טעים יותר, אך היו שטענו כי מרגישים טעם לוואי של מגש האלומיניום בו הן מגיעות (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: אם אתם חייבים משהו מתוק אחרי הפיצה שלכם.
29.9 שקלים, 85 שקלים עם מגש של פיצת צ'יזי בייטס עד סוף החודש. להשיג ב-1-700-50-60-70.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר