סל הקניות של שחר 354

לסל שלנו הכנסנו חומוסטחינה – עוד תוספות, יוגורט טבעי נטול לקטוז לרגישים ללקטוז, סלטי דגים – בעד הרינג ברוטב חרדל, חטיף שוקולד – טעים, ביסלי במבה מעורב – בעד, עדשי שוקולד עם חמאת בוטנים – הטוב ביותר, פיצה מוזלת – מחיר אטרקטיבי.

 

 

חומוסטחינה של סלטי צבר
החברה השיקה שלושה סלטים חדשים תחת המותג "מלך החומוס", שפותחו עם השף אבי לוי. הבסיס של שלושת הסלטים זהה: 40% טחינה מכלל כל סלט; אחוז יחסית גבוה המשפיע לטובה גם על המרקם, שהופך להיות חלק יותר, וגם על הטעם, שהטחינה שבו דומיננטית יותר, כצפוי.
ההבדל בין השלושה טמון בתוספות: אחד מגיע רגיל, או "חלק", השני עם כמות קטנה של צנוברים, והשלישי עם מעט סלט חריף. התוספות, כרגיל, אינן מספיקות לכל הקערה, וחבל על כך.
בשורה התחתונה: אם גם התוספות היו בכמות גדולה, היינו ממש מרוצים.
14 שקלים ל-400 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית.
צילום בלנד איט

יוגורט טבעי נטול לקטוז של ליב אורגניק
אל תתנו לשם החברה לבלבל אתכם – זהו אינו מוצר אורגני, אך זה לא אומר שאין לו מעלות. מדובר ביוגורט העשוי מחלב בקר ממנו הוציאו את הלקטוז, כך שהוא אידיאלי למי שרגיש לרכיב זה, אך אינו רוצה לצרוך מוצרי חלב עיזים או כבשים.
המרקם שלו אינו סמיך מדי, כך שקל לשתות אותו, והוא מגיע בשני טעמים – טבעי או בשילוב סילאן, המשפיע על הטעם ועל רמת המתיקות. אנחנו טעמנו את הטבעי, שיש לו חמיצות עדינה, והתענגנו עליו.
בשורה התחתונה: אידיאלי לרגישים ללקטוז שעדיין רוצים לצרוך מוצרי חלב בקר.
11.9/14.9 שקלים ל-250/500 מ"ל. להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע, ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, ויקטורי, סטופ מרקט, בתי טבע פרטיים, מינימרקטים וסופרמרקטים.
צילום אפרת אשל

סלטי דגים של מעדני מיקי
תחת הסלוגן "בטעם של פעם", השיקה החברה סדרה של חמישה סלטי דגים. אנו ניסינו ארבעה מהם: מעדן צרפתי טרמה מגיע בצבע ורוד, כדי לרמוז על צבע ביצי הדגים (אדום); אך בסלט טרמה אמיתי הצבע האדום נעלם, ואילו כאן הוא נוכח משום מה. גם כמות תפוחי האדמה בסלט אינה מאפשרת להרגיש את ביצי הדגים. מעדן הדגים המסורתי היה כל כך חמוץ, שלא אכלנו ממנו. לעומתו, ההרינג ברוטב חרדל דיז'ון היה טעים מאוד, בעוד שהרמולדה, כלומר הרינג במיונז, סבל מטעם תעשייתי. החמישי, אותו לא ניסינו, הוא סלט רוסי.
בשורה התחתונה: אם כבר, אז קנו את ההרינג ברוטב החרדל. אפשר לוותר על השאר.
13.9-14.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום חגית גורן

קראנצ' של עלית מקבוצת שטראוס
חובבי השוקולד צריכים מעתה להתרגל לסדרת חטיפי שוקולד חדשה. יותר נכון, לסדרה ישנה במעטפת חדשה. הכוונה לחטיפי השוקולד פרה ביסקוויט, שעברו מיתוג מחדש כולל עיצוב חדש לאריזות, ונקראים מעתה קראנצ'.
אל שלושת החטיפים הוותיקים, הצטרף אחד חדש – קראנצ' במילוי קרם וניל ושברי גביעי גלידה. זה שילוב מעניין: המרקם אכן קראנצ'י כמתבקש, קרם הווניל נוכח יפה, ויש תחושה של שברי בצק בפנים.
האם אנו יכולים לזהות כי מדובר בשברים של גביעי גלידה? התשובה היא לא. ובכל זאת, יש כאן פוטנציאל ממכר (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: החטיף החדש טעים, והשם החדש תואם את החוויה.
5-5.7 שקלים ל-100 גרם. כשרות רבנות נצרת עלית.
צילום סטודיו שטראוס

ביסלי במבה MIX של אסם
אנחנו מתקשים להבין מדוע החברה השיקה את המוצר ואז הורידה אותו מהמדפים. הרי רבים מאיתנו גדלו על השילוב בין ביסלי לבמבה, ואיננו רואים כיצד השילוב הזה מפסיק לפתע להיות פופולארי – ואז חוזר. כך או כך, אם התגעגעתם למיקס והתעצלתם ליצור אותו בעצמכם, החברה עושה זאת עבורכם. בדומה לעבר, גם בהווה השילוב הוא של ביסלי גריל ובמבה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: מוצר זה צריך להישאר.
3.3-4.9 שקלים ל-80 גרם. כשרות בד"צ העדה החרדית.
צילום סטודיו אסם

M&Ms חמאת בוטנים של M&Ms
השילוב של ביסלי ובמבה הוא שילוב מנצח, וכך גם של שוקולד עם חמאת בוטנים. במיוחד כשהשילוב הזה מגיע בצורת עדשי השוקולד של המותג הידוע, המלאים בכמות יפה של חמאת בוטנים. המליחות הקלה של הבוטנים מספקת לטעם של העדשים טוויסט מוצלח, והמרקם החלק של חמאת הבוטנים, מגביר את האפקט הממכר של המוצר.
בשורה התחתונה: ללא ספק המוצר הטוב ביותר של המותג.
4.9/18.9 שקלים ל-26/227 גרם. כשרות הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.


דיפ פיצה של פיצה האט ובנק מזרחי-טפחות

שיתוף פעולה בין רשת הפיצריות לבין מועדון הלקוחות של הבנק, מאפשר ללקוחות להזמין את הפיצה תמורת 22 שקלים, לעומת 79.9 שקלים מחירה הקבוע.
עובדה זו מחייבת לבחון את הפיצה הזו בהתאם, שכן אם בוחנים אותו במבחן הטעם בלבד, היא איננה בהכרח אחת המומלצות. למי שלא מכיר, זו פיצה משפחתית שבקצה של כל משולש יש שקע בצקי הממולא בגבינה צהובה מותכת.
את הפיצה מקבלים עם תוספת של מקלוני בצק מתובלים, אותם אפשר לטבול בגבינה המותכת, ואת הגבינה אפשר גם למרוח על הפיצה עצמה, שמגיעה עם כל התוספות שהרשת מציעה בכל הפיצות שלה. העניין הוא שהגבינה המותכת אינה מהטובות וזה מורגש, כך שאי אפשר לאכול הרבה ממנה. אך כשכל זה מגיע ב-22 שקלים, זו עדיין עסקה מומלצת (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: המבצע משפר את האטרקטיביות של הפיצה.
22 שקלים במבצע ב- www.mizrahi-tefahot.co.il/hacartis.
צילום אודי גורן






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה