סל הקניות של שחר 357

ארוחה ברגע – לשפר, מי ורדים ומי זהר – כדאי, בייגל קרקר ללא גלוטן – מוצלח, גבינה בטעמים חדשים – לא מומלץ, אקסטרא שוקולד – לא להיסחף, עוגות ועוגיות – למשתוקקים למתוק, פיצה עם חטיף שוקולד – זהירות מהקלוריות

ארוחה ברגע – לשפר, מי ורדים ומי זהר – כדאי, בייגל קרקר ללא גלוטן – מוצלח, גבינה בטעמים חדשים – לא מומלץ, אקסטרא שוקולד – לא להיסחף, עוגות ועוגיות – למשתוקקים למתוק, פיצה עם חטיף שוקולד – זהירות מהקלוריות.

ארוחה ברגע של סוגת
החברה נכנסת לקטגוריה חדשה עבורה, עם סדרת מוצרים אותם ניתן לחמם במיקרוגל או על המחבת, ולאכול. האריזה של המוצרים מאפשרת שלא להשתמש בחומרים משמרים, וגם קירור אינו נדרש.
השקת הסדרה כוללת בשלב זה אורז מג'דרה בתוספת בצל ועדשים ירוקות, אורז יסמין לבן, אורז אושפלו בתוספת גזר ובצל, אורז אדום בתוספת פטריות ובצל, אורז מקלובה בתוספת ירקות אפויים, פתיתים ברוטב עגבניות וקוסקוס בתוספת ירקות.
המבחר מרשים והרעיון מוצלח, במיוחד עבור מי שזקוק לארוחה ברגע ואין לו זמן או יכולת להכין אותה. הבעיה היא בתיבול של המוצרים – לאלו שטעמנו היה טעם לוואי תעשייתי ובעיקר טעם לא מזוהה, מהסוג שגרם לנו לחשוב שהמוצרים לא עברו ביקורת טעם מוקפדת טרם ההשקה.
טועם אחד של האורז האדום טען שהמנה משעממת, יבשה, נטולת-ירקות ובלתי אכילה. לאור זאת, האורז הלבן היה הטוב ביותר, בדיוק מפני שאינו מתובל.
בשורה התחתונה: אמנם טוב יותר ממנה חמה, אבל אנחנו עדיין מצפים ליותר.
10.9 שקלים ל-280 גרם. כשרות רבנות ישראל פרווה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נוחות.

מי ורדים ומי זהר של תבליני פרג
החברה השיקה את הגרסה שלה לשתי התמציות הפופולאריות. למי שאינו מכיר, מי זהר נוצרים כאשר מזקקים את ניצני פריחת עצי ההדר. התוצאה היא מתיקות בצד ניחוח הדרי בולט. יש המשלבים אותו בקפה שחור אבל אנחנו מגבילים את השימוש לאפייה, כך שהוא יכול להחליף לעיתים קליפת תפוז או לימון.
מי ורדים נוצרים לאחר שמזקקים את עלי הכותרת של הוורדים, והם טובים למטבח. גם אם מלבי הוא לא הקינוח שאתם נוהגים לעשות – זו יכולה להיות תוספת טובה לעוגות.
בשורה התחתונה: שני המוצרים החדשים נותנים בדיוק מה שאנו צריכים מהם. כדאי.
20 שקלים ל-40 מ"ל. להשיג בחצי חינם, יש חסד, בחנויות נבחרות וב-www.tavlineypereg.co.il.
צילום אריה ויסמין

בייגל קרקר ללא גלוטן של אסם
החברה עשתה שני מהלכים בהשקה הזו – היא משלבת בין בייגלה לקרקר, כך שמקבלים ריבועים המזכירים בצורתם קרקר, אך המרקם מזכיר יותר מכל בייגלה; והיא לא עושה שימוש בקמח המכיל גלוטן, כך שהמוצרים מצוינים לחולי צליאק ולמי שנמנע מגלוטן מסיבות תזונתיות.
ההבדל בחומרי הגלם לא משפיע על הטעם, בעיקר מפני שזה נקבע על ידי רכיבים אחרים. כך מקבלים מוצר אחד בטעם עשבי תיבול והשני בטעם כפרי. אנחנו אהבנו את זה בטעם עשבי התיבול, שאכן כאילו יש בו אי-אלו עלים ירוקים. השני היה אמנם טעים, אבל לא הבנו מה הקשר בינו לבין הכפר.
בשורה התחתונה: מהלך מוצלח, ואנו מקווים שיהיו עוד כמוהו.
7.5-8.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו אסם

טעמים חדשים של סימפוניה מבית שטראוס
שיתוף פעולה עם השף יניב גור אריה, הביא לעולם שלוש גבינות חדשות כחלק ממותג הגבינות של החברה. יש כאן ניסיון ברור ליצור טעמים חדשים בקטגוריה, שבא לידי ביטוי גם באריזה וגם בטעם.
המבחר כולל: זיכרונות מבנגקוק – גבינה עם ג'ינג'ר מסוכר, בצל ירוק ופלפל צ'ילי גרוס; ערב בפריז – גבינה עם ריבת בצל ביין אדום בתוספת שברי פולי קקאו; וסמטאות השוק – גבינה עם עדשים שחורות, פלפל קלוי, כמון ולימון.
זה נראה ונשמע מבטיח אבל בפועל, המוצרים מאכזבים מאוד. התבלינים והרכיבים המיוחדים נמצאים בכמות קטנה, ובפועל קשה להבדיל בין הערב בפריז לסמטאות השוק. המוצר היחידי שהצליח להתבלט היה זה שנקרא זכרונות מבנגקוק – הצלחנו לזהות את הג'ינג'ר בגבינה, שנתן טוויסט מעניין למוצר.
בשורה התחתונה: אנחנו לא ממליצים לנסות.
10.5-11.4 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
צילום סטודיו שטראוס

אקסטרא שוקולד של סלים דליס
טרנד המוצרים המפנקים ממשיך להתרחב, וכעת גם המותג הזה נכנס לתחום. זה קורה בהשקה של מוצר שיימכר לתקופה מוגבלת, המכיל ציפוי נדיב של שוקולד מריר עם 74% מוצקי קקאו, העוטף תערובת דגנים שבתוכה יש קצת פולי קקאו.
אז אמנם יש 99 קלוריות בחטיף אבל בפועל הוא אינו מהזן הדיאטטי. אם את הטעם השוקולדי אתם מחפשים יותר מכל, זה אחד הטובים שיש בשוק (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: היזהרו לא לאכול יותר מאחד.
10 שקלים ל-120 גרם. כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי בהשגחת הרב רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות הראשית לישראל. כשר לפסח לאוכלי קטניות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל


מוצרים של SAPORE

עוד מותג חדש הגיע לישראל לטובת חובבי המתוק, אלא שהוא לא נמצא ברשתות השיווק אלא בסופר-פארם, היכן שהתחרות מצומצמת יותר, ולכן הסיכוי שתראו אותו ותקנו אותו, גדול יותר.
מדובר בחמישה מוצרים, מהם ניסינו שניים: מארז של 10 עוגות אישיות בציפוי בטעם שוקולד ובמילוי קרם חלב או קרם קקאו, שאינו דורש קירור. העוגות רכות במידה הנכונה, יש להן טעם שוקולד בולט וללא טעמי לוואי. אמנם יש טעימות מהן בקטגוריה, אבל הן במקום טוב בדירוג שלנו.
בצד אלו טעמנו עוגיות בטעם קרמל מצופות שוקולד חלב. אלו עוגיות קטנות, פריכות, שטעם הקרמל שבהן עדין מדי, בעוד השוקולד נוכח בכמות יפה (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: יש אמנם טובים מהם, אבל גם אלה ימלאו את התשוקה למתוק בכלל, ולשוקולד בפרט.
14.9 שקלים ל-10 עוגות אישיות, 35 גרם כל אחת; 19.9 שקלים ל-90 גרם עוגיות. להשיג בסופר-פארם.
צילום פזית קוטר

פיצה עם חטיף שוקולד של דומינו'ס פיצה וקליק
המבצע המשותף הזה, הוא דוגמא לדברים הטובים שיכולים להיות כאשר מצרפים ג'אנק פוד עם ג'אנק פוד. אין לנו חלילה כוונה להעליב אף אחת מהחברות, אבל בואו נודה באמת: פיצה, כמו גם חטיף שוקולד, הם לא ארוחת הערב המאוזנת שהתזונאית שלנו ממליצה עליה, אבל ברגעי משבר ובמצבי רעב ששום חסה לא תשביע, יש בשילוב הזה משהו מנצח.
מצד אחד, פיצה אחת של דומינו'ס מתוך המבחר הרגיל, כאשר יחד איתה מקבלים אחד מארבעת החטיפים החדשים של המותג קליל: קראנץ' אגוזים, קראנץ' קרם חלב, אצבעות בטעם שוקו עם קרם חלב בציפוי שוקולד חלב, או אצבעות עם שברי שקדים וקרם חלב בציפוי שוקולד חלב (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: רק אל תספרו קלוריות באותו יום.
מ-45 שקלים, להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-70-70-70.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר