סל הקניות של שחר 36

השבוע דגמנו וטעמנו עבורכם עוף בלחמניה, שמן קנולה, חטיפים, עוגיות גרנולה, דגנים, זרי פירות יבשים, ומשקאות אקזוטיים

עוגיות גרנולה של חברת מן
עוד ביטוי לטרנד הבריאותי בתחום האוכל מופיע אצל יצרנית הוופלים והעוגיות מן, שהשיקה כעת סדרה חדשה של עוגיות גרנולה. הסדרה כוללת עוגיות גרנולה פריכות ועוגיות גרנולה בטעם שוקולד, וכן מיני עוגיות העשויות משילוב של קמח מלא ושיבולת שועל, גם הן בטעם שוקולד.
לטעימה הגיעו עוגיות גרנולה בטעם שוקולד, שהיו כצפוי בצבע חום שוקולדי. הן היו פריכות יחסית וטעמן היה בינוני למדי. השילוב של שיבולת שועל, פתיתי חיטה, שומשום ודבש בגרסה תעשייתית זו מציע גרסה לא מפתה במיוחד של עוגיות גרנולה. המחיר מחפה על כך במעט.
בשורה התחתונה: אם כבר גרנולה, יש עוגיות טובות יותר מאלו על המדף.
9-10 ₪ ל-250 גרם. כשרות הרב לנדאו, הרב אבוחצירא. להשיג ברשתות השיווק.

דגני חיטה מלאה ואורז של תלמה
מוצר חדש עולה למדף דגני הבוקר, והוא ממשיך את הטרנד הבריאותי המתפתח בקטגוריה זו. זאת הודות לרכיב החיטה המלאה המהווה 33% מהמוצר. האורז מהווה גם הוא שליש מהתכולה, והשאר מוקדש לסוכר, קמת תירס ועוד כמה רכיבים. אין חומרים משמרים או חומרי טעם וריח במוצר, אבל יש 370 קלוריות ו-1.5 אחוז שומן בכל 100 גרם, מספרים יפים בהחלט. סיבים תזונתיים יש 4.5 גרם, נתון שיכול היה להיות גבוה יותר אם גם האורז היה מלא.
רמת המתיקות של המוצר נמצאת במקום טוב באמצע ביחס למתחרים, והמרקם פריך מאוד.
בשורה התחתונה: זהו תרגום טוב של הטרנד הבריאותי לתחום דגני הבוקר, כולל הקלות על הצרכנים בדמות אורז רגיל וסוכר ברכיבים.
21-24 ₪ ל-400 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

חטיפי קראנצ'וס של Mana
את ההשקה של Mana אפשר להגדיר רק במילה אחת: נועזת. החברה נכנסת לתחום החטיפים המלוחים עם תחרות ישירה מול המותג ביסלי של אסם. היא אינה יכולה להשתמש כמובן בשם המוצר הידוע, אך בכל הקשור לתוכן, אין הבדל. ההשקה כוללת 5 חטיפים – גריל, פלאפל, פיצה, בצל וברביקיו – ממש כמו של המתחרה.
צורת המוצרים זהה, אך הטעם – לא. הברביקיו היה סתמי ולא מעניין, והפלאפל היה חביב אך פחות מוצלח מהמתחרה. הפיצה לעומת זאת היה הצלחה של ממש, עם טעם פיצה כולל רוטב העגבניות.
בשורה התחתונה: עדיף תמיד להמציא משהו חדש, אם כי חטיף הפיצה ראוי שיישאר.
4.7 ₪ ל-70 גרם. כשר פרווה בהשגחת רבנות בית שמש. להשיג ברשת שופרסל ובשאר רשתות השיווק ובמינימרקטים.

שמן קנולה בכבישה קרה של שופרסל
המותג הפרטי של רשת שופרסל הולך ומתרחב ללא הרף. בעת האחרונה הצטרף אליו שמן קנולה, מתחרה ישיר לשלל שמני הקנולה הנמצאים בשוק. הוא מיועד לכל השימושים – תיבול, בישול, אפייה וטיגון – והעובדה שהוא נוצר בכבישה קרה מעלה את ערכו התזונתי.
בשימושים השונים במטבח שלנו הוא הציג תוצאות מספקות. מחירו מעט נמוך ממרבית המתחרים.
בשורה התחתונה: שופרסל מספקת עוד סיבה מדוע כדאי לעבור למותג הפרטי שלה.
14 ₪ לליטר. להשיג בשופרסל ביג, שופרסל שלי ושופרסל דיל.

זרי מעוצבים מפירות יבשים של הזרים של מיכל
הרעיון של מיכל רוזן היה מצוין. אם כבר התרגלנו לכך שניתן כיום להזמין מגשי פירות טריים ממספר חברות המציעות שירות זה, מדוע לא זרים של פירות יבשים? זהו תחליף ראוי לזרי פרחים שלבסוף נרקבים והולכים לפח, ועם ערך מוסף קולינרי-בריאותי שקשה לפספס.
רוזן עושה שימוש בפירות יבשים אורגניים בלבד, לדבריה, מה שרק מגביר את ערך היצירה. אפשר להזמין כל סוג של זר, רק חשוב לזכור כי הוא אינו פורח ומרהיב כמו זר פרחים. אחרי הכל, הזר עשוי מפירות יבשים.
בשורה התחתונה: הרעיון המצוין וגם טעים.
מ-120 ש"ח. להשיג בטלפון 09-9510263, 0523285495, [email protected].

משקאות מסדרת עולמות חדשים של ספרינג
המותג ספרינג של חברת יפאורה יצא עם סדרת משקאות חדשה, המתבססת על שילוב של פירות אקזוטיים לא מוכרים יחסית. הסדרה כוללת משקה של פרי המנגוסטין בשילוב פסיפלורה ותפוז, משקה של פרי הגואנבנה בשילוב אננס ובננה, ומשקה של פרי האסרולה בשילוב אפרסק.
מבין השלושה הגיע לטעימה המשקה השני, שהפתיע לטובה. למשקה היה טעם יוצא דופן הודות לפרי החדש, ויחד עם שאר הפירות הוא מהווה אופציה מרעננת לקיץ.
בשורה התחתונה: סוף סוף חידוש מהנה בתחום.
7 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות: בד"ץ (רובין). להשיג בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ.

מיני פילה של KFC
רשת המזון המהיר המציעה כידוע עוף בגרסאות שונות, השיקה מנה חדשה בתפריט. מדובר בלחמניה מוארכת בגודל 1640 ס"מ, ובתוכה שתי חתיכות של פילה עוף מצופה ומטוגן. המנה מגיעה עם מיונז, חתיכת עגבנייה וחתיכה של חסה, להשלמת הארוחה.
המנה שטעמתי היתה טריה ובסך הכל טעימה, ביחס לעובדה כי מדובר בג'אנק פוד. המחיר שלה מצוין.
בשורה התחתונה: מחפשי האוכל הבריא יילכו למקומות אחרים. חובבי ג'אנק פוד בכלל ועוף בפרט, יגיעו לסניפי הרשת.
8 ש"ח. להשיג בסניפי הרשת ובטלפון 1-700-50-60-70.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר