סל הקניות של שחר 362

בסל השבוע גבנ"צ 15% – למחפשי האחוז, ממרחי מיונז – למחפשי שדרוג, מוס כבד עוף – רק חביב, מיני דגני בוקר – טעים ופחות סוכר, טבלאות שוקולד – יקרות, פריכיות אורז מלא עם שוקולד לבן – טעים וממכר

בסל השבוע גבנ"צ 15% – למחפשי האחוז, ממרחי מיונז – למחפשי שדרוג, מוס כבד עוף – רק חביב, מיני דגני בוקר – טעים ופחות סוכר, טבלאות שוקולד – יקרות, פריכיות אורז מלא עם שוקולד לבן – טעים וממכר.

 

נעם 15% שומן של מחלבת טרה
החברה השיקה מוצר רביעי בסדרת הגבינות הצהובות החדשה שלה. הסדרה נמצאת על המדפים מאז נובמבר האחרון, ועד כה היו גבינות עם 9, 22 ו-28 אחוזי שומן. כעת מצטרפת אופציה זו, למי שמחפש אופציה בין הגבינה הדלה יחסית בשומן לבין העשירות יותר.
כמו בכל הסדרה, אין בגבינה החדשה צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים. ביחס למרקם ולטעם, היא מתמודדת יפה עם המתחרות שלה בשוק, גם אם אינה מציגה חידוש כלשהו. אחוזי השומן החדשים אכן מבדילים אותה משאר המוצרים בסדרה, ולטעמנו היא המומלצת יותר עבור מי שמחפש לשמור על התזונה.
בשורה התחתונה: למי שאהב את הגבינה ומחפש אותה עם כמות זו של אחוזי שומן.
6.3-6.49 שקלים ל-100 גרם במשקל; 14.9-15.9 שקלים ל-200 גרם ארוז. להשיג ברשתות השיווק.
צילום עדלי

Mayo Gourmet של WOEBER'S
סדרה של ארבעה ממרחי מיונז חדשים הגיעה לישראל. כולם שייכים למותג האמריקאי, ומגיעים ממטבחים שונים – אמריקני, מקסיקני ותאילנדי. מדובר במיונז בטעם שום קלוי; מיונז בחריפות מעודנת; מיונז בטעם פלפל צ'יפוטלה קלוי; ומיונז בטעם סרירצ'ה. כולם מגיעים בבקבוק לחיץ נוח לשימוש, ויש להם מרקם מצוין.
ניסינו את זה עם השום, והוא התגלה כבעל טעם שומי שהפתיע אותנו לטובה – לא משתלט על טעם המיונז, אלא משדרג אותו ואת הכריך.
בשורה התחתונה: מומלץ למי שרוצה לשדרג את המיונז שלו.
19-23 שקלים ל-311 גרם. כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, ובהשגחת ה-OU ניו-יורק ארה"ב; למעט ממרח בטעם צ'יפוטלה שהוא כשר חלבי. להשיג בטיב טעם, סטופ מרקט ומעדניות.

מוס כבד עוף של מעדני יחיעם
חובבי כבד עוף יכולים לרכוש כעת שני מוצרים חדשים – מוס כבד עוף קלאסי, ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. שניהם אמורים להגיע במרקם של מוס, אלא שהמרקם הרבה יותר מוצק מכפי שזה של מוס אמור להיות. לכן הבחירה בשם זה אינה ברורה לנו; מה עוד שגם המריחה שלו על לחם וקרקר אינה קלה, ועשויה אף לשבור קרקרים.
ניסינו את זה עם העוף, שהיה טעים בסך הכל. העובדה שאינו מכיל מונוסודיום גלוטומט וגלוטן משמחת, אך העובדה כי הוא תעשייתי בכל זאת מורגשת. לצערנו, מכסה האריזה לא נסגר בקלות, ואם לא תקפידו המוצר עלול להיפתח בטעות במקרר ולהתייבש.
בשורה התחתונה: חביב אבל יש מה לשפר.
כ-15 שקלים ל-140 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
צילום אריה ויסמין

גולדן מיניס של נטסלה
אם אתם מחפשים לגוון את דגני הבוקר שלכם, ייתכן שהמוצר החדש יענה על מה שאתם מחפשים. הוא משלב תירס וחיטה מלאה; הגודל של כל יחידה קטן יחסית, כפי שאפשר לנחש מהשם; והמתיקות אינה גדולה, לטובת מי שמחפש להפחית את כמות הסוכר בדגני הבוקר שלו ובכלל.
הילדים שניסו אהבו אותו, גם בזכות המרקם שאינו הופך לספוגי מהר מדי; וגם המבוגרים אימצו אותו (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: טעים ועם פחות סוכר. ככה צריך.
15.5-23.7 שקלים ל-570 גרם. כשר בהשגחת בית דין פריז ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו אסם


טבלאות שוקולד של merci

מותג השוקולד הידוע נכנס לקטגוריה חדשה של טבלאות שוקולד, ועושה זאת בדרכו הייחודית, כך שטבלת השוקולד מחולקת לארבעה חלקים, כל אחד עטוף בנפרד. מלבד העיצוב הייחודי, מדובר בשוקולד איכותי.
ההשקה נעשתה עם חמישה טעמים – שוקולד חלב, שוקולד חלב עם אגוזי לוז ושקדים, שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, שוקולד מריר 72% מוצקי קקאו, ושוקולד מריר במילוי מרציפן.
טעמנו את השוקולד עם 72% מוצקי קקאו, והתענגנו על כל ביס. אמנם לא כזה שלא טעמנו בעבר, אבל ללא ספק טוב יותר מהשוקולד הנפוץ בישראל – והמחיר בהתאם.
בשורה התחתונה: רק אם אתם יכולים להשקיע את הסכום המבוקש.
14.9 שקלים ל-100 גרם. כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), בהשגחת רבנות ברלין גרמניה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום אפרת אשל

פריכיות אורז מלא עם שוקולד לבן של אנרג'י מבית שטראוס
"19 קלוריות לפריכית", אומרת האריזה של המוצר החדש, בניסיון לעקוף את שלט האזהרה האוטומטי, הרואה בשוקולד לבן כממתק ממכר ומשמין. גם השימוש באורז מלא נועד לכפר על העובדה, כי בפועל מציעים לנו לאכול פריכית קטנטנה עם תחתית של שוקולד לבן; וזה, כפי שיודע כל מכור למתוק, לעולם לא יכול להסתכם באחת.
שלא יהיה ספק, השילוב טעים, וללא ספק טעים יותר בהשוואה לפריכית עם גבינה דלת שומן; ועדיין בריא על פני חטיפים רגילים ונפוצים. אבל בכל זאת אנו אומרים – זכרו שארבע כאלה, שקל לאכול אותן מבלי להרגיש, מגיעות לכדי פרוסה אחת.
בשורה התחתונה: טעים וממכר, ולכן כדאי להיזהר.
6.6-7.8 שקלים ל-70 גרם. כשרות רבנות נצרת עילית. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.
צילום סטודיו שטראוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר