סל הקניות של שחר 366

בסל שלנו השבוע: שלגון יוגורט קפוא – רק נחמד, יוגורט אננס – בחירה טובה, תה ירוק לקיץ – למי שאוהבים, ממרח טחינה עם שוקולד – קשה להתנגד, חגיגות 90 של תנובה – לאוהבי נוסטלגיה

בסל שלנו השבוע: שלגון יוגורט קפוא – רק נחמד, יוגורט אננס – בחירה טובה, תה ירוק לקיץ – למי שאוהבים, ממרח טחינה עם שוקולד – קשה להתנגד, חגיגות 90 של תנובה – לאוהבי נוסטלגיה,

Frozen Yogurt של הגלידות של פלדמן
סדרה שלגונים זו היא חלק מליין המוצרים החדש של החברה לקראת הקיץ המתקרב. מדובר בשילוב מוכר כבר בין פרי לבין יוגורט, כאשר ליבת השלגון היא סורבה פרי, והמעטפת משלבת יוגורט.
המוצר מגיע בארבעה טעמים – אננס, תות, פסיפלורה או מנגו ואפרסק. בארבעתם הפירות נוכחים בכמות יפה והליבה בסך הכל טעימה, בעוד שהחלק עם היוגורט הוא סביר בטעם, לא יותר מכך.
מבין הארבעה, השילוב עם האננס היה המוצלח ביותר, בעוד טעם התות, פופולארי ככל שהוא, קצת מאוס לטעמנו. העניין עם המעטפת הוא ההפרדה בינה לבין הפרי – מי שרוצה לאכול את שניהם ביחד, צריך לא פעם לקחת ביס גדול במיוחד.
בשורה התחתונה: שילוב נחמד שראינו מוצלחים ממנו.
6 שקלים ליחידה, 26.9 שקלים לשמונה יחידות. כשר חלבי, בהשגחת חוג חתם סופר ב"ב. להשיג בחנויות פרטיות וברשתות השיווק.
צילום סטודיו פלדמן

Muller simply fruit אננס של Muller
המותג הרחיב את ליין היוגורטים שלו עם טעם חדש – שילוב של היוגורט הוותיק עם אננס, אפס אחוזי שומן וללא ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים, היוגורט אינו עשיר, אך יש לו מרקם טוב ביחס לאחוזי השומן הנמוכים. כמות האננס טובה ומספקת, ויש הבדל בטעם בין היוגורט לאחרים במשפחתו וגם במרקם, מה שיוצר חוויה טובה בסך הכל.
בשורה התחתונה: אם כבר יוגורט עם פרי, האננס הוא בחירה טובה.
4.7-4.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.
צילום סטודיו כפיים


SKINNY GREENY של ויסוצקי

אנחנו מכירים כמה אנשים ששותים תה בקיץ, ואיננו מבינים כיצד הם עושים את זה, ואין זה משנה כמה המזגן מקפיא את המשרד/בית.
אם אתם נמנים על אותם אנשים, המוצר הזה מיועד לכם – מארז אחד ובו תה ירוק לימונית ולואיזה בתוספת עלי סטיביה; תה ירוק נענע בתוספת עלי סטיביה; ותה ירוק לימונית ומנטה בתוספת עלי סטיביה.
השילוב של סטיביה טוב רק למי ששותה תה מומתק, ואנו מכירים רבים שמוותרים על כך לגמרי, כך שהם לא נהנו מהמוצר הזה.
השילובים בסך הכל טובים, כולל זה עם המנטה והלימונית, שהוא החדש היחיד מבין השלושה. אנחנו מעדיפים אותם בנפרד מתה ירוק, אבל גם ביחד זה טוב.
בשורה התחתונה: צריך לאהוב תה בקיץ, סטיביה ושילובם כדי ליהנות ממוצר זה.
14.9-25.7 שקלים ל-25 יחידות. להשיג ברשתות השיווק.
צילום טופטאצ'

ממרח טחינה עם שוקולד של אחוה
צריך להתחיל ולומר שהמוצר הזה טעים. הוא לא בריא – ולא משנה שיש בו חלבה או קקאו – אבל הוא טעים. שומני, נוזלי במידה שהופכת אותו לממרח מושלם, והשילוב של הטעמים עובד טוב. כדי להפוך את הטעם למושלם, היינו מוסיפים עוד קצת מהטחינה, כך שהקקאו לא יהיה דומיננטי כפי שהוא במוצר הנוכחי. אבל גם כך אי אפשר שלא לסיים אותו מהר.
בשורה התחתונה: מסוג הדברים שלא קל להתנגד להם.
11.9-12.9 שקלים ל-400 גרם. כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
צילום יעל האן


מהדורת 90 שנה של תנובה

החברה מציינת 90 שנה לפעילותה, והיא עושה זאת כפי שרוב חברות מסחריות יודעות ויכולות: היא משיקה מהדורה מוגבלת של המוצרים הקלאסיים שלה, כשההבדל בין 40 המוצרים במהדורה זו – חלב, גיל, אשל, קוטג', גבינה לבנה ועוד – לבין המוצרים הרגילים שלה, הנו אך ורק באריזה, כשהאריזות של המוצרים מעוטרות בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים.
בשורה התחתונה: מצוין ללקוחות החברה חובבי הנוסטלגיה.
המחירים לא השתנו. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר