סל הקניות של שחר 38

היום הארוך של השנה הגיע, והמדור מוקדש ברובו למוצרי קיץ חדשים: גלידות, משקאות קלים ופירות, כמו גם יוגורטים, שוקולד ועוגיותו

משקאות קלים של שופרסל
המותג הפרטי של שופרסל ממשיך להתחזק, ומציע לצרכנים גם סדרה של משקאות קיץ חדשים. הסדרה כוללת ארבעה טעמים – תפוזים עם חתיכות פרי, אשכוליות עם חתיכות פרי, תפוחים וענבים.
הטעמים אינם חורגים מהטעם הקולקטיבי של מרבית הצרכנים, כמו גם ההרכב, שאינו כולל צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים. התפוזים היו מוצלחים, עם כמות סבירה של פרי וטעם טוב של תפוזים, ואילו התפוחים היו סבירים בסך הכל, אם כי יש מיצי תפוחים טובים יותר.
בשורה התחתונה: היינו שמחים לראות טעמים מקוריים יותר בסדרה, אם כי גם כך המוצר נותן מענה טוב ביחס למחירו.
6 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג בשופרסל ביג, שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל ישיר.


נביעות+ בטעם אשכולית עדין של נביעות
מותג המשקאות הקלים של נביעות מתרחב עם משקה נוסף, הפעם בטעם אשכוליות. כמו תמיד מדובר במשקה המכיל בעיקר מים מינרליים, עם עוד רכיבים המספקים לו את טעם האשכוליות המעודן והמוצלח כל כך. יש בו תוספת ויטמינים למי שמאמין שהדבר יכול לעזור – 5 ויטמינים מקבוצה B – וכמות קלוריות לא גבוהה במיוחד.
בשורה התחתונה: זהו אחד המשקאות הקלים המוצלחים יותר שעלו באחרונה על המדפים. שאפו.
5-7 ₪ לחצי ליטר ו-6-7 ₪ ל-1.5 ליטר. כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים. להשיג בנקודות המכירה.

שוקולד אורגני של נטע בשביל השוקולד
השוקולדים שמכינה השוקולטיירית נטע סופר, היו מצוינים גם לפני ההשקה האחרונה, והם ממשיכים להיות גם עכשיו. טבלאות שוקולד עם ובלי תוספות של אגוזים ופירות יבשים, שמציגיות את ההבנה העמוקה שיש לסופר ביחס לשוקולד. כאשר הרכיבים הופכים להיות אורגניים, זה משמח עוד יותר, שכן הדבר מסלק את החשש מפני שאריות חומרי הדברה ושאר מרעין בישין.
בשורה התחתונה: קצת רחוק, אבל שווה כל ביס וכל שקל.
26 ₪ לטבלאות שוקולד או דפי קראנץ. כשרות רבנות ראשית K. רח' העצמאות 40, בניין טופ רסקו, יהוד, www.chocolata.co.il.

סדרת שזיפי לב אדום של פירות בן דור
אחד הדברים הטובים ביותר שיש בקיץ, הם פירות הקיץ, כמובן. המבוגרים מתרפקים על הפירות העסיסיים של פעם, ובעלי היכולת נהנים מהגרסאות היקרות שלהם בחנויות האורגניות. אך הפירות של בן דור מיסוד המעלה מצליחים ליפול במקום טוב באמצע. מצד אחד הם אינם אורגניים, כך שמחירם שפוי יותר; מצד שני, הם כה עסיסיים ומלאי ריח וטעם, עד שאין עוד צורך באף שזיף אחר מלבדם. השזיפים, חשוב לציין, מגיעים בשלוש סדרות: שזיפי אבטיח בעלי קליפה ירוקה, לעתים מנוקדים אדום, עם ציפה בצבע אדום נוטה לכהה; שזיף רימוני, כהה מבחוץ ובצבע ארגמן כהה ושני בתוכם; שזיפים אדומי ציפה, אדומים-שחורים מבחוץ ובעלי ציפה אדומה בצבע בהיר יותר מהזנים האחרים. חשוב לציין כי הם נמכרים באריזות ייחודיות בחנויות הפירות השונים.
בשורה התחתונה: שזיפים טעימים שכאלה כבר מזמן לא טעמתם.
15-20 ש"ח לק"ג. להשיג בחנויות הפירות. www.bendorfruits.co.il

גלידת MONDAY BITES של DORO גלידת שף
שיתוף הפעולה שהביא לעולם את המוצר הזה, אינו דבר שכיח. מצד אחד גלידת בוטיק של השף דורון פישל מתל אביב, ומצד שני חטיפים הנמכרים לרוב בחנויות טבע, ומכילים בעיקר אגוזים שונים ופירות יבשים. מי שמכיר את החטיפים קרוב לוודאי שהתאהב בהם בזכות הרכיבים הטבעיים, חומרי הגלם האיכותיים והטעמים המוצלחים.
הגלידה החדשה – המבוססת על שמנת – מגיעה ב-5 גרסאות עם 5 חטיפים שונים – אגוזים עם פירות יער, אגוזים עם פירות טרופיים, שקדים עם נגיעות קוקוס, שומשום שחור וקשיו. כל הטעמים טובים בסך הכל, אך במרבית הטעמים עיקר החידוש הוא דווקא במרקם, שכן הגלידה מכילה שברים מהחטיפים. יוצאת הדופן היא הגלידה עם השומשום השחור, מקורית ומענגת במיוחד גם בטעמה.
בשורה התחתונה: התרגום של החטיפים לגלידה עובר את המבחן, אך לא מלהיב כמו החטיפים המקוריים. זאת, כאמור, למעט הגלידה עם השומשום השחור שמפתיעה לטובה ובגדול.
15-25 לכוס, 48-84 ₪ ל-0.5-1.5 ליטר. להשיג ברח' רוטשילד 8, תל אביב.

סדרת יוגורשייק של מחלבת בית יצחק
סדרה משקאות יוגורט חדשים עלתה לאחרונה למדפים, ומצטרפת לשלל מעדני היוגורט המשלבים בתוכם פירות שונים. זו כאמור שונה – מדובר במשקאות לכל דבר, עם מרקם נוזלי יחסית ליוגורט, המגיעים בבקבוק של משקה. שני טעמים יש בסדרה, האחד תות עם 20% חתיכות פרי, והשני וניל, המגיע עם 20% זרעי וניל. במשקאות יש לא מעט מהתות והווניל, שהופכים את המשקה לטעים יותר.
בעוד שהתות היה חביב, הווניל הפתיע לטובה, שכן הווניל סיפק ליוגורט עדינות, ובו בזמן נתן מקום של כבוד לטעמו של היוגורט, העשוי, יש לציין, מחלב בקר.
בשורה התחתונה: ההמלצה היא קודם כל על משקה היוגורט-וניל המפתיע לטובה. אחר כך, אם ממש אוהבים, אפשר לשתות גם את התות.
5.95 ₪ ל-240 גרם. להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות הנוחות והמרכולים.
www.by-dairy.co.il

עוגיות ללא סוכר אביבה של מצות אביב
כדי לבדל את מוצריה היומיומיים מהמצות הכשרות שהיא מכינה לקראת הפסח, האריזה של סדרת עוגיות אביבה החדשה אינה דומה לאריזות המצות של החברה. גם התכולה שונה – העוגיות החדשות מכוונות למי שאינו יכול או רוצה להכניס לגופו מאכלים מומתקים בסוכר, והן מכילות במקום זאת ממתיקים מלאכותיים שנויים במחלוקת.
העוגיות מגיעות ב-3 טעמים – וניל חביב, לימון טעים, וקפוצ'ינו חסר טעם מזוהה. בשלושת סוגי העוגיות, יש לציין, אפשר להרגיש את טעם הממתיקים המלאכותיים, אם כי במידה סבירה. העוגיות מועשרות בסיבים תזונתיים, ומכילות 15 קלוריות ליחידה.
בשורה התחתונה: גם אם חייבים עוגיות נטולות סוכר, יש טובות מאלו בשוק.
16 ₪ ל-200 גרם. להשיג בשופרסל, טיב טעם ועדן טבע מרקט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר