סל הקניות של שחר 47

השבוע: קפה עם סימן שאלה תמחירי, מילקשייק שוקו בשקית, אוכל מוכן עם בעיה תפעולית, נקטר תפוחים משפחתי, מסטיק עם מילוי, טרולי מתוק, וגלידרייה מומלצת

סדרת קפה מיובש בהקפאה של קפה עלית מקבוצת שטראוס
אחרי שמחקה את מותג הקפה פלטינום מהשוק, השיקה קבוצת שטראוס סדרה חדשה של קפה תחת המותג קפה עלית. סדרה זו מבוססת על קפה מיובש בהקפאה, בדומה לפלטינום, וכוללת שלושה טעמים שונים. קצב ברזילאי, פסגה קולומביאנית ופרא אפריקאי. שלושת סוגי הקפה מוצלחים – הם עשירים בטעם ובארומה, בעלי עומק, ונבדלים זה מזה בניואנסים שונים שלרוב קל לזהות. עם זאת ,המחיר שלהם יקר במיוחד.
בשורה התחתונה: קשה לדעת מי ישלם את הסכום הזה עבור הקפה, במיוחד בתקופה קשה מבחינה כלכלית.
44.8 ₪. להשיג בנקודות המכירה.

מילקשייק שוקו בשקית של מחלבת יטבתה
המחלבה השיקה הקיץ שני מוצרים. האחד הוא מילקשייק שוקו בשקית, שמצליח להיות שונה מהשוקו בשקית הודות לאפשרות להקציפו על ידי נענוע וכך לתת לו את המרקם האוורירי יותר.
בעוד שהמוצר הזה מוצלח יחסית, הרי שהמילקשייק שוקו עם סירופ בטעם שוקולד היה מוצלח פחות. אמנם היתה כמות סבירה של סירופ, אך האיכות שלו אינה גבוהה במיוחד, והדבר פגע מעט בטעם הסופי.
בשורה התחתונה: יש לקוות שהמילקשייק שוקו בשקית יישאר פה עוד זמן רב.
2.27 ₪ למילקשייק בשקית, 5.86 ₪ ל-300 מ"ל למילקשייק שוקו עם סירופ. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

חציל וכרוב ממולאים של אוכל ביתי ניר עציון
החברה מרחיבה את סדרת הארוחות המוכנות הקפואות, ומשיקה שני מוצרים. האחד כרוב והשני חציל, שניהם ממולים באורז ובשר בקר. כל אריזה כוללת 4 יחידות עם הרבה מאוד רוטב, שלא לומר יותר מדי. כמות המילוי מספקת, ושילוב הרכיבים יוצר מוצר טעים למדי.
 עם זאת, שתי הערות. ראשית, לא ברורה הסיבה שבגינה יש במוצר סוכר ומונוסודיום גולטמט, בייחוד כאשר כתוב על האריזה "רכיבים טבעיים". בשלן ביתי לא משלב סוכר ומונוסודיום במאכלים מסוג זה. בנוסף, חבל שהדרך היחידה לחמם את המוצר היא הוצאת כל 4 היחידות יחד, ואין דרך להוציא רק את הכמות הרצויה.
בשורה התחתונה: הרעיון טוב אבל הביצוע לוקה בחסר.
27 ₪ ל-800 גרם או 4 מנות. 50% על המוצר השני עד ה-21.9. להשיג בשופרסל.

נקטר תפוח צלול בבקבוק משפחתי של סיידר הגליל
לא מעט תהפוכות וגלגולים עבר המותג סיידר הגליל, הנמצא כיום בידיה של חברת המשקאות טמפו. זו הרחיבה לאחרונה את קו המוצרים, והשיקה את משקה התפוחים שלה בבקבוק משפחתי.
הכיוון נכון, שכן יש לא מעט צרכנים של בקבוקים גדולים. המשקה עצמו צלול ומלא טעם.
בשורה התחתונה: חביב אך לא מלהיב.
9 ₪ ל-1.5 ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אורביט AQUA במילוי תות-אפרסק ותפוז-מנגו של אורביט
מותג המסטיקים הפופולארי יצא עם אחד החידושים הטובים ביותר בקטגוריה – מסטיק עם מילוי. לקראת הקיץ התרחבה הסדרה, הכוללת מסטיקים מעט נפוחים, שבתוכם מעין מילוי חצי נוזלי מלא בטעם.
כעת אפשר לבחור בין הטעמים תות-אפרסק ותפוז-מנגו, שכל אחד מהם עשה חשק לעוד מסטיק.
בשורה התחתונה: חידוש מוצלח וטעמים מדויקים. המשיכו כך.
4 ₪ ל-9 יחידות. להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.

תיק טרולי מתוק של עלית מקבוצת שטראוס
כדי לחזר אחר הילדים ולהגדיל את רף המכירות, משיקה קבוצת שטראוס מארז ממתקים חדשים לילדים. היא אינה שונה בכך ממתחרותיה, מלבד העובדה שמוצריה פופולאריים יותר, ובדרך כלל גם טעימים יותר.
המארז, שנוצר בצורת תיק טרולי חביב, כולל מיני כיף כף, מיני מקופלת, וופל אישי, מיני חטיף פרה עם עדשים, מיני חטיף פרה עם קרם חלב, חטיף טוב טעם, 2 יחידות מטבע שוקולד, 3 יחידות טופי ובזוקה.
בשורה התחתונה: מתאים למי שמנחמים את הילדים שלהם עם מתוקים.
15.9 ₪. להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

גלידריית אלדו דקונסיליו
האיש הנושא את השם אלדו דקונסיליו, היה האיש מאחורי רשת הגלידריות אלדו המפורסמת, אך הוא פרש ממנה לפני מספר שנים. כעת, עם שותפים חדשים, נפתחה הסנונית הראשונה ברשת חדשה הנושאת את שמו המלא של האיש. הסניף נפתח ברחוב יפת ביפו, ממש מול אבולעפיה, ובו מגוון לא גדול מדי של טעמים.
קשת הטעמים כוללת שילובים מעט מיוחדים, כגון מסקרפונה עם אגסים או תפוח בדבש, אך העיקר הם טעמים פשוטים יותר. 
אל תטעו – מה שאלדו עושה, הוא עושה טוב יותר ממרבית מתחריו. גלידת הווניל שלו היא המוצלחת ביותר בשוק, וכמוה גם הפיסטוק. גלידת היוגורט מגיעה עם דובדבנים איטלקיים הנמזגים לכוס בנפרד, וגלידת הבזיליקום שהיתה באותו יום, הפתיעה לטובה. השימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים והידע האיטלקי רב שנים, הופכים את הרשת החדשה לחגיגה לחובבי הגלידה.
בשורה התחתונה, עוד סיבה מצויינת לבקר ביפו. בקרוב, יש לקוות, גם ברחבי גוש דן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר