סל הקניות של שחר 69

בסל שלנו הפעם: פסטה חדשה בארצנו, שווארמה, גבינה לבנה, פתיתי מלח, עוגת חטיפים, גלידות שוקולד וגלידות חורף

פסטה של Montebello
פסטה חדשה הגיעה ארצה, והיא משווקת בלעדית ברשת אורגניק מרקט. זהו מותג פסטה המגיע מאיטליה, אורגני כמובן, ועל המדפים תמצאו ארבעה סוגי פסטה מקמח סמולינה מחיטת דורום – ספגטי, פנה, פוזילי ופרפלה; שלושה סוגי פסטה מקמח סמולינה מלא מחיטת דורום – ספגטי, פנה ופוזילי; פנה מקמח כוסמין ופנה מקמח כוסמין מלא.
ניסינו שני סוגים משלל האפשרויות, ואהבנו מאוד את התוצאה. זוהי פסטה איכותית מאוד וטעימה.
בשורה התחתונה: זהו בפירוש ייבוא מוצלח.
7.9-17.9 ₪ ל-500 גרם. להשיג בסניפי הרשת, בטל' 1-700-700-375
או ב- www.organicmarket.co.il.

עוגות חטיפים של קראנץ' – אצולת המאפים
סדרה חדשה של שלוש עוגות שמנת מציעים במקום החדש שפתח השף אשר מדר. כל החטיפים מוכרים – טוויקס, סניקרס ובאונטי. מבין השלוש, עוגת הסניקרס – המורכבת מחמאת בוטנים, ביסקוויט, שוקולד מריר ואגוזים טחונים – הייתה המוצלחת ביותר, הודות למינון נכון של כל רכיביה שיצר טעם מגוון בפה, ודומה מאוד לחטיף המקורי.
הטוויקס – המורכבת מריבת חלב, ביסקוויט, שוקולד ושמנת – הייתה בעיקר עוגת שמנת, ואילו עוגת הבאונטי – על בסיס קוקוס ושוקולד – הייתה מעודנת מדי בשביל להחשב לעוגת קוקוס.
בשורה התחתונה: אל תפספסו את עוגת הסניקרס.
38 ₪ לעוגת פס. להשיג בבן יהודה 6, ראשון לציון ובטל' 03-9654444.
www.crunch-b.co.il

שווארמה של מאמא עוף
שני מוצרי שווארמה חדשים הוציאה החברה לשוק. אחד הוא שווארמה אמיתית והשני הוא שווארמה פרגיות, שניהם בטעם "אסלי". המוצר מגיע ארוז בקופסת פלסטיק הידועה של החברה, וניתן לאכול אותו קר או חם.
אך בעוד שפרקטית זהו מוצר נוח, קולינרית הוא לא ברור. ראשית, ההגדרה אסלי אינה ברורה, לא בתיאוריה ולא בפועל. שנית, המינון הגבוה של הסוכר שיש במוצר גורם לנו לפשפש בזכרון ולתהות, מתי בפעם האחרונה הוספנו סוכר למנת השווארמה שלנו.
בשורה התחתונה: אם זה אסלי, אז אפשר לוותר.
35 ₪ ל-400 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

גבינה לבנה של Müller
תחרות חדשה ומבורכת מתרחשת כעת בשוק הגבינה הלבנה, עם המוצר החדש שהשיקה המחלבה האירופאית בישראל. הגבינה מגיעה ב-5% וב-9%, והיא משלבת יוגורט עם גבינה לבנה.
את היוגורט לא מרגישים, אך הוא כנראה הסיבה לכך שלמוצר יש מרקם קרמי מצויין וטעם כה מוצלח, עד שגם מי שאינו חובב גבינה לבנה התאהב במוצר.
בשורה התחתונה: סוף סוף קם מתחרה ראוי לגבינות הלבנות המוכרות לנו.
7.12 ₪ ל-250 גרם. כשר בהשגחת הרבנות הראשית ת"א יפו. כשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל ובד"ץ איגוד הרבנים בראשות הגאון הרב אשר יעקב וועסטהיים שליט"א ממנצ'סטר. להשיג ברשתות המזון.

גלידות שוקולד של ד"ר לק
ליין חדש של גלידות שוקולד נכנס לסניפי הרשת, שישה טעמים חדשים בסך הכל. גלידת שוקולד נוטלה איטלקי הייתה חביבה, אם כי התקשינו לזהות את הנוטלה בטעם. גלידת שמנת שוקולד עם פולי קפה מדרום אמריקה הייתה מצויינת, הודות לשינוי במרקם שגרמו פולי הקפה. גם שוקולד טראפלס בלגי הייתה טובה, הודות לשילוב ליקר שוקולד בתוכה. שלושתן, בכל מקרה, היו איכותיות מאוד.
בשורה התחתונה: חגיגה של ממש לחובבי גלידות ושוקולד.
10 ₪ לכדור, 37 ₪ לחצי ק"ג.

סדרת פתיתי מלח גורמה טעמי הארץ של מלח הארץ
סדרה חדשה של פתיתי מלח עולה על המדפים. הסדרה כוללת חמישה סוגים חדשים של פתיתי מלח, כולם מגיעים ארוזים בקופסת פלסטיק עגולה, קשיחה ושקופה.
יש פתיתי מלח לבן, פתיתי מלח שחור המכילים תוספת של פחם טבעי, פתיתי מלח רוזמרין המכילים רוזמרין, פתיתי מלח מעושן, פתיתי מלח בניחוח לימון ופתיתי מלח צ'ילי. השניים האחרונים התגלו כמצוינים, עם תוספת יפה של טעם שהשתלבה היטב בתבשילים שלנו.
בשורה התחתונה: שדרוג נוסף ומבורך לתחום המלח בארץ.
18 ₪ ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

גלידות חורף של Bravissimo
גלידות אוכלים יותר בקיץ, אבל גם בחורף יש גלידות טובות. באחרונה ניסינו את הגלידות של הגלידרייה הוותיקה, ובסך הכל אהבנו את מה שניסינו. גלידות השמנת איכותיות, עם מרקם עשיר וטעמים ברורים. יש טעמים מוכרים דוגמת וניל עוגיות, דובדבן, ומסטיק, ואחרים מוצלחים יותר הם גלידת הפיסטוק וגלידת קוקוס.
בשורה התחתונה: לא מצאנו טעמים מיוחדים לחורף, אבל כן טעמנו גלידה טובה.
11-21 ל-1-3 כדורים, 40-75 ₪ לחצי ק"ג ועד 1 ק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר