סל הקניות של שחר 7

הפעם פסטה יבשה לבישול, בצק עלים חמאה לאפייה, מעדני יוגורט, זיתים קלויים בשמן זית, פסטרמה כשרה למהדרין, ופלים באריזה מחודשת, ושוקולד שיצא מחדש לחנויות

פסטה Garofalo
הפסטה החדשה היא פסטה למביני עניין. הפסטה עבה יחסית למקובל בארצנו, והיא מגיעה עשויה מקמח לבן או קמח מלא, ובצורות פנה, פטוצ'יני, כונכיות, פוזילי ופוזילי ארוך, עלי לזניה, פפרדלה ועוד. היא מיוצרת בנאפולי, ובשונה מפסטה מסחרית העוברת ייבוש באמצעים טכנולוגיים, הרי שזו עובדת ייבוש בשמש, כמיטב המסורת.
המשמעות של הליך הייצור הקפדני מתבטאת בתוצאה הסופית – פסטה שקל להכין אותה אם מקפידים על רמת עשייה אל-דנטה, וטעמה משובח ביותר. יחד עם הרוטב המתאים, והרי לכם ארוחה מוצלחת.
בשורה התחתונה, צריך להשקיע כדי לשים את ידיכם על הפסטה, שכן היא יקרה יחסית. גם צריך לטרוח קצת בשביל להגיע למקום המוכר אותה. אבל כדאי להתגבר על כל זה – התוצאה שווה את ההשקעה.
15-22 ₪ ל-500 גרם. להשיג ב- RONIMOTTI, ראול וולנברג 24, רמת החייל, תל אביב. טלפון 03-6470247.

נקניקים ופסטרמות של יחיעם מהדרין
חברת יחיעם עברה את הפרוצדורה הנדרשת, וקיבלה את כשרות בד"צ בית יוסף למוצרים שלה. הכשרות הביאה להשקה של קו מוצרים הנושאים את השם יחיעם מהדרין, וכוללים סוגים שונים של נקניקים ופסטרמות.
אני טעמתי את הפסטרמה הקלאסית, שקיבלה את השם פסטרמה של פעם. יהא השם אשר יהא, הפסטרמה היא קלאסית. נחתכת בקלות בפה, שמנונית במידה מועטה בזכות אחוז שומן אחד בלבד, וטעמה כטעם פסטרמה. הקלוריות עומדות על פחות מ-90 ל- 100 גרם מוצר, ואילולי רשימת הרכיבים המטרידה מעט, הכוללת רכיבים כגון מייצבים ושלל חומרים משמרים, הייתי ממש מרוצה.
בשורה התחתונה, עדיף לאכול בשר טרי. אבל אם אתם אוהבים פסטרמות, זו מוצלחת במיוחד.
25-28 ₪. להשיג ברשתות השיווק והמעדניות.

בצק עלים חמאה של מעדנות
אחרי שהתרגלנו לבצק עלים עתיר מרגרינה, באה מעדנות והופכת סדרי עולם. יש בזה מן החוכמה, לאור התגברות המודעות לנזקים שיש במרגרינה – הרבה שומן טראנס, כמו גם לעובדה כי חמאה מעשירה כל מאפה.
העובדה כי המוצר החדש מכיל חמאה בלבד ולא מרגרינה, מורגשת היטב בפה. טעם הלוואי המוכר של המוצר הוותיק איננו, והתוצאה עדינה וטובה הרבה יותר. עם זאת, לא הרגשתי את טעמה של החמאה בעוגה שהכנתי עם המוצר.
הבצק, ייאמר לזכות החברה, מגיע מרודד ומגולגל, כך שקל לעבוד איתו.
בשורה התחתונה, מדובר בשדרוג ראוי של המוצר הוותיק, שזוכה למקום של כבוד במטבח שלי.
27 ₪ ל-600 גרם. כשר חלבי בהשגחת הרבנות גן יבנה. להשיג בנקודות המכירה.

ופלים שוקולד של מנעמים
אין הרבה חדש בוופלים בטעם שוקולד של מנעמים, שיצאו באריזה של 200 גרם. הם פריכים, מכילים כמות סבירה של קקאו, ואינם מכילים כלל שומן טראנס, צבעי מאכל וחומרים משמרים.
החידוש היחיד הוא באריזה, שהפכה מודרנית ונעימה יותר לעין. לשמחתי, היא גם נוחה לפתיחה.
בשורה התחתונה, מדובר בפתרון זמין וחביב לחיבה העמוקה של רבים לוופלים, עם אריזה מודרנית שרק מוסיפה לחוויה.
3.9-4.9 ₪ ל- 200 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות פרטיות, קיוסקים ופיצוציות.

מעדני יוגורט אישי של טרי בריא
כבר כמעט והתרגלנו למנות מוזלי מוכנות, הנמכרות בחנויות הנוחות השונות. גם אלו של טרי בריא נמכרות שם כבר זמן מה.
כעת עברה הסדרה התרחבות ומתיחת פנים. מצד אחד הלוגו והאריזה עברו שיפור, והפכו לבולטים ומושכים יותר. מצד שני, נוספו שני מוצרים חדשים. שניהם מבוססים על היוגורט העדין שטרי בריא משתמשת בו, אך שונים בתוספות. האחד מגיע עם תוספת של גרגרי רימונים, המשתלבים היטב עם היוגורט ומספקים מנה חמצמצה-מתוקה וטעימה במיוחד. השני מגיע עם תוספת של חתיכות פרי, שילוב חביב אך פחות מוצלח לטעמי.
כל המוצרים שומרים על המארז, היוצר הפרדה בין הפרי לבין היוגורט, וכך אין צורך בתוספת חומרים משמרים.
בשורה התחתונה, מדובר בפתרון טעים ובריא, כך נראה, לרגעים הרעבים של אמצע היום.
12-20 ₪ ל-190-350 גרם. להשיג בחנויות הנוחות וברשת AM:PM.

שוקולד עוגה במילוי בראוניס של עלית מקבוצת שטראוס
ההשקה מחדש של המוצר היתה ערב ראש השנה, הויא אמור להיות על המדפים עוד כחודשיים. אם אינכם מכירים את המוצר, הרי שמדובר בשוקולד המגיע בצורה של עוגה, כשהוא חתוך ל-8 משולשים, בדומה לפיצה.
רוטב עגבניות אין כאן, כמובן. במקום זאת יש שוקולד מריר בינוני באיכותו במילוי המזכיר עוגת בראוניס. המוצר כאמור אינו חדש, אך הפופולאריות שלו הביאה אותו לסיבוב שני בחנויות.
בשורה התחתונה, אתם כנראה יודעים מה אתם אוהבים.
15 ₪. כשר חלבי. להשיג ברשתות השיווק וחנויות פרטיות.

זית קלוי בשמן קוטין
את הזיתים המיוצרים בבוסתן האקולוגי של משפחת קוטין פגשתי לראשונה בהשקה של המותג GALILEES. מדובר בריכוז מוצרים שונים מאזור הגליל, המשווקים מעתה תחת קורת מותג אחת, ונמכרים ברשת חנויות שמתחילה להיפתח בארץ בימים אלו.
הזיתים קלויים בשמן זית, שום ועשבי תיבול, ויש בטעמם מרירות מעודנת. הם נמכרים בקופסה יפה ובה 100 גרם של שמן זית בצד 150 גרם של זיתים.
בשורה התחתונה, מדובר בזיתים טעימים, שיתאימו למי שמעדיף טעמים מעודנים. והרשת, כך נראה, עוד תהיה סיפור הצלחה.
29 ₪. להשיג בסניפי הרשת בנמל תל-אביב ובגרנד קניון, חיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר